Stĺpy určené pre trolejbusy nájdeme na viacerých uliciach v okolí Kramárov a Pražskej. Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom, V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre. Taktiež ani na Hroboňovej nie sú stĺpy pripravené náhodu... Ale zo všetkých plánov napokon vzišlo.
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
Áno, 18. 4. 1994 bolo prvé veľké omedzenie autobusovej dopravy a boli zrušené autobusové linky 63, 65, 100 (nahradená 31-kou) a 108. Výčet toho, čo sa poskracovalo, by bol na dlho, ale v zásade vieme, že na karloveskej ulici ostala len linka 101, ktorú zrušili o rok neskôr, 1. 4. 1995. Pred štyrmi rokmi ma Bysťo Hollý dorazil tým, že sa v rámci predvolebnej kampane (akoby nám nestačilo jeho 12 rokov trvajúce poloabsolutistické starostovanie) chválil zavádzaním niektorých liniek, ale tieto veľké obmedzenia samozrejme nespomenul... ?
44
Podla vsetkeho sa tam skutocne pocitalo s nejakym druhom (najskor trolejbusmi) MHD. Ta sirka ulice a tie niky tomu zodpovedaju.