Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #15670:
No s tými N-kami pred číslom to nie je zlý nápad.
Reakcia na: Neopl@n #15650:
Odpoved je jednoducha: Linky 501-517 vznikli v roku 1995, a vtedy este existovala vacsina liniek v rozmedzi linky 101-117-...
Ja by som to riesil tak, ze keby mala linka tu istu trasu, tak by mala rovnake cislo a keby mala odlisnu trasu, tak by mala N pred cislom, napr. N2, N8, N201 atd.. Lebo znacky v CP robia iba chaos..
Reakcia na: si #15662:
Ja s premávkou denných E liniek v noci súhlasím, len si zober, že niektoré z nich by museli mať v noci upravenú trasu. Napr. sa mi zdá veľkým luxusom, aby e-2 šla v noci priamo zo stanice na Vajnorskú. Považujem za nutnosť aby zachádzala v trase ...Starohorská - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Vajnorská..., aby zachytila centrum (e-8 to isté). A tu sa už vynára otázky, či by cestujúci neprijal radšej dennú e-2 a nočnú e-514 ako e-2 s odlišnou trasou cez deň a odlišnou v noci. I keď, uznávam, aj to by šlo, že v CP e-2 a e-8 by sa nočné spoje značkovali s poznámkou "zachádza cez Námestie SNP".
Reakcia na: si #15665:
Tak ano, ale zo stanice by si musel ako vodic prehodit dve vyhybky, to by bolo nieco ako na Hodzovom a navyse by to bolo napchate na malom kusku vsetko... Ale dalo by sa...
Reakcia na: Andy #15666:
Myslim ze ked sa odvezies vecernou 201ckou, 202kou a 208kou a budes sledovat kolko ludi odkial a kam ide, vyde ti jasne ze tahat to mierovej nie je az tak nutne 🙂
Ja OSOBNE by som tiez bol radsej keby isla cez Gagarinku kvoli tomu, ze to mam blizsie domov, ale treba brat ohlad na Prievoz aj ked tych par metrov nikoho nezabije 🙂
Reakcia na: Andy #15664:
pri sucasnych radiom ovladanych vyhybkach a snahe by som v tom problem nevidel... ak ale to druhe chyba...
Problem je v tom, ze neviem si uplne predstavit, akoby to vedenie tam islo, lebo zo stanice by si mohol odbocit na Prazsku(201-dojazd, prip. T-32ka na Dlhe diely) a Stefanikovu(T-510), a z Predstanicneho minimalne na prazku(204, 209). To by sa zle robilo, lebo by to bolo vseljak prekrizene...
Reakcia na: Andy #15661:
Tak potom to vidím s t-510 veľmi čierne 😞
Reakcia na: Andy #15660:
no ja osobne by som napriklad gagarinku z jedneho hladiska - lepsia cesta, novsie trolejove vedenie = rychlejsie cestovanie

Re #15659 Vladimír: no ja by som linky 1, 2, 3, 8 ani neprecislovaval a iba ich nechal premavat aj v noci s vyriedenym intervalom (a zrusenim prislusnych busovych nocakov), takze s tym co vravis (trasa) iba suhlasim :-))
Reakcia na: Vladimír #15659:
Pochybujem, ze vrbusti niekedy vobec spojazdnia usek Hl. stanica - SAV, a nie to este SAV - Stefanikova... 🙂
Reakcia na: si #15657:
Ano, mas pravdu 3 vyhybky, plus 1 vymenit. Ale cez Gagarinku by to nedali, lebo by sa potom stazovali obyvatelia prievozu.. Predsa ked niekto ide v noci domov, tak je mu lepsie ked prejde kratsiu vzdialenost. V noci nechodi ani 86ka.. A ti co byvaju medzi Ruzinovskou a Gagarinovou, tak maju aj 511ku na Ruzinovskej..
Reakcia na: Andy #15656:
Veď keby tí vaši vrbusti sprejazdnili smer Hlavná stanica - SAV - Štefánikova, tak by už mohli prepojiť aj Mierovú s Popradskou, no nie? 😉

Re #15657 si: Heh... A nočná e-504 v trase dnešnej dennej e-1 by sa Ti nepáčila? 🙂 Na ňu by mohla na Molecovej striedavo naväzovať zlúčená a-502+503 Kuklovská - Molecova - Devín a Pri kríži by na ňu čakala a-501 🙂
Reakcia na: RAF #15655:
I think, the route of line 203 is very nice or interesting could be a short section of routes of tram lines 5 and 9 in tunnel... I can´t remember more atractions now.
Reakcia na: Andy #15656:
vyhybky by boli treba minimalne 3 ak to dobre ratam... (ale to by sa pri tej uprave na predstanicnom a SAVke stratilo 🙂 (alebo by to behalo tade kadial dnesne linky 201 a 202, su to paralelne ulice nedaleko od seba vzdialene, pesia dostupnost je v pohode...)

Re #15653 Vladimír: chyba mi tu este elektrickova linka do karlovej vsi a dubravky (1) 🙂
Reakcia na: si #15651:
Este k tej linke 510: Musis zmenit trsu od Hranicnej po Cintorin Ruzinov, lebo z Mierovej sa neda bez rucneho prehodenia palic ist na Dolne hony. Musis ist po Gagarinovej... Alebo zozen dve vyhybky a dame vrbustom nech namontuju 🙂
Thanks Vladimir, I've printed off all I need, just wondered if there was any places or routes that I should not miss...or maybe there is some I should miss!! Richard
Reakcia na: RAF #15652:
Hi. Maybe you should click to the small British flag in the menu on left to view this website in English with some useful infos for you.
Reakcia na: si #15651:
O.K., popusťme uzdu fantázii (zatiaľ hovorím len o NOČNEJ doprave). Zatiaľ buďme skromní, výprava sa nenavyšuje - tzn. všetky zmeny = vozidlo za vozidlo:

I. ETAPA
1. Zmena a-510 na t-510 a zároveň úprava trasy: ...Popradská - Vrakunská - Hradská - Kazanská - Dvojkrížna - Čiližská.
2. Zmena trasy a-512: ...Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice.

II. ETAPA
1. Zmena a-511 na e-511 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Miletičova - Záhradnícka - Ružinovská - Astronomická a späť.
2. Zmena a-514 na e-514 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť
3. Zmena trasy a-512 na: Vajnory - Roľnícka - Cesta na Senec - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor - Bojnická - Rožňavská - Rádiová - Bulharská - Galvaniho - Ivanská cesta - Vrakunská cesta - Astronomická - Vrakunská cesta - Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice a späť
a-512 by striedavo naväzovala raz na e-511 na Astronomickej pre jazdu smerom na Dolné Hony a Pod. Bikupice a raz na e-514 na Jurajovom dvore pre smer Vajnory. Tzn. Biskupice a Vajnory by mali polovičný počet spojov ako ružinovská a vajnorská riadiála obsluhovaná električkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.