vraj MBCC má veľkú spotrebu dosť. Teda okrem toho, že to je drahé ako sviňa, tak to "žerie ako Sergej" ? neviem načo ich teda súťažili, keď to má spotrebu a pravdepodobne ich nebude ani 25 jak to tak vyzerá, o 40 ani nehovorím.
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.
no mohlo by to byť spravené ostrovčekom a posnutím cesty (objazd) viac napravo. Inak ak bude zastávka Vazovova v smere do mesta a náhodou pôjde viac električiek, napr., že z dola pôjde L8 a z Rače L5, tak dve eliny sa tam asi nepomestia. Tie zastávky v centre by sa ešte mali poriešiť nejak, hlavne čo sa týka vzialeností Jesenského / Nám. SNP - Kamenné nám. - Mariánska - Americké nám./Odborárske nám.
Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?
Na 50 jazdili Citelisy, teraz jazdia Karosy, nejake kapacitne posilnenie pocas vyluky v ruzinove a na zlate piesky - cize docasne to nie je pravda ale inak ano
Na 99 jazdia Low Entry SORky (ci uz nie?) a krom toho nikde nie je napisane, ze to je GARANTOVANE ale umoznene (cize aj keby mal 15 poradi a iba 1 LE/NP, tak by neklamali)
este ku klime k SOR. par krat som sa viezol v poslednych dnoch v 'plne klimatizovanom' vozidle, kde bolo ovela vacsie horko ako v beznych vozidlach.
mne je fuk, ze preco je tam horko, ale bolo zaplatene vozidlo s klimou, ktora je neucinna. to je skvely priklad zleho hospodarenia DP a zodpovedny manazeri DP by sa za to mali zodpovedat.
bud je klima ucinna a funguje, potom nerozumiem, preco su otvorene okna, alebo nie a vozidla treba reklamovat.
mimochodom, argument 'ludia otvaraju okna' je typicky idiotizmus DP. ked je klima a maju byt zatvorene okna, tak musia byt uzamykatelne ako v MBCC.
vrcholom je, ze DP nedokazal za vyse mesiac nasadenia NB18 ani len si nechat vyrobit par samolepiek informujucich cestujucich a nalepit ich na okna!!!!!!
preco jazdia stale na linke 99 a 50 aj stare vozidla, zatial co NP vozidla mozno vidiet uplne zbytocne nasadene na linkach 82, 92 a urcite aj inych? DPB klame, citat:
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99
ked ste uz nacrtli temu listkov tak by som sa rad opytal...v pripade, ze mam elektricenku na 1.pasmo aj s priplatkom na nocne spoje, tak potebujem nejaky listok navyse ak idem napriklad z dubravky z 2.pasma nocnym spojom?
papierove a SMS listky su celopasmove - jedine, na co si je treba davat pozor, je cas resp. ci je listok prestupny.
Predplatne CL su na 1 pasmo, 2 pasmo a celopasmove.
Trochu od veci, ale ked mam listok oznaceny v prvom pasme a idem do druheho pasma a nahodou nastupi revizor, neda mi pokutu, ze mam listok z prveho pasma v druhom? Vopred Dik
A keby vymysleli taku haluz ze by to po zastavke Vazovova neslo na cestu, ale dalej po kolajniciach po STU a tam by to v zakrute preslo na cestu (na elektrickovy signal), to by nepreslo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.