Reakcia na: luky133 #154109:
ako vlastne funguju tie tlacidla v citelisoch, ktore maju tlacidla dvere len pri 2. a 3. dverach (30 vozov)? tam ma vodic zvlast tlacidlo pre kazde dvere - prve teda musi otvorit vzdy a 2. a 3. moze otvorit len ked niekto signalizuje (rozsvieti sa dane tlacidlo?) vystup/nastup cez dane dvere, cize "manualny dopyt"...a pri zvysnych 5 vozoch, ktore maju vsetky tlacidla by mohol fungovat klasicky automaticky dopyt....alebo je to nejak inak?
no.ev.di.
Čo sa týka KV, tak dnes tam je 25 spojov/h počas sedla a poobedia. V mojom návrhu je to 22-23 spojov/hodinu počas sedla a počas obidvoch špičiek 30 spojov/hodina.
Dá sa v návrhu A) aj spraviť náprava, a síce, že :
- na L3 dvojičky = zrušiť L8, Ružinov to s intervalom 8min pri dvoch liniek obsluhovaných dvojičkami prežije v pohode.
- na L7 Kačice = kapacita v KV pôjde mierne dole v RŠ, ale PŠ pôjde hore, no Kačky tam vystačia a na Račianskej budú premávať dve celotýždenné linky obsluhované 2xT (3 a 5), plus jedna špičková "kačacia" posila.
Tu by sa dala každý deň ušetriť ráno na výprava 7 vozidiel na L8 v čase 5:45-8:30 (počítam aj čas potrebný na výjazd z vozovne na linku a záťah späť, pričom po 7:dačo by už L8 od centra pokračovala ako L7 na ŽST Vinohrady a do vozovne)