Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #153328:
ozaj, teraz som si všimol, že tam je napísane "tram", ale je to dosť dlhé, možno aj na viac ako 2 kĺbové vozy.
takže tam teraz stačí už iba hodiť tabuľu a jcd-kryt z vazovovej? odkedy? 2.9.? potom by aj z 94 mohli spraviť okružnú linku s priebežnou konečnou pred školou a namiesto terajšej nástupnej zastávky 94 by dali ako prvú po konečnej tú pred DÚ spoločne s elinami 🙂
k tomu odťahovaniu - by ma zaujímalo to, že jeden voz tam postáva s odbitým zrkadlom a ebz stierača už minimálne pol roka. ak by zmenili značenie a dali preč tú tabuľu "parkovanie na polochodníku", môžu ho legálne odtiahnuť? 😉
Reakcia na: ufo #153337:
Ale predsa DPB nedovoli aby jeho kamaratovi SOR oddychovali neodobrate prazske vozy .
Reakcia na: TeBeCe #153332:
Rámcové zmluvy sú aj na kĺby, ale tie nekúpia lebo nemajú peniaze. Na solo, ktoré nie sú na tom tak zle, peniaze sú?
Reakcia na: Majo #153329:
Pokiaľ je ten novy tender na NB12,tak by som to až tak tragicky nebral, take NB12 je ovela vacsi voz ako hrbate 10,5ky. Podla mna by sa s nim uz dala robit vyprava 74,87 kde su uz casto kratase či už šerble či sem-tam NP vozidla. Ale aj ja by som bol radsej za klbaky najma Capacity,ktore stale susime na Zlatych.
Reakcia na: Peter023 #153327:
Ti ***3, modrogum?
Reakcia na: Majo #153329:

1) Ak im tých pár Anišalín a Poršetier VÝZNAMNE zvýšilo opotrebovanie koľajníc, tak to je proste tým, že Šalingraďania jazdia ako prasce a nie pevnými podvozkami.
1b) Takže do nekonečna bude BA kupovať T3 x-tej modifikácie "lebo údržba"?
2) Hovorí sa tomu dynamicky otočné. Mimochodom, Avenio má z Combina práve podvozky ? . Ono to, že sú z Combina neznamená, že nemožu byť otočné.
Tatra banka: A vieš, že som nič iné nečakal ? ?
Reakcia na: TeBeCe #153332:
Aha, tak potom beriem spat.
Reakcia na: Majo #153329:
ale ved to su len dalsie B10,5 z ramcovej zmluvy.
Reakcia na: TeBeCe #153325:
Takže predsa DPB kupuje, čo Praha neodobrala? Zase sú potrebné solo... ? Trochu okaté, či?
Reakcia na: TeBeCe #153325:
Skvele... Za tu sumu mohlo byt skoro 6 MBCC.
Reakcia na: S499.1023 #153321:

1) Brno má ale trate, kde vozidlá s neotočnými podvozkami nejazdili a teraz jazdia.
1a) To, samozrejme, nepopieram.
1b) V tých mestách asi nemajú údržbu tratí bratislavského typu (s minimálnou nádejou na zlepšenie).
2) Ale nie sú ani konvenčne otočné alebo ako to nazvať. Každopádne preto, že tam nie sú podvozky combinoidného typu, som Avenio uviedol ako príklad vhodného vozidla.

Re #153322 S499.1023: Mne osobne sa tá budova Tatra banky tiež nepáči.

Re #153325 TeBeCe: Presne to potrebujeme, keď máme toľko klbákov nazvyš. ? Ešte ani 10,5-metrové SORy nie sú všetky dodané (má ich byť tuším 60 podľa zmluvy) a už ďalšiu nepotrebnú blbosť objednali. Mám také tušenie, že to budú tie NB12 určené pôvodne pre Prahu. V ostatnom čase mám pri každom kroku DPB pocit, že väčšia sprostosť sa už nedá spraviť, ale DPB ma vždy presvedčí, že sa dá.

Re #153327 Peter023: Šotopríspevok dňa. ?
Reakcia na: kecho #153324:
Aj som rano cumel, ze co to tam nacmarali, rovno naproti vchodu DU ? Tos, ale auta tam nadalej parkovali, vcera nikde ziadne upozornenie ..ale ak tam zaparkovali dnes, mozno tam dofrcia zltaci a ich odtiahnu doprec ? ?
Reakcia na: S499.1023 #153318:
chýba kvalita koľajnic a estetika zvršku
Reakcia na: TeBeCe #153325:

"Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky: Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH.
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota. Hodnota: 3 147 749,0000 EUR Bez DPH. "
to je neuveriteľné, ako DPB dokáže presne "odhadnúť" najnižšiu ponuku ?
Reakcia na: intony #153304:
tak viedenský typ asi nebude, lebo dnes v noci sa záhadným spôsobom na ceste pred daňovým úradom objavili žlté čiary zastávkového typu ?
tak teraz, ak je niekto informovaný, by som mal otázku, či - zruší sa zastávka Vazka smer mesto pre račianske(prípadne aj ružinovské) eliny a bude jednotná zastávka pre berňákom? alebo zastávky Vazka ostanú a toto má byť "proťajšia" zastávka Floriánskemu nám.? + či sa tam neplánuje aj zastavovanie 94ky, (prípadne presmerovanie 31 alebo 39), pre prestup Rača-Ružinov-Petržalka na jednom mieste a zrušenie 59ny? ?
Reakcia na: drink #153300:
ide o to, ze neotocne podvozky by v niektorych usekoch sposobili vacsie opotrebovanie ako na inych usekoch
Reakcia na: Petto #153295:
Prečo by ju centrála banky hyzdila?
Reakcia na: Majo #153293:

1) Brno može hodnotiť akurát tak dojmy, keďže nemá trate, kde by prevádzkovalo len vozidlá jednej alebo druhej koncepcie.
1a) Podstatne vačšiu úlohu, než neotočnosť podvozkov tam zohrávajú nápravové tlaky.
1b) Čo vyslovene pozitívne skúsenosti z miest, kde sú ešte podstatne horšie podmienky, čo sa smerovnia oblúkov týka, ako v Bratislave?
2) Avenio (Combino Supra) nie je vozidlo s neotočnými podvozkami.
Reakcia na: aquila #153288:
Absolútne vylúčené. Vyzerať može, realita bude iná. Socan ako socan.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.