Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #152838:
nuž dobre... potom ale prečo ešte nikto z tu diskutujúcich nepodal podnet, keď sa tu šíria také správy, že Solaris dával dobrú ponuku a že sa tu systematicky zvýhodňuje jeden výrobca, resp. sa robia tendre šité na mieru.
Reakcia na: Trolleybus #152837:
Ono by to šlo teoreticky aj bez L8 a síce takto : Spoje L8 včleniť do CP L9, keďže majú súbeh od Ružinova po zast. Poštová a potom dať do CP L3 v smere na Ružinov. Samozrejme by si to vyžadovalo poznámku v CP L9 : Od zastávky Poštová pokračuje ako L3 do Ružinova a pre spoje, ktoré by od Mariánskej šli do vozovne by bolo v CP L3 : Od zastávky Mariánska pokračuje ako L7 do Voz. Krasňany. Ono ten jeden list na zastávke s CP L8 nikoho nezabije a myslím, že by to bolo prehľadnejšie aj, lebo ľudia si tie piktogramy dakedy ani nečítajú, potom by sa len divili "a prečo to nejde ako L9 cez tunel, ale ako L3" a "prečo to nejde do Ružinova ale do Rače" dvakrát takto označovať linku je myslím na našich cestujúcich hardcore ? ale divím sa, že pri L80 si cestujúci počínajú súverénne.
Reakcia na: no.ev.di. #152835:
Ty náklady neplatíš, ale NKÚ nie je povinný začať na tvoj podnet kontrolu.
Reakcia na: no.ev.di. #152814:
Všetko je to ok, len som si neni istý či je dobré mať na Račianskej radiále jednu T3/T6 linku a jednu K2S linku. Ešte by som pripomenul, že z historického hľadiska by sa malo prehodiť číslovanie medzi linkami 1 6. linka 6 chodila z Karlovky do Petržky a takto by sa tam po niekoľkých rokoch symbolick vrátila linka 6. ☺ Čo sa týka L8 spoje idúce do vozovne by mali v cp poznámku, že ide po Kamenné nám a ďalej ako L7 po ŽST Vinohrady. V takom prípade by som ale tie spoje vyznačil v cp L7.
Reakcia na: 2xT3SUCS #152820:
Lebo mnohí vodiči sa mimo kabíny (a dakedy aj v nej) správate ako keby ste vyšli z kurzu etikety. ?
Reakcia na: AAA #152833:
A podnet na NKÚ môže podať len tak hocikto? Nie je náhodou potom časť nákladov toho konania na jeho účet bez ohľadu na to či konanie odhalilo nejakú nekalosť alebo nie?
Reakcia na: MatejBA #152830:
môže byť problém, ale možno by to šlo spraviť tak, žeby sa a-bus zaradil na Šafku na miesto električky, teda by šiel doľava, ibaže by trošku potiahol rovno a šuchol sa do vjazdu, ktorý používali a-busy pri zjazde zo Starého mostu. Ale oplatilo by sa to riešiť, lebo tento stav určite nebude na krátko. Preto L50 po Dostojevského a na Šafko obojsmerne by mala byť. A keďže som trdlo a pomýlil som sa, tak obchody otvárajú PO-PI o 10:00, cez víkendy už o 9:00 a supermarket o 9:00 celotýždenne. Takže uvažoval by som dva varianty časovej prevádzky L82.
A) pre zamestnancov Auparku
PO-PI : 8:00
SO-NE : 8:00
😎 na zač. otváracej doby
PO-PI : 8:45 (pre nákupu chtivých v Terne) alebo 9:45
SO-NE : 8:45
- jazdnú dobu Šafko - Aupark odhaduje tak na 11-13min a Aupark Šafko 6-8min, pričom otočka pri Auparku 2min aspoň, čiže dokopy jedno kolo minimálne 19min a maximálne 23min. Keby mala mať interval ako L50, teda nadväznosť pre pohodlný prestup, tak by musela mať 5 poradí. V tom prípade ale pri prestávkovaní vozidiel L50 a 82, by musela L95 mať presunuté výstupište na miesto nástupišťa a odchádzať okamžite podobne ako L98 pri OD Slimák s 2min na vyrovnanie meškania. Výhodou ešte danej L82 by bolo, žeby sa obnovila obsluha Viedenskej cesty MHDčkou, síce jednosmerne ale poslúžilo by to.
Reakcia na: no.ev.di. #152788:
mastná pokuta
Reakcia na: no.ev.di. #152831:
ked ratam vozy od roku 2000 (cize neratam karosy a ikarusy po zivotnosti) vychadza to takmer na polovicu vozoveho parku ? po karose(iveco) v pocte hned druhy vyrobca v poradi
Reakcia na: tbus #152829:
to hej, ale mať každú pätinu od iného výrobcu to byť nem dobré. V BA sa nám to rysuje na prevahu SORu, a zvyšok nejak rozdelený medzi Mercedes, Citelis a Tedom (v počte do 50ks od každého výrobcu)
Reakcia na: no.ev.di. #152827:
Toto nie je zly napad 🙂 Za toto by som aj hlasoval. Len je problem, ako vyriesit odbocenie z nabrezia na Safko smere od Noveho Mosta.
Reakcia na: no.ev.di. #152828:
myslim ze 41 vozov (viac ako pätina vozoveho parku autobusov) je uz slusny pocet na jedno mesto
Reakcia na: ear4 #152826:
Solaris je proste niečo čo je nad chápanie nášho DP asi ? celkovo keď sa na to človek pozrie tak nikde sa na Slovensku nepodarilo Solarisu preraziť ? v BA im akurát jeden chrumkavý pixus spravil hanbu, v KE dodali 3kraťase, 3klbáky a 35ks 15m, toť vsjo. A až jeden kus v Prešove. O t-busoch Solaris na Slovensku môžme asi snívať jak tak vidím, pretože každého dopravcu na Slovensku láka iba ten lacný šunkový SOR ?
Nedá mi stále pokoj tá blbá trasa L50 a vznik L82, tak som dal dokopy takéto riešenie

