Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #15365:
napisal si to iste co ja. 😉 Ja s Tebou suhlasim a neprotirecim Ti. 😉

No a moje odpovede:
b) povolena tolerancia je +2 a -4
c) to tvrdim aj ja.
e) S tou chronometrazou co ma DP naprd tiez suhlasim a ja to riesim presne tak ako pies. 😉 Ved som to aj napisal.
Reakcia na: Vladimír #15364:
priklad: +2 je ze ides 2 minuty dopredu a -2 je ze 2 minuty meskas.
Reakcia na: Papyr #15363:
Robia sa psychologicke testy. A nielen v DP.
(som kludny, nevidim dovod preco by som ta mal z***avat)
)
Reakcia na: m@rtin #15370:
Ja veľmi pozorne čítam Tvoje príspevky. A po prečítaní posledného som sa normálne musel zamyslieť AKO EŠTE INAK jasne Ti to mám napísať:
- jasné, že 90% električkových tratí v Košiciach potrebuje rekonštrukciu. To mi predsa vôbec oznamovať nemusíš a je to jasné každému. Ale Z ČOHO sa má tá rekonštrukcia uskutočniť??? Ja vlastne vôbec nechápem, čo si tým chcel povedať...
- je evidentné, že príspevky celé nečítaš Ty. Preto Ti ZNOVA opakujem, že cestovný poriadok "predmetných liniek" má len jeden stĺpec odchodov, ktorý je označený ako "Deň školského vyučovania", čím je jasne naznačené, že v iných dňoch ako v dňoch školského vyučovania linka nejazdí. Teda rozsah prevádzky je jasne popísaný. Na rozdiel od jesenných, vianočných, jarných, či veľkonočných školských prázdnin sú letné prázdniny o dosť dlhšie. A priemerný cestujúci sa praxi má sklony chovať ako malé dieťa a aj napriek ZRETEĽNÉMU VYZNAČENIU V CESTOVNOM PORIADKU, že linka premáva len v dňoch školského vyučovania a teda v júli a auguste určite nepremáva, je schopný po letmom preskúmaní CP na ňu čakať a po "vynechaní" spoja linky sa ísť sťažovať. A pracovníci DPMK, aj keď TO VÔBEC NIE JE ICH POVINNOSŤOU v záujme ušetriť cestujúceho zbytočných nepríjemností, si dobrovoľne dávajú tú námahu, že po dobu dvoch mesiacov zo zastávok odstránia cestovné poriadky nepremávajúcich liniek, ABY CESTUJÚCICH ZBYTOČNE NEPLIETLI. Ak aj po tomto ešte označíš ich ústretový krok za nezákonný, už Ti asi ani neodpoviem, lebo to asi nemá zmysel.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmicus> a tebe o co ide?
Reakcia na: d3k0 #15372:
skoda... 😕
Reakcia na: d3k0 #15372:

Neser sa, napis konkretne....
Skoda, ze isty debil, ktory je v tomto fore uplne nevitanym hostom, pise uplne idiotiny o oblubencoch a podobne, hlavne ked do toho vobec nevidi...
Reakcia na: Igorko #15368:

Dufam ze ked sa bavime o elektricke v Petrzalke, tak myslime obaja rychlodraznu elektricku, na vlastnom telese s mimourovnovym krizovanim, popripade s plnou preferenciu. A medzistanicne vzdialenosti by mali byt rozhodne vacsie ako napr. v Karlovej Vsi. Vsak pozri projekt tu na tejto stranke v sekcii clanky. Tu mas link. Dufam ze pojde. 🙂
Igorko:
Promiň myslel jsem jakýmkoliv dopravním rostředkem kromě 20-ti Solarisů a Karos 900. Údržba v Košicích je špatná. Bohužel se začla projevovat i na Karosách a věřím, že do tří let budou špatné i Solarisy.

Nová trať. Proč bych jí tak nemohl definovat? Okolí se úplně změní, trať se posune, silnice se rozšíří, přibudou nové zastávky a některé se zruší. Okolí, silnice a trať budou úplně nové. Jaká je definice něčeho "úplně zlikvidovat a postavit to nově a jinak"? Já si myslím, že klidně nová trať.

Vladimír:
O tramvajích v Košicích si budeme povídat tak za deset let. Oba dva moc dobře víme, že s největší pravděpodobností nemít Košice VSŽ, tramvaje by možná už nebyly. Vlado, v Košické tramvajové síti není potřeba zrekonstruovat Jižní třídu a náměstí Oslobotitelov, ale 90% tratí. Zrovna tak to platí o vozech. Také se mi zdá, že nečteš mé příspěvky celé. Já jsem jasně řekl, že v jízdním řádu musí být definovaná platnost (případně výjímky, jako jsou svátky, dny volna apod.), pokud toto jízdní řád obsahuje, není důvod ho sundvat z označníku. Není možné jízdní řád, který přestal na týden platit, vyvěsit znovu.

frenky: No vidíš v Praze znamená "+" zpoždění a "-" předjetí.
Reakcia na: Igorko #15368:
No jo, len keby spravili do petrzalky slusnu elektrickovu trat a trocha by spreferovali aj ostatne trate (a vyriedili by zastavky), tak by sa este "nahodou" ukazalo, ze ziadne metro nie je treba 🙂 a z coho by potom zila spolocnost metro bratislava ? 🙂
Reakcia na: KLF #15354:
No a to je práve hovadina. Vozový park DPB je síce zúfalýá ale Kombýno určite nebude rýchlekšie než T3 ani Citaro nebude rýchlejšie než Vrakosa. Skutočnou príčinou kolapsu je neexistencia prefernecie MHD v Bratislave, nezáujem DPB ako aj magistrátu o zavedenie tejto.
Metro nič nevyrieši, pretože nebude, pretože naň nie sú peniaze a ani nebudú. Keby do Petržalky zaviedli električky hneď, keď sa stavala, mohli mať dnes ušetrených toľko peňazí, že by bolo aj na metro.
Reakcia na: Martin Fundárek #15365:
s meskanim sa vyrovanm bezproblemov, na predstih si mozno trochu ponadavam, ale pokial sa jedna o linku ktora jazdi v rozumnom intervale, prezijem. Pokial vsak idem vo vozidle, ktore na kazdej zastavke minutu vetra a medzi zastavkami sa vlecie ako slimak, tak to mi teda nervy riadne nici...
Reakcia na: Vladimír #15364:
odchylka "+" znamena v Blave nabeh a "-" ako si si urcite domyslel meskanie. 🙂
Reakcia na: KLF #15359:

ad b) Aká je teda povolená tolerancia?
ad c) Ak sa vodičovi za bezdôvodný sedemminútový náskok nič nestane, tak by za to mali vyhodiť jeho nadriadeného.
ad e) Plne s Tebou súhlasím, že grafikony majú na prd chronometráže. Niektoré linky nestíhajú, niektoré jazdia s náskokom. Cez víkend to napríklad na račianskej radiále z mesta vyzerá tak, že 5-ka ide s 5-6 minútovým meškaním, 11 s náskokom, takže za tri minúty prejdú 5,3,11 a potom štvrť hodiny nič.

S príliš tvrdou chronometrážou vodič objektívne nič moc nespraví. Ale náskoky sa podľa môjho názoru eliminovať dajú (napríklad natiahnutím pobytu v zastávke, kde vozidlo nezavadzia). Skús sa na vec pozrieť z hľadiska cestujúceho, než začneš nadávať: S meškaním sa ako cestujúci vyrovnám bez problémov - skrátka si tých pár minút počkám. Ale keď mi ujde spoj, najmä posledný, môžem si pískať. Ak by som si bol istý, že sa nejazdí s náskokom, môžem prísť na zastávku načas s vedomím, že v najhoršom prípade chvíľu počkám. Ale keď sú náskoky také časté, ako v BA, potom už na väčšine liniek vôbec netreba vylepovať cestovné poriadky, pretože MHD je ako smrť - nikto nevie, kedy príde. A ďalší a ďalší ľudia budú prechádzať na IGK, pretože ich nebude baviť chodiť na MHD "naslepo".
KLF: Prosím, ujasnime si pojmy. Odchýlkou "+" si myslel náskok alebo meškanie? V rôznych mestách sú znamienka zamenené. Ak sa nemýlim v BA, je "+" meškanie, alebo nie?
Reakcia na: KLF #15359:
Ako sa ti preboha podarilo dostat do funkcie vodica MHD? To sa v BA nerobia psychologicke testy?

(A prv nez ma zacnes zyebavat, tak pocitaj do 10, do 100, do 650, proste kym sa neukludnis.)
Neviem do ktoreho fora to mam napisat, lebo co to o dopravnom kolapse padlo aj na Dispeceri, ale kedze tu toho bolo viacej, tak to hodim sem:
Pondelok:
- Dopravny kolaps v Karlovke bol sposobeny rekonstrukciou dopravnej nehody na Karloveskej ( neviem kde presne ). Skoda, ze to kompetentnych napadlo robit prave pocas dopravnej spicky.
- Dopravny kolaps v oblasti Patronky nastal urcite aj kvoli upchatej Karlovke ( vela vodicov pri pohlade z mosta Lafranconi sa rozhodlo do Dubravky ist cez Patronku ), ale tuto kriticku situacia este umocnila dopravna nehoda osobnych aut na Lamacskej pri Mokrohajskej ( RE ) 🙂 . Ja len pre zaujimavost poviem, o 21. h. na Lamacskej opat pri Mokrohajskej bola dalsia nehoda, ale uz sa prechadzalo bez zdrzania

Utorok:
- Dopravny kolaps na Pristavnom moste v smere do Petrzalky bol kvoli dopravnej nehode Liazky a osobneho auta.
- Dopravny kolaps na Bajkalskej bol kvoli nehode autobusu ( 2937 ) s osobnym autom pri Bille ( v Dispeceri o tom pisal Kami )
- Dopravny kolaps v oblasti Trnavskeho myta okolo 17. h. zapricinila porucha elektricky, ktora ostala stat priamo v krizovatke Trnavske myto - Vajnorska.

Vsetko z informacii RE 🙂 .
Reakcia na: Andy #15360:
Ja viem ! Ja viem ! Ale to sa uz proste nedalo vydrzat ! 😉 Nedalo sa na neho inak... nevidi do Dp, ale ani trosku a potom pise prispevky. No neudrzal som sa... ;)))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.