Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #15670:
suhlasim, znacky v CP robia chaosy. ale to uz potom mozes tie linky nacislovat nanovo, ked budu mat odlisne trasy...

mimochodom, ten prejazd cez centrum sa mi zda byt dobry napad...

to krizenie t-vedeni pri SAV si viem predstavit celkom dobre... potom, co som videl kablovy chaos na hrobonovej, verim, ze sa da spravit AKEKOLVEK krizenie vedeni 🙂

Vladimir ("#15659"): nemyslim si, ze skratit 501 len z DNV do dubravky je dobry napad... 501 totiz obsluhuje aj patronku a lamac... aj ked - prave som si kukol mapu a tam jazdi predsa 505, takze by sa to aj celkom dalo. pocuj, chlape, tvoje napady vobec nie su zle.

a vobec, suhlasim s nazorom, ze v noci by mali jazdit nocne eliny a busy by mali byt iba doplnkom. ak by to aj nejazdilo kazdu pol hodinu ale kazdu hodinu, bola by to vyhra.
Reakcia na: Andy #15670:
No s tými N-kami pred číslom to nie je zlý nápad.
Reakcia na: Neopl@n #15650:
Odpoved je jednoducha: Linky 501-517 vznikli v roku 1995, a vtedy este existovala vacsina liniek v rozmedzi linky 101-117-...
Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Reakcia na: si #15662:
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Reakcia na: si #15665:
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Reakcia na: Andy #15666:
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne 🙂
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije 🙂
Reakcia na: Andy #15664:
pri sucasnych radiom ovladanych vyhybkach a snahe by som v tom problem nevidel... ak ale to druhe chyba...
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
Reakcia na: Andy #15661:
Tak potom to vidím s t-510 veľmi čierne 😞
Reakcia na: Andy #15660:
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie

Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Reakcia na: Vladimír #15659:
Pochybujem, ze vrbusti niekedy vobec spojazdnia usek Hl. stanica - SAV, a nie to este SAV - Stefanikova... 🙂
Reakcia na: si #15657:
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
Reakcia na: Andy #15656:
Veď keby tí vaši vrbusti sprejazdnili smer Hlavná stanica - SAV - Štefánikova, tak by už mohli prepojiť aj Mierovú s Popradskou, no nie? 😉

Re #15657 si: Heh... A nočná e-504 v trase dnešnej dennej e-1 by sa Ti nepáčila? 🙂 Na ňu by mohla na Molecovej striedavo naväzovať zlúčená a-502+503 Kuklovská - Molecova - Devín a Pri kríži by na ňu čakala a-501 🙂
Reakcia na: RAF #15655:
I think, the route of line 203 is very nice or interesting could be a short section of routes of tram lines 5 and 9 in tunnel... I can´t remember more atractions now.
Reakcia na: Andy #15656:
vyhybky by boli treba minimalne 3 ak to dobre ratam... (ale to by sa pri tej uprave na predstanicnom a SAVke stratilo 🙂 (alebo by to behalo tade kadial dnesne linky 201 a 202, su to paralelne ulice nedaleko od seba vzdialene, pesia dostupnost je v pohode...)

Re #15653 Vladimír: chyba mi tu este elektrickova linka do karlovej vsi a dubravky (1) 🙂
Reakcia na: si #15651:
Este k tej linke 510: Musis zmenit trsu od Hranicnej po Cintorin Ruzinov, lebo z Mierovej sa neda bez rucneho prehodenia palic ist na Dolne hony. Musis ist po Gagarinovej... Alebo zozen dve vyhybky a dame vrbustom nech namontuju 🙂
Thanks Vladimir, I've printed off all I need, just wondered if there was any places or routes that I should not miss...or maybe there is some I should miss!! Richard
Reakcia na: RAF #15652:
Hi. Maybe you should click to the small British flag in the menu on left to view this website in English with some useful infos for you.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.