Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #154164:
Informácie treba dôsledne overiť. Napríklad: prvé dve série T2 prišli do BA v roku 1959, pričom sériová výroba pre normálny rozchod sa začala na prelome rokov 1957/58. Električka T1 sa neobjavila ani v Brne, hoci Brno má normálny rozchod - Brno tiež začiatkom 50-tych rokov kupovalo ešte dvojnápravové vozidlá. T2-ky sa v súpravách neosvedčili ani v Brne - jeden z dôvodov bol rovnaký ako v BA, t.j. privysoký odber prúdu, a tak na tom úžasnom normálnom rozchode jazdili na málo vyťažených linkách, kým nosné obsluhovali dvojnápravové vozne s 2 vlečňákmi... A tak by sa dalo pokračovať.
Prestavba jedinej mestskej trate v Liberci začala v roku 1990 a skončila v roku 2005... Na medzimestskú trať do Jablonca nezvýšili peniaze ani sily...
Prestavbu siete Most-Litvínov (resp. skôr výstavbu novej siete v iných polohách) uľahčila likvidácia veľkej časti starého Mostu v dôsledku ťažby uhlia (pozri známy prípad sťahovania mosteckého kostola).
Nemyslím si ani, že by niektoré 1000 mm prevádzky prežili. V čase veľkého rozmachu autobusovej dopravy jednoducho nebol dôvod, aby menšie mestá udržiavali drahú elektrickú dráhu.
Ale asi najväčší kaleráb je to, že úzky rozchod môže za nevybudovanie "druhej stavby pomocných prevádzok".
Reakcia na: 810zssk #154212:
ale všimol si si na FB, že ľudia tam už sú a protesty niesú?! ale na druhej strane to je pravda, stačí keď si niekto zle prečíta už len obyčajný CP alebo neprečíta si oznam a je oheň na streche.
Reakcia na: no.ev.di. #154211:
Presne si to vystihol!

Re #154212 810zssk: Reálne to rieši Dunčo s jedným človekom, ktorý je naozaj v tejto oblasti odborník, ale v DPB nepracuje a s jedným človekom, ktorý je síce tiež odborník a v DPB pracuje na dosť vysokej pozícii, ale nemyslím si, že momentálne tam má veľké slovo.
Reakcia na: Majo #154194:
Ak sa to realne riesi v DPB (neviem ako k tomu pristupuju) tak to je viac ako "taketo navrhy". Na druhej strane, zverejnenie by teraz nicomu nepomohlo, skor naopak.
Reakcia na: Valec #154210:
veď to vyzerá ako keby som ten článok písal ja ? samé neoverené bludy ?
Reakcia na: Majo #154208:
Pričom autorovi už asi len ťažko bude známy aj ten fakt, že v minulom roku prestavali Postlingbergbahn z 1000 mm na 900mm.
Reakcia na: Majo #154208:
Vsetko je normalny rozchod len nie ten nas 1000mm BA ?
Z výrokov pána 1/6 vyberáme: "Sú známe i kuriózne prípady keď konská dráha normálneho rozchodu bola nahradená úzkorozchodnou elektrickou dráhou (Lisabon, Turku), podobný pokus je známy i z Linza, ktorý bol včas zastavený, konská dráha bola elektrifikovaná a úzkorozchodná prestavaná na normálny rozchod." Takže lineckých 900 mm je teda normálny rozchod? ?
Reakcia na: Solider #154206:
Priznaj sa, že si z neho dal aj Šestinovi? ?
Reakcia na: Majo #154196:
OK, ja som len hodil teóriu. Som nepovedal, že to je pravda ?

Re #154204 S499.1023: Keďže doprava je strašná nuda, mám dobrý fet, keď ťa začne nudiť, daj echo a ja ti pošlem voľačo ? ?
Dúfam, že ten Šestinove historické okienko sa tu bude objavovať častejšie. Síce som to ešte nedočítal, keďže mi je z tých blábolov na blitie, ale verím, že pri druhom a ďalších eítaniach sa nad tým budem veľmi dobre zabávať. Však je už len nejaký fotomontáž a je z toho parádne sci-fi. ?
Reakcia na: Solider #154188:
To čo si užil na vypotenie takejto zmesky ? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #154202:
počuj nebol si to ty kto dnes pindal na CP L7 a 17 na Vazovovej?! ? počuj bež sa schladiť jedným Kozlom do šenku ty dvorná laminátka alebo si daj šťavy zo siete, takých 220V ?
Reakcia na: no.ev.di. #154172:
K tejto téme už som ti NIEKOĽKOkrát odpovedal a je to zmienené aj v tom článku ing, Šestinu - KT8D5 NEBOLO možné vtedy vyrobiť na metrový rozchod.
Pár postrehov a otázok k zastávke Vazovova v novej polohe :

1. Prístrešky na Vazovovej a Radlinského by mohli odstrániť a dať pred Daňový úrad. Dnes keď som sa tam bol pozrieť tak jediné na čo slúžili aby sa sa tam mohli asociáli rozkladať a chlastať! ?
A na tej "novej" zastávke by sa hodil prístrešok

2. Dnes jeden "znalec" prišiel na zastávku, hneď podrobil CP analýze, či sa niečo nemenilo a keď videl CP L7 tak spustil :"To kerý kkt, čo im dr..., to jak osekali?! Tuto, aha 17 ide a tuto potom nič a potom až 7." Idiotovi zjavne uniklo, že L7 a 17 takto premávajú už nejaký ten rok a asi mu tak hráblo z novej zastávky, že si myslel, že preto je ten režim na L7 a 17. Ani mu nejak nezaplo, že L17 je ráno predĺžená L7 ?
Reakcia na: Majo #154194:
ok, asi nechceš o tom moc hovoriť, ale asi keď si to povedal tak rázne, tak asi vieš o tom niečo viac. Teda dôvod je to, že nechce imhd.sk byť akási odkazová schránka alebo médium na takéto veci, že zverejnia to tu a potom ich tu zahltí ale 100 nových užívateľov s otázkami, "kto? prečo? ako? načo?". Iný dôvod ma nenapadá už ozaj.
Aspoň keby mi odpísali späť (okrem tej automatickej odpovede), že nemajú záujem, resp. nechú z toho a toho dôvodu. Nuž odľahlo mi aspoň v tom, že sa to neviaže na moju osobu, taká mini-cena útechy ☺
Reakcia na: Solider #154188:
Mimochodom, ešte mi vysvetli, čo má ÚRŽD s električkami!
Reakcia na: Majo #154197:
Teda Zákon o doprave na dráhach, aby som bol presný.
Reakcia na: 810zssk #154195:
Samozrejme, ale aj električka je úplne niečo iné než cestné vozidlo. Odporúčam naštudovať si (aj Pitchovi) Zákon o prevádzke na dráhach.
Reakcia na: Solider #154188:
Kde Ty na to chodíš? V BA nebola maximálna rýchlosť električiek nikdy väčšia ako 50 km/h. Električka sa musí riadiť dopravným značkami len vtedy, ak jej trať nie je na samostatnom telese. Tam nemusí byť jej rýchlosť obmedzená na 50 km/h. Celoročné svietenie platí aj pre vlaky, tie sú podľa Teba tiež účastníkmi cestnej premávky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.