Poviem ti, že v Ik435 som napočítal aj s plne obsadenými sedadlami dokopy 85 ľudí a autobus sa zdal byť dosť využitý s miestom ešte tak pre 20-30 ľudí, potom už by bola tlačenica a stálo by sa na schodoch.
V MBCC k tým 45 sediacim sa teda sotva postaví 145 cestujúcich, na to dám svoju psiu búdu! ? vo vleku by som to videl tak na 40 ľudí, kĺb - 6-8 ľudí predná časť a vpredu 50osôb, dokopy teda prepraví tých 145 cestujúcich a nie 145 na stojáka ? skús okrem hltania čísel na webe (nielen ty ale aj ostatní) počítať v autobuse koľko ľudí tam je, hovoril som to už dávno a nikto nič nepočítal ako vidím dobre. Ak máte menej ako 185cm, tak ťažko dačo spočítate, tak aspoň keby ste dali na moje reči, aspoň raz.
keď sme pri Ikáčoch, spomenme si na rekord v pchaní sa do 39ny ? tuším to bolo okolo 300 ľudí nie?... ak by sme z nich zobrali 1/3 von, celkom by tam bolo dýchateľne nie? ?
Tu hodnotu kapacity klbaku si stanovil zaujimavo. Zda sa mi znacne skreslena a prisposobena tvojmu fanatickemu vykrikovaniu. Mas ty vobec ponatia o tom, ktore casti v klbaku (pripadne aj v sole) sa beru/neberu do uvahy, ked vyrobca udava kapacitu svojho vozidla? Mas pocit, zeby si renomovany vyrobca, akym nepochybne Mercedes je, dovolil prezentovat svoje vozidla MBCC ako velkokapacitne (kapacita cca 180 ludi) ak by sa do nich v reale zmestilo 110 ludi?
Druha vec je, ze sam neverim kapacite, ktoru udava SOR pri svojich vozidlach. Na porovnanie pri 10,5 SORe je udavana kapacita 91 cestujucich a pri TEDOMe C12 G 86 cestujucich. V reale vieme vsetci ako to vyzera.
moment, keď rátam kapacitu na hodinu, tak rátam predsa takto, že ak donedávna mala L95 int=4min=15 spojov/hod. = 15x110(kapacita jedného klbáku)=1650, tak čo hovoríš, že počítam bludy?
Ten tvoj vzorec na výpočet kapacity je fakt divný... Keď už, tak ti tám chýba krát počet spojov za hodinu. Osobne však pri vedľajších a orientačných analýzach pre školu používam vzorec kapacita*pocet spojov v spice (pricom spicka je definovana casovym ad hoc intervalom 6.00 - 8.30). Lebo ratat kapacitu jedneho ikarusu na hodinu, to ti potom vyjde ze kazda linka je preplnena na 2000 % a tak zle to s MHD v BA nie je ? ? ?
a kedy má podľa teba cestovať keď cestuje z Romanovej na Malú scénu? Podľa teba má cestovať ako túto trasu vlakom? ?
Ja hovorím, že NP autobus nemá takú istú kapacitu ako "klasický" so schodami. Ak sa máme tlačiť v 95 dokým nepostavia električku, tak "ďakujem" pekne. Na jednej strane "postačuje" na L95 hodinová kapacita 1320os a na druhej tu navrhujú električkové linky s frekvenciou každé 3min a dokopy kapacitou 3500-4000 os/h, tak čo potom reálne kopíruje dopyt sakra?
Poprosím ťa o jednu vec. Ak počítam, že klbák má kapacitu 110os/h (to je číslo s ktorým sa rátajú kapacity) tak akú má podľa teba MBCC?
Reči o hltaní sračiek rozprávaj svojmu bratovi, ja viem o doprave rádovo viac ako ty budeš kedykoľvek vedieť. A to neviem nejako veľa ale ty si extrémne sprostý. A stretávať sa s tebou nechcem, stačila mi kratučká komunikácia po ICQ s mladým náckom.
1) Prečo tvoja mama necestuje o chvíľku skor a vlakom?
2) Keď chceš liezť do schodov, tak sa presťahuj na Kubu alebo si kúp vlastný Ik 280. MHD nie je, opakujem, NIE JE len pre Dunča.
no tak neviem veru koho tak strašne trápila linka 95, keď im je u riti bordel 84+99, naďalej chodí L133 každých 6min, tak jak im môže vadiť L95? ? Narozdiel od 133 tá linka má význam celotýždenne a prepravuje omnoho viac ľudí než 133 a pre veľa ľudí to je stále najlepšia linka do mesta.
klbák má kapacitu 110osôb a bol by som rád keby si prestal ty aj ostatní hltať tie sračky o "superkapacite" MBCC či SORNB18... Opýtam sa ťa : Počítal si niekedy ľudí v klbáku, sledoval si vyťaženosť autobusu a počítal ľudí? Predstav si, že ja áno a klbák je už pri 80 ľuďoch tak zaplnený (nie preplnený), že sa dá hovoriť v pohode o opodstatnenosti nasadenia klbáku. Ja nemám problém sa kvôli tomuto stretnúť s kýmkoľvek z imhd.sk a ísť to dokázať vonku, spočítať tých ľudí v tom vozidle. Poviem ti ešte toľko, že autobus narvaný po dvere, tak ako kedysi bola naravaná ráno do mesta linka 81 s Ik280 pobrala 130 ľudí. Tambus a Ik 283 by dokázali 140 možno aj. Daj mi vedieť kedy dojdeš do BA, možme si dákam vyraziť spolu a vydiskutovať si množstvo vecí.
neprekvapuje ma to, že došli SORky ale znechucuje ma to, že sú ZAS BEZ KLÍMY a AKO VŠETKY MBCC A SORky NB 18 AJ BEZ HLÁSENIA ZASTÁVOK. Ako je toto možné ešte v roku 2010 sakra?
Opäť sa odvolám na Žilinu (zabite ma rovno...) ale tam už pred 12 rokmi v Karosách B732 a 741 a ich t.busoch 14 a 15Tr hlásilo zastávky a stále hlási, hoc takým hlasom ako na stanici ale aspoň to počuť. Čo sa týka klímy, tak neviem prečo už keď sa DPB ulakomil zaplatiť autobusy od renomovanejšej značky, tak sa ulakomil ešte aj na klímu ?
No zaujímavé, že moja mama ide do práce 7:20-40 a 7min nešla žiadna zasraná 95 dnes ráno, už išla 68,92,83,96 a 95 nikde! Včera šla síce načas ale plná zas ? Reči o gratis kapacite MBCC sú iba výmysly, ten autobus má ešte menšiu kapacitu než klasické Ikarusy 280 alebo 435. Radšej by som do smrti šlapal schody v autobuse s nejakým normálnyn usporiadaním interiéru než mal podlahu pri zemi za cenu toho, že jediné miesto kde bude môcť človek stáť bude v kĺbe a tých dvoch miestach kde kočíky majú byť. V MBCC a SORke neexistuje aby človek stál v uličke a neprekážal pri vystupovaní ? také autobusy sú na naše prepočty kapacít absolútne nevhodné. SOR má síce aspoň vpred miesta na státie viac ale aby nebol moc dobrý tak tam dal sklápacie sedadlá a vzadu kde mohol byť priestor pre kočík ako sú 4. dvere, tak dal sedadlá, resp. náš DPB si ich tam objednal čo bola kravina par excellence.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.