Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #154091:
dobre, beriem, že to môže byť tak. Inak sranda, že koľko električiek by sa podľa toho číslovania dostalo do radu 10-19 ? číslovanie môže byť iba ako nástroj na to aby v tom ľudia mali prehľad, inak z technického hľadiska a odborného to nemá moc význam.
Reakcia na: Majo #154086:
júúúj, do riti... teraz som si všimol, že som sa pomýlil tam, v 😎 variante je L3 vedená v trase L16. Hentam som nakopíroval trasu z A) varianty, pardon ?
Čo sa týka KV, tak dnes tam je 25 spojov/h počas sedla a poobedia. V mojom návrhu je to 22-23 spojov/hodinu počas sedla a počas obidvoch špičiek 30 spojov/hodina.

Dá sa v návrhu A) aj 😎 spraviť náprava, a síce, že :
- na L3 dvojičky = zrušiť L8, Ružinov to s intervalom 8min pri dvoch liniek obsluhovaných dvojičkami prežije v pohode.
- na L7 Kačice = kapacita v KV pôjde mierne dole v RŠ, ale PŠ pôjde hore, no Kačky tam vystačia a na Račianskej budú premávať dve celotýždenné linky obsluhované 2xT (3 a 5), plus jedna špičková "kačacia" posila.
Tu by sa dala každý deň ušetriť ráno na výprava 7 vozidiel na L8 v čase 5:45-8:30 (počítam aj čas potrebný na výjazd z vozovne na linku a záťah späť, pričom po 7:dačo by už L8 od centra pokračovala ako L7 na ŽST Vinohrady a do vozovne)
Reakcia na: dopravak123 #154100:
... a keď vidím tie príspevky - fantazírujete ďalej.
Reakcia na: 810zssk #154088:
Neviem, ale je to jeden z možných výsledkov jednania.
http://kalendarakcii.bratislava.sk/vismo/akce.asp?id_org=700021&id=5735

Sobota 18.9.2010
Deň otvorených dverí v Dopravnom podniku Bratislava. Vozovňa Jurajov Dvor, Trnávka, v čase 8:00–13:00 h.
Reakcia na: Peto02 #154072:
Električka v tueli nikdy nemohla ísť LEGÁLNE viac než 50 km/h. Priemerná rýchlosť v tuneli 41 km/h, ak beriem do úvahy, že električka vchádza do tunela z dvadsiatkového oblúka a končí na 15 km/h výhybka proti hrotu, je vynikajúci výsledok. Týmto diskusiu so zarytým autistickým šotoušom končím.
Reakcia na: ufo #154096:
Ludia isli najprv na zastavku a transparentom si maximalne overili ze su spravne.
Reakcia na: 810zssk #154095:
Samozrejme, keď na buse bolo "16 RUŽINOV", čo malo väčšiu vypovedaciu hodnotu?
Reakcia na: ufo #154094:
Jasne, podla ciela, takze ludia bezne stali na zastavke a skumali ciele a potom sli nastupovat. Ked si tym siel raz za mesiac, tak jasne ze si musel pouzit CP, to plati aj pre ine linky, ale pravidelni cestujuci to uplne normalne poznali.

Ja som si to zapamatal podla toho ze to ide presne naopak oproti tomu co vravi logika ?
Reakcia na: 810zssk #154093:
To nespochybňujem. Ja len tvrdím, že nie podľa čísla ale cieľa.
Ja som tým chodil ca raz za mesiac, tak som musel dlhšie pozrieť dopredu na cp alebo buse, kam to ide.
Reakcia na: ufo #154092:
Ale prosim ta, ludia vedeli kam sa maju postavit aby sa dostali kam chceli, ta linka uplne v pohode fungovala. Problemy boli akurat prve dni, potom uz nie.
Reakcia na: 810zssk #154089:
Veď tí ľudia ani nesledovali číslo linky ale cieľ, ktorých bolo pri linke 16 celkovo štyri.
Keď som stál napr. na zastávke Nám. SNP a nebol by tam cieľ, akurát by som si mohol tipnúť, či to ide do Rače alebo Ružinova.

Samozrejme šotodeti to vedia naspamäť, je to poslanie ich života. ?
A este by som rad znova navrhol precislovanie tych liniek, nevidim dovod preco napriklad linka totozna so sucasnou linkou 13 ma byt oznacena ako linka 1?

Takze zhruba nieco taketo by som navrhol:

VARIANT A:
1 = 13
3 = 16
5 = 11
6 = 12
7 = 17
8 = 14

VARIANT B:
To iste, ale linka 5 zachovana ako linka 5.

VARIANT C:
1 = 13
3 = 11
4 = 6
6 = 12
7 = 17
Reakcia na: 810zssk #154087:
Nečítal som ho. Každopádne menej potrhaných liniek v centre prinesie celkovo menej liniek, menšiu potrebu vozidiel pre odpadnuté točenie vozidiel v tom okruhu jesenského-šaf. - štúrova.
Reakcia na: Majo #154086:
Nemozem suhlasit s tym dvojitym cislovanim. Pri 16ke sa ukazalo, ze to ludia pochopili a precislovavat to v centre mi pride zbytocna komplikacia. Specialne ak by sa to oznacovalo ako 16 tak uz by ludia od zaciatku vedeli o co ide.
Reakcia na: dopravak123 #154071:
Ako vies, ze ho poslali niekam?
Reakcia na: ufo #154084:
Prave Duncov navrh riesi aby ten interval bol mensi.
Reakcia na: no.ev.di. #154040:
Z tých troch variantov mi príde najlepší variant B. Ale: 3-ku by si mal viesť naopak - z Rače na Špitálsku a z Ružinova na Obchodnú, takto máš zbytočne dve linky z Ružinova na Špitálsku a z Rače na Obchodnú. Neoznačoval by som to ako linka 3, ale ako linky 3 a 8 (v meste by sa to prečíslovalo). 4-ka by pokojne stačila zo Zlatých pieskov na Nám. Ľ. Štúra, ťahať 3 linky v 8-minútovom intervale do Karlovej Vsi (+ďalšie 2 dúbravské) je zbytočné. Tebou navrhovanú rannošpičkovú linku 8 by som nezavádzal, tie posilové spoje by som viedol v rámci linky 3/8 (teda zahrnuté v CP linky z Ružinova do Rače), z Poštovej by sa vracali do Ružinova ako linka 9. Ostatnými dvoma variantmi odporúčam ani nezaoberať sa, sú nanič. Mimochodom, ak už máš nutkanie pochváliť sa tu, že poznáš bratislavského ex-grafikonistu, nauč sa aspoň poriadne jeho meno ❗
Reakcia na: MatejBA #154065:
Nikoho nezaujal moj napad linkovania? ? To potom znamena, ze je bud dobry, alebo katastrofa ?
Reakcia na: 810zssk #154080:
To je lepšie riešenie ako komický prestup z nosnej linky na linku 12 s intervalom 12 až 20 minút. To je možno tak pre dôchodcov dobré.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.