Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #15487:
Pokiaľ bude DPB tvrdiť, aké má bombasticky zrekonštruované vedenie a súčasne bude mať po vedení navešané pevné svorky, kde sa len dá, cez armatúry, ktoré dovoľujú 40 (a mohli by aj 50, keby si ten .... Haluza nepresadil to svoje ESKO) budú navešané rýchlostníky 20 a 30, za výpadok zberačov na roz,,,anom vedení bude postihovaný vodič, obežná rýchlosť trolejbusov bude výrazne nižšia než autobusov, vozový park T-busov bude ešte tragickejší než A-busov, údržba nula, špina, humus, smrad, tak sa nemožno diviť cestujúcim, že uprednostňujú autobusy.
I.
J, Vladimír:
Jistě že předpis EU nenakazuje nakupovat pouze nízkopodlažní vozidla. EU si je moc dobře vědomá, co by to znamenalo pro naše dopravce. Další a tou podstatnou věcí je to, že Karosa inovovala vozy typu 900, které hodlá vyrábět ještě pár let. O tom jestli bude mít Bratislava peníze na NPA se nechám překvapit. Sám o tom teď pochybuji.
Reakcia na: m@rtin #15451:
Takú električku nikdy nikdo nenavrhne a neskonštruuje, takže Praha sa bude musieť vzdať niektorej zo svojich vykonštruovaných požiadaviek, pretože plná nízkopodlažnosť a súčasne všetky podvozky hnané a otočné sa nedajú skĺbiť s bezproblémovou prevádzkou na tankodróme BKV. Takže buď Praha povie, čo chce (napríklad ULF ale neviem kto ich zaplatí) realisticky alebo tu budú jazdiť "T3 forever" a potom už nič.
I.
Reakcia na: Andy #15445:
Vtedy 6606 nebol žiadny šerbel, bol to vbynikajúci voz. Sanosy už bohužiaľ boli také prehnité, že to nemalo cenu, nové vozzy od 6612 sú lenivé, tak som bol rád, že sa mi ušiel 6606 - som ho dostal spolu s partnerom:-).
I.
Reakcia na: Andy #15549:
Teda nezabite ma ak by to malo byt do konca novembra, lebo uz neviem presne ci oktober alebo november... 🙂 A vraj sa ma homologizovat do jesene, takze hned jak dojde a bude preclena, tak bude premavat.
Reakcia na: qwix #15548:
Pred troma tyzdnami bola so Skodou Ostrov podpisana zmluva na dodavku jednej asynchronnej 21Tr do konca oktobra.
RE #15492 (si), #15496 (martin): ten pomer NP/VP = 2.5/1 som si neuvedomil, jednoducho uz aj tak som bol dost nasr*** a este ked som sa zacital do tejto diskusie tak mi trosku litli nervy...

Dalsia vec, aby som sa dostal do obrazu> na tie vozy je uz vypisane nejaky vyberove konanie resp. nieco na ten sposob? Resp. odkial mate tu info ze sa maju nakupit?

A este> ta 21Tr-ka je ista ze dojde v zime?
Reakcia na: Braňo #15541:
Zrovna dnes som isiel linkou 93 smerom do mesta a na zastavke Aupark zastavila, takze neviem aky je problem. Nemala tam nahodou napisane, ze sluzobna jazda? Ale uz sa mi stalo viac krat, ze vodic na nejakej zastavke zabudol zastavit.
Reakcia na: KLF #15532:
Vzdy si treba dat igelity na ruku:-D:-D;-D
Reakcia na: frenky #15537:
Mal by to robit DPB,ale ja mam taketo prislovie:Ked si neurobis sam nemas:-(Je to nefer:-(:(;(
Reakcia na: zvedavec #15540:
Prestup na jednej hrane je napriklad prestup v metre z jednej kolaje na druhu, alebo na zeleznicnej stanici prestup v ramci jedneho nastupista. Proste taky prestup, kde nemusis liezt po schodoch, nadchodoch, podchodoch, prechodoch, ale vystupis z jedneho vozidla, prejdes po rovine par metrov a nastupis do druheho vozidla.
Reakcia na: M #15542:
Neviem, či už stoja, ale nestáli. Doobeda som čakal smerom z mesta a 83 nezastavila, poobede som čakal smerom do mesta a nestála tam 93. Dokonca na tejto zastávke chýbajú aj CP týchto liniek. Má (mala) ho tam iba 84 a tie čo idú pod most (80,91,191).
Reakcia na: Braňo #15541:
Preco by nestali, ved tam stoja.
Prečo nezastavujú busy liniek 83,93 pri Auparku?
Reakcia na: Turbo #15535:
co je to prestup na jednej hrane?
Reakcia na: COLOR #15538:
Co je to Ceteprint?
Echt... co takto spravit Ceteprint napriklad na Racianskom myte smer Trnko? Lebo to je naozaj derava zastavka kde sotji relativne dost liniek a oproti takym pazinam, kde to je (Lamac...) by to dost bodlo. A ani to nie je dole/hore kopcom.
Reakcia na: Tomas #15527:
to iste aj s 1009. Krasny voz. Pred sluzbou ho vzdy kamos vyumyva saponatom. Ked vsak bol minule na P2 tak mu zasrali voz (exterier aj interier), ze to az pekne nebolo. Opravovali tlmice. Tie tlmice ani nebolo treba opravovat. Dopadlo to tak, ze voz skakal ako klokan aj na tej najmensiej jakme, hrbole. A tak si kamos sam nastavoval pocas delenej tlmice...
Reakcia na: J #15522:

Vysavac maju aj na Juraku, presne taky priemyselny. Co som ho vudel tak dost dobre tahal. Zameta sa v pripade vo voze je mokro, zvycajne ked vonku prsi. Je to efektivnejsie ako vysavanie, navyse ked je mokro, tak sa neprasi. Takze alebo bolo vtedy naprsane a vo voze mokro, alebo vysavac proste nefungoval. Ale co som tam par krat bol, vzdy isiel.
Reakcia na: J #15439:

Samozrejme, konecne dosli k rozumu. A nielen rozchod mame odlisny, aj vela inych technickych veci (trakcne napatie, profil vozu, etc...).
S Filialkou jednoznacne suhlasim, s prestupom na hrane tiez. Uz zacinam mat pocit ze upustaju od dvojich snov a vracaju sa na zem. Ale este chyba jedno: Aby zacali aj konat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.