este k SOR NB18. sadnite si niekedy na prve sedadlo rovno za dverami a poobzerajte si priestor dveri. potom urobte to iste v solarise. SOR NB18 je bus pre rozvojove krajiny!!!
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
luky133
http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=46330&typ=gm
Lebo rozmýšľam čo na tom môže byť až tak extra drahé. Priemerná cena na 12m autobus je cca 12 000 € a čo som si ja navrhol obdobný kamerový systém s tými istými kamerami ma vyšiel okolo 3200 € + ešte iný materiál tak po HW stránke to môže stáť max. 4000 €. Kde sa potom skrýva ostatných 8000 €? Samozrejme, že počítam ešte SW vybavenie a prácu na tom tak dajme na jedno vozidlo 2000 € a i tak ostáva 6000 €. To má ta firma zisk za jedno krátke vozidlo 6000 €? Popr. ak na prácu vyhradíme 3000 € tak zisk na jedno vozidlo 5000 € sa mi zdá aj tak vysoký. Cenu 12 000 € len odhadujem z údajov, že testovacie zavedenie stálo 130 000 € do 10 vozidiel avšak boli tu rôzne vozidlá z iným počtom kamier preto odhadujem na krátke vozidlo 11 000 € až 12 000 €. Nevie niekto koľko stál obdobný kamerový systém inde?