L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)

príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.
teda ak to je pravda, ze stoja solarisy bezdovodne v depe, to je naozaj uz vrchol drzosti a sialenosti! to je naozaj neuveritelne, ze 5 spickovych NP vozidiel nie je v premavke!
Reakcia na: 2xT3SUCS #152812:
Láskavo by si mohol prestať urážať! Obviňovanie ľudí, ktoré je vymyslené a neopodstatnené hraničí prinajmenšom s tvojou etikou a netiketou. A to už nespomínam, že to môžem považovať ako urážku na cti čo je priestupok proti občianskemu spolunažívaniu z výškou pokuty až do 33€... Je fakt úbohé si myslieť, že človek ako ja, ktorý založil nedávno web o problémoch Bratislavy, ktorý bojuje s veternými mlynmi (magistrát, miestne úrady, firmy pôsobiace v Bratislave) poškodzuje majetok mesta a dopravnej spoločnosti. Viac k tomu nemám ani čo povedať, ale takéto príspevky prízemného charakteru mierené na moju osobnosť ma dokážu poriadne naštvať.
Reakcia na: Mike #152823:
presne si vystihol, prečo táto krajina (a teda ani jej hlavné mesto) nikdy nebude normálna... ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #152822:
to sú tie tri bodky... ak však u nás vyhrá Ftáčnik, zasa sa nič nezmení... (aj keď priamo nebude Smer, bude sSmer nepriamo, ale vládu máme "modrú" zasa nepôjde nič do BA...)
Reakcia na: Mike #152821:
k posledným vetám: o čo stávka, že sa nič nezmení? ?
Reakcia na: Grunty #152810:
To je nejaký podivný kšeft ten prenájom, lebo DPB má momentálne stopnuté všetky kapitálové výdavky, viď rekonštrukcia Kížna, ak sa to odsúhlasí, tak faktúry sa dodávateľovi zaplatia budúci rok...
Eurofondy nie su všeliek... majú presne nastavené kritéria na čo sa dajú čerpať tie peniaze... cez operačný program životné prostredie vedia nakupovať nové cng a t-busy menšie mestá, tu BA nie je oprávnený žiadateľ. Pre BA je nastavený operačný program bratislavský kraj (a tu je lautr jedno koľko máme HDP európskej únie).. no a v rámci neho sa môže uchádzať o peniaze na inovácie jestvujúcich technológií, zlepšenie parametrov, v prípade t-bus tratí o prepojenie, spojenie.. nike nie sú spomenuté nové trate či tbus či el. nie to ešte nové vozidlá.... dva busy na rajku idú cez operačnýv program cezhraničná spolupráca...
Dôvod je jednoduchý: operačné programy, oprávnených žiadateľov a ostatné podmienky zostavoval riadiaci orgán pre čerpanie eurofondov, čo je u nás MVRR, doplnok: za bývalej vlády bolo pod vedením SNS...

ˇano a všade na západe investuje do chodu hlavného mesta, ako výkladnej skirne, vrátane rozvoja verjnej dopravy, prispieva aj štát...u nás keďže vláda bola SNS - HZDS - SMER a mesto bolo presne opačne, nešlo sem ani to, čo by malo a nie nejaké centy naviac.. teraz as to má zmeniť... avšak ak voľby u nás vyhrá Ftáčnik...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.