Na čo by chodili, však vodič vidí na kase koľko má predaných lístkov (keby si náhodou toho jedného cestujúceho nezapamätal) a keď nemáš, vyhodí ťa v Čunove.
Re #155843 no.ev.di.: "aby ľudia nemuseli furt kupovať lístky denne"
A kto tým cestuje denne? Však to v priemere vraj vychádza tak na jednu osobu tam a späť každý pracovný deň.
Re #155844 S499.1023: Nemožné, linka musí byť prevádzkovaná 5 rokov, alebo bude treba vrátiť € za vysúťažené autobusy.
Ľudí ju využíva dosť, akurát len na slovenskom úseku.
tak z hľadiska geografie obce pri zohľadnení pre koho je tá linka hlavne určená by najvýhodnejšie miesto bolo na severe obce, kde je najväčšia koncentrácia Slovákov, čo dochádzajú do BA. Ale nevylučujem, že toto nebolo zamietnuté z rôznych subjektívno-politicko-nacionalistických pohnútok zriaďovateľa. ?
Tak to mohli z hľadiska geografie obce. Avšak o zriadení zastávok na Slovensku rozhoduje obec, predpkladaám, že je tomu tak aj v Hu. Bohvie ako, a či vôbec prebiehali rokovania s vedením Rajky. Konečná volánbuszu sa z tohto hľadiska zdá ako najjednoduchšie riešenie...
napriek tomu si myslím, že tú jedinú zastávku mohli lokalizovať v inej časti... metodiku operačných programov poznám, viem, že je to slovičkárčnenie a milión podmienok...
Ale mama povedala, že upratať stôl tak, aby na ňom ani v jeho blízkosti nič envidela = presne nadiktované podmienky cez operačný program cezhraničná spolupráca plus
aké sú možnosti medzinárodnej licencie.
Teda v rámci podmienok toho operačného programu musí linka napr. prechádzať aj cez prihraničné m. č. Jarovce, Rusovce, Čunovo, v rámci možnosti vydania licencie v Maďarsku tam môže byť iba jedna zastávka na ich území a to som ani ja neveril keď som počul že keď dávali licenciu na linku u nás tak v konaní bol zaangažovaný aj Blaguss...
Isteže, všetko ide vyrokovať, z každého pravidla ide vybaviť výnimka, ale ani v prípade maďarských úradov, ani v prípade riadiaceho orgánu pre čerpanie eurofondov to nebude také jednoduché...
Poviem ti to veľmi jednoducho... Predstav si seba, ako 10 ročného chlapca, čo chce ísť von s kamarátmi. Tvoja mamina ti však povie, že najprv si uprac stôl. Keďže motivácia ísť von je veľká (je to forma zisku) a upratanie stola je podmienka, spravíš čo? Zhrnieš všetky veci zo stola a nahádžeš do skrine. Mamine povieš, že si upratal stôl, mamina uvidí uprataný stôl a pustí ťa von. Máš zisk - si vonku.
Takto funguje aj linka do Rajky... Zisk politických preferencií, alebo jednoducho personálna reklama, alebo ďalší bod do "to do" listu je tak veľký, že nikoho nezaujíma, že tá linka je vlastne nevyužiteľný bordel...
ako primárny problém tej linky by som videl to,že v dedine stojí iba na južnom konci zatiaľ čo horný koniec prefrčí bez zastavenia. Ak hento nikoho netrápi, tak potom neviem už čím tí ľudia rozmýšľajú ?
no tak teda za 1,50€ by odviezli do BA z Rajky taxíkom iba vo sne! Keďže nájsť cenu taxi služby pod 0,45€/km je zázrak, tak neexistuje aby už len úsek Čunovo - Rajka prešli za lacnejší peniaz ako 1,8€ a to ešte nerátam všetky tie poplatky u taxislužieb. Kto nemá električenku a cestuje, tak táto cena nie je taká zlá, avšak kto ju mám a platí rovnako ako ten čo električenku nemá, tak je to hovädina. Si zober, že niekto sa za 1,5€ odvezie z SND do Rajky a ten kto má električenku, tak mu platí na SND - Čunovo a iba za ten úsek 4km zaplatí 1,5€ ? Inak by nebolo od veci zaviesť na tú linku, týždenné alebo mesačné predplatné lístky, aby ľudia nemuseli furt kupovať lístky denne. Ďalej som počul, že linka má odchody tak nastavené, že mala čakať na vlaky, ktoré prichádzali do Rajky - dobrá blbosť lebo : 1) linka odchádza z Rajky vždy x:40, zatiaľ čo vlak prichádza do Rajky x:41! Takže aj keby sa autobus točil pred žel. stanicou v Rajke, tak prípoj neexistuje. 2) Autobus by mal do Rajky prísť o x:17 (podľa CP), ibaže to nestíha a príde s 2-5min meškaním. Vlak z Rajky odchádza o 5:12,6:02,16:20 a 18:20, čiže tu už prípoj absolútne nefunguje! To ešte keď som sa bol previezť do Rajky, tak mne a 810zssk, hovoril jeden pracovník DPB, čo bol fotiť označník, otočku a autobus v Rajke, že odchody sú nastavené ako prípoje na vlak ? HA-HA-HA! Ďalší vtip... ?
Btw.: Chodia revizori aj na madarskom useku? Ako je to tam s ich pravomocami? Ci ked chcu kontrolovat listky do Rajky tak to musia stihnut medzi zastavkou MiU Cunovo a hranicou?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.