Argumenty pána Ďurana na DP Aréne boli dávno vyvrátené. Najprv sa oháňal akousi dierou v kĺbe, potom prešielk na toto. Stĺpiky bežne praskali prakticky u všetkých nových vozidiel (obzvlášť legendárne v tom boli prvé série 14Tr a ŠM11). Ona totiž bežná prevádzka je niečo iného ako simulácia na počítači a doladiť sa to skutočne musí.
No vieš, to záleží od viacerých vecí. Od dopravnej situácie, od toho, kde sa nachádza najbližšia voľná sanitka (a či vôbec je nejaká voľná k dispozícii, lebo aj to sa môže stať, že sú všetky obsadené).
"Nedostatečná tuhost karosérie způsobuje, že se jednotlivá křídla proti sobě za jízdy posouvají."
Tak stačilo mi prečítať túto vetu. Autor netuší o čom točí, pretože keby SOR mal nedostatočnú tuhosť a pevnosť karosérie, tak by nemohol byť schválený na premávku na pozemných komunikáciach. ?
Ja hlavne dufam ze ju zacnu zatvarat a budu regulovat pocet aut co tam lezie, lebo to je neskutocny bordel co tam robia, porovnatelny s tym na VIE... Predpokladam ze busom bude potom niekto na dialku otvarat, pripadne vodici vyfasuju karticky.. uvidime..
Tak to dopada, kdyz se nakupuje neco, s cim jeste nejsou vetsi zkusenosti a jeste v megavyberovem rizeni, ktere obmeni flotylu autobusu DPP ze 2/3.
Bylo by to pro vyrobce drahe, ale uplne jinak by to vypadalo, kdyby nevydarene zmetky stahl z provozu a namisto nich dodal jine vozy.
Vyrobce SOR bude za vydatnych dotaci v ramci operacniho programu ,,Podnikani a inovace" (OPPI) pracovat na inovaci vyrobni linie skeletu a oplasteni vozu. V jeho vyrobnich zavodech dojde k nahrazení stavajicich starsich manualne obsluhovanych stroju a rucne provadenych operaci novejsimi zarizenmi.
Ze by (hnu/kry)SOR pak prisel o svou tradicni predponu... ?
Mozna ubydou i schodiky.
Dnes pred obedom si na Peknej ceste pri vystupovani z elektricky zlomila jedna pani nohu. To sa obcas stava, ale prekvapilo ma ako dlho trvalo, kym na miesto nehody prisla sanitka. Odhadujem to na 15 az 20 minut. Prvy prisiel na miesto dopravny dispecing, pat minut po nich aj policajti, len zachranky nikde...
Neviem, co je za tym, ci za to moze novy zachranny system alebo nieco ine, ale urcite nie je v poriadku, ked zranena pani lezi v dazdi na nastupnom ostrovceku tak dlho bez odbornej pomoci.
Na stránkách nová verze prgramu BEZDEZ1104
- dopracovány funkce pro tvorbu vlakového grafikonu (nákresný a traťový JŘ)
- grafické i textové řazení spojů
a další
ja som zatiaľ postrehol klepotanie všetkého čo vo vozidle je - aj dverí; vozidlo je tvrdé, cítiť v ňom každú štrbinku a ku klimatizácii sa nevyjadrujem, kedže väčšinou sa na tie klimatizované SOR-ky s otvorenými oknami pozerám len z chodníka...
L70 je mojou najcastejsou linkou uz X rokov z Prievozskej na Lafranconi a najviac ju neznasam. Nikdy nechodila nacas alebo podla grafikonu, obcas vynechavala, najhorsie autobusy a spina...
Predym ked este chodievala cez Prievozsku L71 tak to bolo o nieco lepsie aj ked len cez pracovnu dobu. Vtedy mi cesta na Lafranconi trvala aj s prestupom na elektricku okolo 12-14 minut. Teraz pri L70 so super prestupom (bez svetelneho prechodu) na L28 mi naposledy cesta trvala 18 minut. Iba "trocha" meskala, prisla na zastavku o 8:11 (chodi 01-13), 8:23 bola pod Mostom a 8:25 mi sla L28 z ktorej som vystupoval 8:29.
Minule som tu trasu skusil ist na bicykli po chodnikoch (cez Euroveu a nabrezie) a tych 5,5km mi netrvalo ani 20 minut pri priemerke 18km/h co je naozaj smiesne Usetrim 0,70€ a je to rovnako rychle. Alebo idem autom a tych 5,5km ma stoji cisto len na benzine mozno 0,55€. Ak ideme dvaja tak to uz ani nehovorim.
Ak by teda premavala ta L73 a zvladala by to do 15 minut tak by mi to usetrilo 0,20€ na MHD Mohli by ju aj troska zrychlit vynechanim zastavok smerom do mesta ako Novohradska ci Wustenrot.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran