Reakcia na: Mike #155603:
Že to tá zámková dlažba neunesie, bolo jasné, už keď ju tam dávali. Problém nie je v zámkovej dlažbe ale v tom, že pod ňou je akurát piesok. Pritom už pri rekonštrukcii sa bolo pýtané *****ov z RTI, prečo zámková dlažba na piesku a nie na asfalte alebo rovno asfalt (technicky nie je problém, pod tým pieskom sú VÚIS panely) a odpoveďou bolo čosi v zmysle "aby nám po NAŠEJ trati nejazdili ICH autobusy".
Beus
Záver - všetko sa dá, len treba chcieť a dobre to premyslieť, a ako vidíš, ja s mojimi pomerne chabými znalosťami teórií o priepustnosti križovatiek a návrhu signálnych plánov by som bol schopný navrhnúť uspokojivé riešenie, ktoré by podľa mňa nebolo horšie (neznížilo priepustnosť) oproti súčasnému. Čo potom tí, ktorí to vedia aj spočítať a vymodelovať? Len treba nápad, ako, a najmä vôľu...