Ako je to s mostíkom ponad Staromestskú ul. medzi tunelom a zastávkou "Kapucínska"? Pred rekonštrukciou tunela nemohli po ňom oproti sebe prejsť dve električky a dnes som si všimol, že môžu. Čiže robila sa aj jeho rekonštrukcia?
Ale to je autobus ich mládí. Si tam isto na prvé lásky pospomínali. Druhá možnosť je, že dva schody sú menej ako nebezpečná križovatka s troma priechodmi, cez ktorú treba na červenú prebiehať, lebo by im pri 3 minútovom intervale ušiel hneď ten prvý spoj.
Pokiaľ viem, nie. Ani to nebolo potrebné, pretože otočka vznikla ako (provizórne ?) riešenie pri rekonštrukcii Brnianskej a Lamačskej, keď už nebolo kde inde točiť trolejbusy. (Linky 11 a 12 po začiatku rekonštrukcie Lamačskej boli prerobené na okružné a keď došlo aj na Brniansku, zostala len 12 na Vlársku. Ale to určite vieš.)
Prečo tú spojku vlastne zrušili? Bola tak tá križovatka príliš komplikovaná? Dnes by to totiž hodne pomohlo linke 9. Výjazdy by sa nemuseli točiť cez mesto a posledné spoje z KV by mohli chodiť až do Ružinova a odtiaľ by cez tú spojku robili dojazd do VJD.
a znova opakujem KTO ZE TO MA VYHODY V MHD V POSLEDNEJ DOBE? ? Nam ani jedno linku nepredlzili nikam. Keby radsej spojili 35 a 135 a dali tam tiez 20 min interval ? (nejak takto - http://goo.gl/maps/2ZT3 - trasa by mala trvat 29 minut, co by 2 minibusy v intervale 20 minut stihali (aj s medzerami vo vyprave ako su teraz ? ))
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
kedy prestanu tvorcovia iMHD ovplyvnovat ankety vyberanim odpovedi na otazku, tak aby zapadali do ich nazoru?