Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
robia to už od minulého piatku !
Čo sa týka tej električkovej trate do Petržalky , tak už robia sondy (vrty) pri chorvátskom ramene. Presnejšie - Nam. Hraničiarov. Kde sa nachádza ten mostík a jak sú stromy pri Jantarovej ceste.
Viem to lebo bývam oproti.
Reakcia na: Marek1978 #154724:
Tak prítomný bol za DPB Bronislav Weigl. Prvou témou bola obnova vozidlového parku, kde sa spomínal najmä nákup nových autobusov (SOR, Capacity, Citelis). Aj som sa zaèal vypytovať oh¾adne toho financovania, èo si mi písal, ale toto nebola celkom jeho oblasť pôsobnosti a nikto kompetentný z magistrátu tam nebol. Pokia¾ ide o trolejbusy a elektrièky, tam sa hovorilo o ich modernizáciach buï dodávate¾sky alebo vlastnými prostriedkami DPB. Nové trolejbusy by mali prísť vraj v druhej polovici budúceho roku. Nákup nových elektrièiek závisí od výstavby nových tratí, najmä tej do Petržalky (ktorej sa inak absolútne vyhol).

Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.

Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.

Snaï som na niè nezabudol
Reakcia na: no.ev.di. #154753:
človeče!!! si geodet!!! mal by si aspoň trocha vedieť, že mapa je GENERALIZOVANOU reprezentáciou priestoru...
Reakcia na: no.ev.di. #154753:
A z tohoto ja vidim, ze ty absolutne nepoznas miestne podmienky, zasa len dristas. Zvez sa tam niekedy tou 23kou a zisti.
Reakcia na: Peon #154736:
Jednu redaktorku SME som tam videl.
Reakcia na: no.ev.di. #154751:

Ignác maps vyhodil nasledovné:
Presun z Mokrohájskej k Tescu: 1 prechod (intenzita premávky nízka)
Presun zo zast. Na vrátkach k stanici Lamač: 3 prechody (intenzita jak hovado)
A pokiaľ ja viem, tak nástupište je de facto na zastávke Segnáre nadchod.
Mladý človek by tento presun zvládol rýchlo, ale čo starší občania?
A teraz ďalšia vec: koľko ľudí chodí na vlak na stanicu Lamač a ide na Hlavnú stanicu s týmto vlakom (týmto vlastne začala táto diskusia)
Reakcia na: frenky #154752:
a keď ideš pešo Na Vrátkach - ŽST Lamač, tak prekonávaš zákopy či čo? Viem, že je tam výjazd na diaľnicu a tak určite tam človek netvrdne.
Reakcia na: no.ev.di. #154751:
A Google ti zmeral aj casovu narocnost presunu? Uvedom si o co tu ide.
Reakcia na: frenky #154748:
dobrý pokus ale zadrel si teda ?
vzdialenosti : Na Vrátkach - ŽST Lamač = 200m
Mokrohájska - Tesco Lamač = 500m, toľko meranie cez mapy.sk

Google maps vyhodil nasledovné :
- Mokrohájska - Tesco Lamač : 450m po križovatku Mokrohájska x Lamačská cesta
- od križovatky Janka Alexyho x Na Vrátkach po ŽST Lamač to je 140m

čiže Google maps udal hodnotu až o 3,2väčšiu a mapy.sk udali 2,5x väčšiu vzdialenosť
Reakcia na: SiTy #154749:
čo sa stalo? ? za Róbertka na dni bez áut veselo je... z vysoka
Reakcia na: no.ev.di. #154713:
Ja viem, ze stoji Na vratkach. Ale potom napriklad aj 21tka stoji pri TESCU Lamac, ked to takto beries...
Reakcia na: kecho #154746:
Vsak a kto povedal, ze maju peniaze? 🙂
Reakcia na: Petto #154737:
veď toť nedávno vraveli, že nemajú peniaze ani na nákup Abusov ?
Reakcia na: Peon #154736:
Zo skúsenosti: funguje to tak, že každý vodič použije ako výstupište tú zastávku, ktorá ho napadne. Do výstupišťa/nástupišťa často už prichádzajú prázdni. V nike občas na začiatku vjazdu do nej stojí nejaké blikajúce auto, ktoré zavadzia (ako inak - nič sa s tým nedá robiť), do výstupišťa vojde autobus linky 133 čakať na odchod. Na to tam príde na odchod autobus linky 28, musí ho obehnúť, ale už sa nedokáže postaviť na nástupište tak, aby stál okrajom vozidla pri nástupnej hrane, ale meter od chodníka. Úplne sa tým stráca efekt nízkopodlažnosti vozidla pri nástupe. Už som zažil, že sa nastupovalo do autobusu stojaceho v jazdnom pruhu, lebo sa do nástupišťa pre čakajúce iné autobusy proste nezmestil. Inak - občasná zastávka má tiež slúžiť pri náhradnej doprave do Dúbravky a Karlovej Vsi na obrat autobusov ND.
Reakcia na: Martin Fundárek #154732:
Ja dúfam, že tam nebol vyslaný redaktor, lebo to je zákerná stránka! (ako som sa tam dnes dozvedel) ?
Reakcia na: Martin Fundárek #154729:
Hej, je to podobné. Mám v pc obidve skladby stiahnuté a melodicky je to rovnaké akurát že tá Beusácka je melodickejšia. A možno je aj iná dorpavácka pesnička o ktorej zatiaľ nevieme, či?
Reakcia na: Martin Fundárek #154732:
Obávam, že žiadny vyslaný redaktor nebol a podrobná správa nebude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.