Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #154843:
Teoreticky trosku poklukatit L202 tak ze by cestou do mesta nestala pri Astre ale si to obisla cez Bajkalsku, Trenciansku a Mileticku...
Reakcia na: MatejBA #154816:
Ako v čom. Zlepšil sa síce prestup, keďže je "na hrane", ale keďže tá "hrana" je hranou obrubníka, tak sa výrazne znížila bezpečnosť cestujúcich. Tí, ktorí vystupovali alebo nastupovali na Vazovovej ulici, neboli autami ohrození vôbec a tých, ktorí vystupovali alebo nastupovali na Radlinského, ohrozovala automobilová doprava s podstatne nižšou frekvenciou.
Otázne je, ako sa môže vrátiť zastávka na pôvodné miesto, keď tam má byť výjazd z novostavby. Vidím to tak, že zastávka 2+6+8 sa vráti na Vazovovu a zastávka 3+5+7+11+17 sa buď posunie bližšie k Račianskemu mýtu, než bola bývalá zastávka, alebo sa rovno zruší.
Reakcia na: Martin Fundárek #154843:
Príkladom na takéto zbytočné zatrolejovanie sú aj trate Gagarinova - Mierová. Sú to susedné a pararelné ulice. Radšej keby namiesto trate na Mierovej postavili trolejovú trať do Prievozu.
Reakcia na: no.ev.di. #154782:
Ja osobne žiadnu a túto trať považujem za zbytočnú. Nie že by som bol proti rozvoju trolejbusovej siete, ale nie takým spôsobom, aby sme zatrolejovávali takmer susednú ulicu k už zatrolejovanej.
Kde boli tie casy, ked na DD jazdili iba TAMBUSy? ? Teraz ked sa objavi 15Tr(M) na DD tak pocut jedine komenty typu "Co tu robi ten srot?" ?
Reakcia na: intony #154815:
Na toto si prišiel odkiaľ? Či mi chceš povedať, že karoséria Solarisu s brkami vydrží dlhšie ako tá v ktorej je naftový motor?
Reakcia na: autobusman #154839:
To bolo už asi 5 rokov dozadu, ale časy to boli pekné. Aj na L20 jazdievali, ale to ešte prec zavedením L22. ?
A keď si spomeniem na tie časy keď ikarus 412 jazdil na 22jke...
Reakcia na: Ike #154803:
každú celú hodinu znamená, že lanovka sa uvedie do chodu vždy v tú celú hodinu. Tzn. prídeš tam, kúpiš si lístok a počkáš do celej hodiny. Keď odbije tá celá hodina, lanovka sa zapne a jazdí dovtedy, kým sa neodvezú všetci cestujúci ako zdola, tak zhora. V momente, kedy nastúpi posledný cestujúci dole, resp. hore, nástup sa ukončí a od tej chvíle sa ťahá len dovtedy, kým tento posledný cestujúci nevystúpi.
Toto neplatí počas víkendov a sviatkov, ak je veľa návštevníkov, ktorí prichádzajú priebežne. Vtedy lanovka jazdí stále a dá sa nasadnúť kedykoľvek. Počas týždňa, kedy býva ľudí menej, sa samozrejme riadi vyššie uvedeným.
Reakcia na: autobusman #154835:
Ikarus 412 sa často objavuje na 91/5. ?
Reakcia na: TeBeCe #154833:
Za nikoho a za Karosu už určite nie. ?
Reakcia na: PetoMHD #154830:
a za koho? za Karosu? ? ?
Reakcia na: autobusman #154831:
Smrteľne vážne! ❗
Reakcia na: autobusman #154829:
Ja tam pravidelne vydávam aj Ikarus 412. ?
Ešte nikdy som naživo nevidel na 91 iný autobus ako ikarus 415. ?
Reakcia na: kubo_99 #154827:
aha, tak sorry
Reakcia na: Marek1978 #154826:
Mali tam byť, ale zistili, že na 91tkách by ani náhodou nevydržali bez dotankovania ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.