Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Cesťák a mapu siete máš tu - je to len nórska verzia, ale vyznať sa v tom dá. Je to stránka miestneho organizátora dopravy, má aj naglickú verziu, ale tá je na informácie dosť skúpa.
povodne to bolo asi este viac, pretoze od 1.4.1976 premaval po trase DNV cihelna - BAZ - Agatova -
Saratovska - Harmincova - Stara Dubravska - Pri Suchom mlyne - Mlynska dolina - tunel - Kapucinska - Sturova - Stary most - Cunovo.
V prvopočiatkoch existencie linky 117 premávala len z Petržalky na Vazovovu, do Rače až neskôr. A v Petržalke v posledných rokoch niekoľko krát zmenila konečnú.
Re #156948 kubo_99: V posledných rokoch už 116 bola vedená tiež priamo po nadjazde, akurát zostali nejaké spoje okolo Matadorky (kedy skončili neviem, ich náhradou bola zastávka Ševčenkova).
Re #156949 810zssk: Boli tam až do začiatku výstavby objektu Vajnorská 98.
Re #156995 & #157003 TeBeCe: V jednej z máp čo mám doma je zakreslená trolejbusová linka (tuším vtedy ešte (2)13) cez ulice Pri habánskom mlyne, Pri Suchom mlyne na Limbovú a Vlársku. Či tam naozaj jazdila neviem, ale na ul. Pri Suchom mlyne je možno okrem trakčných stĺpov vidieť aj napájací bod.
Re #157049 810zssk: Lebo to bola linka skúšobná a dočasná. Zriadená kvôli tomu, že z Dúbravky sa "ťažko" cestovalo na Kramáre (najmä potom, čom im zrušili priame spojenie linkou 37).
Re #157055 Vladimír: Len pre doplnenie, linka 352 premávala v 16 min. intervale.
Ja som sa ale nehádal o časoch z pred roku 1995, ja som povedal, že jednoducho L213 jazdila po Hodžko v časoch tesne pred zmenou v roku 2000, takže som nehovoril, že tak jazdila celú dobu a nehovoril som ani, že tak jazdila keď si ty s jazdil s ňou
Hej, 37 šla na Pražskú kvoli kĺbakom... oficiálny dôvod bol ten, že kĺb na Kramáre nemôže pravidelne jazdiť..a okrem iného sa v centre rozšírila trolejbusová sieť, a tak 37mičku v relácií Karadžičova - Šancová - Kramáre nahradila trolejbusová linka 211
No ona bývalatradične natrieskaná aj predtým, keďbola sólo (z 3DP).. alepotom sa spravila reorganizácia výpravy resp. sa podarilo ušetriť toľko kĺbov, že ju začala vypravovať 1DP (s kĺbakmi)
A nezrušili ju, akurát ju rozdelili.. na tase Dúbravka - Centrum ju nahradila 34ka a od Krížnej až na vtedajšiu konečnú Technopol 78mička.... stalo sa tak k 30.6.1997 - prvej veľkej zmene v súivslosti so zavedením oblastného označovania ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ttom