Neviem ako je na tom 1512, ale dnes som išiel okolo Juráku a videl som vnútri 4940, čo mal byť tiež pôvodne historičák, aspoň v katalógu má rámček, ale zároveň je vedený ako vyradený.
tak načo to tam píše, keď to nie je overené? ? inak SORky B9.5 nám starnú, už 26ks má 8 a viac rokov, už len 7ks je mladších, konkrétne 5-ročných, ale tých 18 hrbatých humusákov len teraz bude mať 3 roky ?
mala by sa zachovať, ale už v katalógu je napísaná 1510 a 4507. Keď si inak tuto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=3477 pozrie ako z vonku vyzerala 4513 tak sa mi chce vracať a úprimne povedané, že sa hrozím toho, až tu budú takto polátané jazdiť Solarisy a SORky, lebo už najstaršie B9.5 "vajcia" majú 10 rokov.
Neviete náhodou aký osud bude mať teraz 1512?Odvtedy čo prestala jazdiť tak chátra na dvore.Tak či z nej bude historické vozidlo alebo skončí ako naftové karosy? ?
Lebo napr. mesto ti odpise na podnet ze vlastne nedoslo k ziadnej skode a tak je absolutne ignorovanie zakona v poriadku. Ale mozes to skusit, mozno NKU bude pristupovat rozumnejsie.
tu bol navrhnutý úsek Brnianska - Lamačská na estakáde aby prekonal križovatku Patrónka a tiež Červený most x Lamačská cesta. Zaujímavé je aj to, že trať nejde na Harmincovu ale južnejšie popri futbalovom štadióne. Zaujímavé je, až pomerne riedko má navrhnuté zastávky. Tiež som našiel v diskusii návrh trate Hl.st. - Štefanovičova - vjazd pod zem - podzemná zastávka Americké nám. - aut.st. - Košická - výjazd na povrch - pokračovanie po ul. Mlynské nivy a po Bajkalskej cez Vlčie hrdlo a Kazanskú na Dolné hony, s návrhom P+R na Slovnaftskej. Nedávno tu však bol prezentovaný názor, že do danej lokality električku netreba, keď tam je nápor väčšinou v špičke a mimo nej to zvládajú sóla, aj keď by trať riešila dopravu nielen pre Vlčie hrdlo, P.Biskupice a Vrakuňu ale aj pre ľudí dochádzajúcich zo smeru Šamorín, ktorí by parkovali svoje autá na spomínamom P+R.
jj, ale pôsobia dosť lacno. Na podnik, ktorý chce kráčať s trendami v doprave a DP na západe Európy, je to nelogický krok. Keď sa chceme priblížiť tej úrovni, tak sa treba aj po vačku buchnúť, čo sa nestalo, ak nerátam smiešných 40ks Capacity, z toho 25 je podpísaných a došlo len 10, čo je na druhej strane investícia do kvality ale predražená, keď na západe tento typ vozidla nepremáva a vysoké nároky na komfort, kvalitu a design spĺňajú aj obyčajné Citará, MAN-y a Solarisy. Dúfam, že Tedom zaberie, nakoľko to je pekný kúsok (podobný Solarisu) a predbehne SOR
policajti ? im by som zakázal sa vyjadrovať, zbavil svojprávnosti. Im rozum nehovorí veľa. Kľudne sa Viedenská cesta mohla rekonštruovať, a prerobiť ako cesta na Červený most : t.j. po stranách červený povrch ako vyhradený pruh pre cyklistov a v strede miesto pre prejazd vozidla, ktoré cyklistov míňa a tiež spraviť obrubník na obidvoch stranách komunikácie od Krasovského až po Nový most.
nie je to písané, ale dajú sa zabiť dve muchy jednou ranou a síce jednou linkou obslúžiš Aupark, Sad J.K. a Divadlo Aréna.
Re #152849 kecho: to je práve ten problém, že na tej pozícií môže byť imbecil so základným vzdelaním, hlavne aby obhájil každý shit čo vykoná. Ešte ako bonus tento pako, začaľ ďalšiu etapu low-cost shitov z Licháv a pošpinil meno značky Solaris, takže úžitok 100% ? je pravda, že k ničomu takému by som sa neznížil ja, ba ani k nákupu takých sračiek lacných ako sú SORky. Za ne by možno boli vďační v Afrike, Južnej Amerike, južnej Ázií alebo Zakaukaze, príp. ex-ZSSR krajiny. Takto západnú Európu v kvalite verejnej dopravy nedoženieme určite aspoň najbližších 10-15 rokov.
Magistrat aj DPB chceli povodne viest linku 82 obojsmerne po Viedenskej. Obojsmernu premavku MHD na jednosmernej komunikacii si nevedeli predstavit a tym aj stopli policajti.
Druhá vec je, ze Viedenska by mala byt pesou zonou bez parkovania a cyklotrasou vyznacenou podobne ako pod Devinskym hradom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo