Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #156794:
Ked budu take neznicitelne ako tie stare, tak to ano.
Toto by som uvítal mile rád v Bratislave namiesto SORiek ☺ http://www.muszertechnika.hu/index.php?akt_menu=55
Reakcia na: kecho #156758:
v ZCP je to tak ako v dpb novinke ?
Reakcia na: 810zssk #156790:
mi je jasné, že tie z Dúbravky áno. Ale nechápem potom prečo nie je posilnená L9 aj v smere z Karlovky ráno a iba občas (skôr by som povedal, že omylom) tam sú vložené spoje na L9 (dva kusy) a potom "V" na L4, ktoré robia vláčiky, čo nemá moc význam. Tu je ten problém, že je tu liniek ako nasraných a robiť s tým niečo je ohromná "radosť" ?
Reakcia na: kecho #156783:
Aj nedotovaný Blaguss (smer Wien) sa pod Novým mostom nachádza - minimálne na nástupišti pokým si ľudia kúpia lístok u vodiča. ?

Re #156758 kecho: Môžem zajtra mobilom odfotiť a poslať ti to e-mailom (v oboch smeroch z jednej zastávky).
Reakcia na: no.ev.di. #156788:
Uvedom si, ale ze mnohe tie vozidla uz prichadzaju plne.
Reakcia na: Mike #156787:
Ten cas potrebny na vybudovanie trate je specificky pre trat cez Ml. dolinu (nejake specialne podmienky), alebo celkovo pre budovanie trolejbusovych trati (podobnej dlzky)?
Reakcia na: Mike #156787:
ak toto nestačí KV na dopravu do centra tak neviem potom kde je problém ☠ http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=524288146459&l1=1&l2=4&l3=5&l4=9&l5=12&l6=17

Mimochodom, z Dúbravky ide 15 súprav do hodiny a čo sa týka L4 a 9 tak dokopy najviac čo ide tak je to 12 súprav do hodiny v rannej špičke, lebo na L9 je v smere z Karlovky interval 12min, vložené odchody sú iba 6:41,6:53 a 8:05 v smere do mesta. Paradoxne na L4 je v smere z Karlovky viac spojov ako na L9 a síce sú vložené spoje o 7:29 (hneď za ňou ide L4 o 7:31) a potom 7:41 a 43, čiže 2x "vláčik" na L4, kde mohli byť odchody s odstupom 6min, potom je ešte vložený odchod na L4 od 8:17 a hneď na to ide podľa 12min intervalu o 8:19. Čiže tieto "vláčiky" sú dosť o ničom. Čiže potom je jasné, že nasledovné vozidlo pôjde prázdnejšie, ako keby išlo s väčším odstupom, takže tie "V-éčkové" spoje na L4 sú iba to čo robia špičkové poradia z L9 aby sa dostali do vozovne, nie je to v rámci toho, žeby kopírovali vyťaženosť, lebo keby tomu tak bolo, tak by tie spoje boli vložené iba v čase 6:45-7:45. V mojich návrhoch je normálne nastavený interval na štyroch linkách do KV so súpravami TT, pravidelne (opakujem pravidelne, žiadny bordel!) každé 2minúty, s tým, že L17 premáva od 6:00 do 8:30 (posledné odchody z obratísk nebudú skôr ako o 8:24) a začína poobednú špičku od 14:00 a posledné výjazdy o 18:30 (posledné rovnako najskôr v 24minúte). A na to, že ten systém s pravidelným intervalom 2min v špičke bez tých vložiek, ktoré vy rátate do kapacity (pričom to jazdí úplne mimo potrebného času 7:00-8:00) bude fungovať ak sa zavedie dám krk!
Prispejem aj ja troškou: výstavba trolejbusovej trate Botanickou a Ml. Dolniou nie je vôbec taká jednoduchá a aj keby sa nové vedenie mesta do toho pustilo a bolo by to technicky možné tak cez všetky projekty a povolenia by to bolo v ideálnom prípade na konci volebného obdobia.
Aké má však možnosti nové vedenie DP v oblasti DD:
1. Čo sa týka dopravy do mesta
a) ponechať súčasný stav (133 ráno aj poobede 6 min.)
b) 0- vý variant - teda zrušíť 133 úplne
c) niečo medzitým, teda napr. 133 ráno aj pobede 12min int. ale napr. so solarismi
2. čo sa týka dopravy v ramáci KV a DD:
a) ponechať súčasný stav
b)- 0vý variant - zrušiť 35, 135, 36 a 139 sú otázne...
c) niečo medzitým: teda skombinovať tieto 4 linky napr. do dvoch..

V prípade 1b) si treba položiť otázku či by eletkričky ponúkli dostatočnú kapacitu v rannej špičke, lebo sa tam jazdí častejšie ako Dunčových každé 2 min duplák, je tam 35 spojov za hodinu teda cca každých 108 sekúnd v priemere a z toho iba niektoré 17tky sú K2S.. a ak by toto bolo treba posilniť tak kapacitne už veľmi nie je čím a priepustnosť tých nešťastných križovatiek je dnes LTT..

V otázke 2 pokiaľ sa jedná o vnútrosídliskovú dopravu predsa sú nejaké štandardy kvality nejaká idelálna a akceptovateľná dochdázková vzdialenosť na najblizšiu zastávku MHD a nech sa to stanoví či 300m, či 600m, podľa toho prehodnotiť trasy
a o tej potrebe priamej linky K.Ves - Tesco Lamač by mala svedčiť veľkosť prepravného prúdu, čo dnes v praxi znamená skoro vždy jednociferný počet cestujúcich na spoj linky 36.. a školy na Dúbravskej a poliankch riešiť inými linkami..
Reakcia na: kecho #156778:
Ja by som bral kľudne zrušenie linky 133 ak by miesto toho vybudovali na Molecovej prestupný terminál, kde človek nemusí ísť cez dva priechody, ktoré sú úplne odlišne nastavené a bez behania na červenú nemá človek šancu stihnúť trolejbus. Najlepšie by tam bolo z dôvodu nedostatku miesta vybudovať podzemný prestupný terminál, len kto dá na to peniaze? Takže budem realista a stačila by spoločná zastávka trolejbus-električka, ale pre DPB nerealizovateľné.
Reakcia na: david1 #156784:
V prvom rade je dôležité určiť si nejakú koncepciu rozvoja MHD a skvalitňovania poskytovaných služieb. Od nej by sa dali potom rozvíjať ďalšie kroky, ktoré by tejto koncepcii neodporovali. Lenže v súčasnosti sme svedakami toho, že každú chvíľu (je to aj menej ako 4 roky, čo je volebné obdobie) sa robia kroky, ktoré absolútne narúšajú doterajší systém a v podstate sú výsmechom do tváre cestujúcich - voličov. Ja uznávam, že L133 je využívaná. Ale keď sa raz rozhodlo, že sa budú rušiť linky, ktoré sú v súbehu s KAPACITNOU električkovou dopravou, a to sa aj spravilo, tak naozaj nechápem, prečo niekto toto porušuje. Prečo by mali mať Dlhé diely expresnú linku do mesta, keď k najbližšej električkovej trati to trvá 6 minút? Načo sa teda rušili všetky tie expresné linky radu 100? Som za zefektívnenie dopravy, to nepopieram, ale nech to má hlavu aj pätu. Keď sa raz kúpili trolejbusy s pomocným diesel - elektrickým pohonom, tak nasledujúce vedenie by sa malo tomuto faktu prispôsobiť, to znamená, že už dávno mala byť táto oblasť napojená na zvyšok siete. A nie tu ťahať medové motúzy popod nos s nejakou L133, pričom nosná L33 chodí poloprázdna. Pokiaľ sa budú tieto problémy opakovať, tak sa budeme stále len pohybovať v začarovanom kruhu.
Par krat do mesiaca chodim rano do Mlynskej doliny.Eliny ako tvrdite nie su vobec narvate smer centrum okolo pol osmej. Vynimku samozrejme tvori mozna medzera viac ako 2-3 min. z intervalu. No v naslednom "vlaciku dalsich T-ciek su vozy poloprazdne. Vozy L133 boli samozrejme primerane plne no kto by ich nevyuzil,ked nie je nutnost prestupu.

Napr.Mne keby chodila L 39 alebo L94 po celej Racianskej aj ja by som kaslal na eliny a isiel jednym spojom do ciela.

Mne skor chyba skore ukoncenie L17 o 7,44 smer centrum z Vinohradov. Neskutocne baliky vozia eliny do 9,00 po Racianske myto.
Reakcia na: frenky #156779:
to bola reakcia nato, že pod mostom je málo miesta 🙂 ono sa dá nájsť, keby sa chcelo... napr. pod mostom denne zavadzia aj "nedotovaná" 901...
Neviem, koľko ľudí jazdí smer ASMN-NM a konkrétne MScéna-NM, ale veď by mohli prestúpiť na 28čku buď pri EV alebo prejsť cez cestu na MSc... Prípadne 70tku točiť cez Šafko... a opačný smer sa nemení, tam jazdí 50tka...
Reakcia na: frenky #156773:
isiel si dakedy tbusovou 133 ? Okrem 1.spoja chodiĺi natrieskane vsetky az pod most,kde isli vsetci na 88/70/pešo do centra. Okrem toho,ked uz poobede nechodila 133,iba 33 s 7,5 intervalom a 32 s 15 - tak to bol "des" - horšie ako za ery Bambusov
Reakcia na: setra #156780:
29 ponechat ako sezonnú vikendovu linku , na 28 Citelisy s rovnaký intervalom ako dnes, 133 12 minutovy interval Solarisy.

Re #156777 no.ev.di.: ty si dobry manier

Re #156772 Yzerman22: sa ani nečudujem,že sú plné 28ky večer od Eurovey ,predsa komu sa chce trepat až na Šafko ,potom sa motat slimačím tempom až po NM elinou
Reakcia na: kecho #156778:
Hovorim ti, že ak by boli na to vytvorené podmienky (teda logické linkové vedenie elektrièiek, posila 33), 133 sa môže k¾udne zrušiť. O tom som ale písal celý èas.
A ešte k tej druhej veci - neviem, naèo je dobre optimalizovať už úplne všetko. So zrušením 82 súhlasím, spoje 29 by sa mohli povedzme zaèleniť do 28 s lepším intervalom, ale ufakliť 70 po Malú scénu ?
Reakcia na: kecho #156778:
70 by som urcite neskracoval po Malu Scenu. Relacia ASMN-Novy most (po nabrezi) by zanikla a to je dost vyuzivany tah.
Reakcia na: Marek1978 #156771:
a čo takto? zrušiť 82, 29 skrátiť po Riviéru... prípadne 70 stočiť na Malej Scéne... a už máš miesta dosť 😉
Re #156770 setra: tak ešte raz - prečo nemôže jazdiť pod most aj 1, keď je tam podľa teba taký dopyt? prečo DD nedupú na DPB a mesto, aby im zlepšil interval elín, ale chcú priamy spoj odvšadiaľvšade a najlepšie taký, ktorý nestojí na všetkých klasických zastávkach?
Reakcia na: setra #156775:
ja som L133 poslal do riti úplne aj spolu s rozmaznanými dlhodielskymi maniermi a namiesto toho nechal cez KV premávať 4 električkové linky obsluhované súpravami TT s intervalom 8min = int. počas špičky 2min a mimo špičky 4min (každý druhý odchod 2min) a cez víkendy 3 linky s 15min intervalom, dúfam, že sa to podarí pretlačiť a bude pokoj s idotizmami na DD. Tiež by namiesto L35,36 a 135 postačovala jedna minibus linka 35 : Kuklovská - Šaštínska - Sološnícka - Krčace (tu by som pridal zastávku pre minibus linku pri Juvente) - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač a bolo by vybavené. Alternatívne by som linku odklonil od TESCA Lamač cez Zidiny na Segnáre, kde by sa točila.
Reakcia na: setra #156775:
Ujko, ale ja len konstatujem, nenapadam tvoje tvrdenia...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement