aké pitchoviny? normálna vec, sú tri varianty, ktorý bude najviac akceptovateľný sa bude o ňom rokovať. Tie návrhy vznikli lebo sa diskutovalo o možných variantách. Napr. ty a Mišo Donoval ste mali požiadavku na zachovanie L5, tak vznikol návrh B/. Postupom času pri skúšaní ako sa zbaviť L8 a ušetriť vzkm ešte dakde došlo k variantu C/, keďže slovo "najúspornejší" má u niektorých ľudí magický účinok priam ? A robí sa to hlavne pre ľudí, takže ak sa to spraví ako anketa, tak bude ešte lepšie. Naj. dilema je asi to, že či do Ružinova by postačilo keby jazdili ráno každé 4min súpravy TT (či už jedna linka 4min alebo dve po 8min) alebo ráno jedna linka TT a dve K2 - ak by sa toto doriešilo, že čo viac vyhovuje, tak by možno ani nebol variant C/ ale len by sa prehodili typy vozidiel na L3,5,7 a 9.
Pri Chatamovi dá svetelná signalizácia električke návesť voľno po jej zaznamenaní na výhybke, takže s tým rýchlosť jazdy nesúvisí. Mňa by skôr zaujímalo, koľkokrát si sa viezol cez tunel po rekonštrukcii? Dosť na to, aby si mohol robiť také uzávery, že ako rýchlo sa tam jazdí? Ja som sa cezeň viezol zatiaľ 2-krát a raz z toho išiel vodič 50 km/h.
Zdravím Vás tu všetkých. Chcem Vás požiadať aby ste sa vyjadrili k týmto trom návrhom, ktorý z nich je podľa Vás najlepší. Čo sa týka úspornosti je na tom najlepšie Variant c/, avšak by bolo dobré keby sa tu o tom rozbehla diskusia a chcel by som aj požiadať administrátora stránky keby spravil anketu s možnosťou hlasovania za jeden z návrhov, pričom by tu na imhd.sk uverejnil text+ďalšie údaje zaujímavé pre odborníkov, ktorý som vyhotovil spolu s Ing.B.Weiglom a M. Donovalom. Návrh bude zakrátko predložený ako magistrátu tak aj na porade DPB.
Variant A/
1 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica a späť , TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Dúbravka - Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
Variant b/ (podstatou tejto varianty bolo zachovanie L5)
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Karlova Ves – tunel – Kamenné nám. – Trnavské mýto – Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
Variant c/
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 4/4/4//7-8
4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám.» - «Vazovova - «Obchodná - Nám. SNP a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť, TT, 4/4/4//7-8
6 : Karlova Ves - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť, K2, 8/-/8//-
Prípadným nasadením súprav TT na obidve linky do Ružinova sa dá docieliť to, že odpadne potreba L8, pričom vo variante A/ je možné presunúť vozidlá typu K2 na druhú Račiansku linku, vo variante B/ by ostali obidve linky na Račianskej radiále obsluhované súpravami TT, avšak šlo by na L7 nasadzovať K2. Výkony a služby má zatiaľ prerátané iba varianta A/.
a Ty si myslíš že vodiči majú z toho radosť, že on tam naberá minúty meškania, kým vlčák sa bezradne pozerá na tie dvere a až keď sa 10 sekúnd neotvárajú samé od seba tak začne hľadať čo stlačiť...tomu osobne čo zakričí že "modré" ja dávam poklonu. že informuje cestujúcich, už keď to iní na oznamy nevedia napísať...
Dnes som cestoval s vodičom, ktorému sa zjavne nepáčilo zavedenie dopytu. Ohováral sám pre seba (ale dosť nahlas) cestujúcich, ktorí nevedeli, že sa používa dopyt a stáli na zastávke. Pri jednom dievčati, ktoré stálo pri dverách a neotvorili sa tak šla k ďalším poznamenal napr. "Stojí tam jak pipenka, ne aby si dvere otvorila" alebo také niečo. ? Keď zasa niekto stlačil tačidlo STOP miesto dopytu kričal, že modré!!! Takže nie len cestujúci potrebujú istý čas na zvyk, ale aj vodiči. ?
Zaujimalo by ma preco elektricky cez tunel neficia ako kedysi. Celkom dost brzdia a celkovy cas je dost zly. Este ked bol povodny tunel v relativne dobrom stave (10 rokov dozadu), tak niektore rychle elektricky (L5) ho vedeli spravit aj pod 1 minutu. Teraz jazdia za 1:10, cize okolo 41km/h priemer...zeby im tu preferenciu nastavili akurat na tuto rychlost? Lebo vzdy ako zastavi pri Chatam Sofer tak dostane prednost.
Používanie dopytu u šoférov na báze dobrovoľnosti pokračuje : dnes 1220 a 2324 (tu bol ale vodič v zácviku, no myslím, že zaúčajúci ho mohol naučiť to používať). Žeby druhý neúspešný pokus DPB o zavedenie dopytového otvárania dverí?
mno tak ftacnik oficialne kandiduje s podporou smeru. vyzera to, ze SMER ziska bratislavu.
SDKU klasiky ma mizernu personalnu politiku a horsie kandidata ako vasaryovu si neviem ani predstavit (ako herecku si ju vazim, ale uz bola snad vo vsetkych volbach), ten typek z oravy je taky sranda typ, ale nema sancu, a nebodaj KDH postavi svojeho kona, pravica nema sancu
len by si o tom mohli dať aspoň nejakú oficiálnu info na web, pretože pri spúšťaní 199 tento rok vydali tuším správu, že bude "do konca augusta" ale veď čo, dnes je ešte len piatok, dozajtra to snáď stihnú nahodiť...
Tu som nepozeral, bol som zvedavy na tu 199, ci ju nahodou nepredlzili o dalsi tyzden, ked tam maju byt tie preteky kacic. A predlzili ju do 5.9. jak som predpokladal.
boze dalsi ficoid co nevie fakty a klame ? ako sa razsochy stavali za ficovej vlady mimo to ze dostali spriatelen firmicky desiatky milionov na analyzy, ze by to nebolo zle postavit a cez PPP ?!?
ficova vlada zoskrala aj strazne sluzby okolo razsoch ..
ako razsochy su neni apriori zly napad, nech sa preda mickiewicky, kramare, areal LF UK v centre a urobi sa kompletny campus na razsochoch, a moze sa tam aj ministerstvo prestahovat.. ale to je projekt vo vyske tak 500 mio euro az 1 miliarda ..
ale staci zrusit armadu a mas 1 miliardu rocne k dobru
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=96
nechýba tam náhodou v CP v smere na letisko zastávka Avion-Ikea (z)