Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie
Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
Veď keby tí vaši vrbusti sprejazdnili smer Hlavná stanica - SAV - Štefánikova, tak by už mohli prepojiť aj Mierovú s Popradskou, no nie?
Re #15657 si: Heh... A nočná e-504 v trase dnešnej dennej e-1 by sa Ti nepáčila? Na ňu by mohla na Molecovej striedavo naväzovať zlúčená a-502+503 Kuklovská - Molecova - Devín a Pri kríži by na ňu čakala a-501
I think, the route of line 203 is very nice or interesting could be a short section of routes of tram lines 5 and 9 in tunnel... I can´t remember more atractions now.
vyhybky by boli treba minimalne 3 ak to dobre ratam... (ale to by sa pri tej uprave na predstanicnom a SAVke stratilo (alebo by to behalo tade kadial dnesne linky 201 a 202, su to paralelne ulice nedaleko od seba vzdialene, pesia dostupnost je v pohode...)
Re #15653 Vladimír: chyba mi tu este elektrickova linka do karlovej vsi a dubravky (1)
Este k tej linke 510: Musis zmenit trsu od Hranicnej po Cintorin Ruzinov, lebo z Mierovej sa neda bez rucneho prehodenia palic ist na Dolne hony. Musis ist po Gagarinovej... Alebo zozen dve vyhybky a dame vrbustom nech namontuju
Thanks Vladimir, I've printed off all I need, just wondered if there was any places or routes that I should not miss...or maybe there is some I should miss!! Richard
O.K., popusťme uzdu fantázii (zatiaľ hovorím len o NOČNEJ doprave). Zatiaľ buďme skromní, výprava sa nenavyšuje - tzn. všetky zmeny = vozidlo za vozidlo:
I. ETAPA
1. Zmena a-510 na t-510 a zároveň úprava trasy: ...Popradská - Vrakunská - Hradská - Kazanská - Dvojkrížna - Čiližská.
2. Zmena trasy a-512: ...Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice.
II. ETAPA
1. Zmena a-511 na e-511 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Miletičova - Záhradnícka - Ružinovská - Astronomická a späť.
2. Zmena a-514 na e-514 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť
3. Zmena trasy a-512 na: Vajnory - Roľnícka - Cesta na Senec - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor - Bojnická - Rožňavská - Rádiová - Bulharská - Galvaniho - Ivanská cesta - Vrakunská cesta - Astronomická - Vrakunská cesta - Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice a späť
a-512 by striedavo naväzovala raz na e-511 na Astronomickej pre jazdu smerom na Dolné Hony a Pod. Bikupice a raz na e-514 na Jurajovom dvore pre smer Vajnory. Tzn. Biskupice a Vajnory by mali polovičný počet spojov ako ružinovská a vajnorská riadiála obsluhovaná električkou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír