Reakcia na: Valec #156633:
Bavili sme sa o strate, ktorá je, ako správne píšeš, rozdielom výnosov a NÁKLADOV. Takže sme sa bavili o aj o nákladoch. Keďže náklady sú závislé v podstatnej miere od kilometrov, bavili sme sa aj o kilometroch. Keď si kraj objedná od SL menej kilometrov, bude na strane nákladov menšia suma, to znamená že strata (z pohľadu definície "úhrady straty z poskytovania výkonov vo verejnom záujme") bude nižšia.Pozrel som sa na ten plán dopravnej obsluhy z roku 2007.
Regio-Autobusy súčastný stav: 9831096 vzkm
Regio-Autobusy návrh: 8936113 vzkm
HOWGH
drink
Ak by po presune časti cestujúcich na vlaky objednala BID od SL rovnaké kilometre ako pred zmenou (t. j. autobusy by jazdili rovnako často, len prázdne), tak by si možno mal pravdu. Ale to by poprelo zmysel BID ako koordinátora regionálnej dopravy.