Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #152552:
OK, v tom prípade súhlasím s trasami. Obávam sa však, že ľudia budú spočiatku dosť pindať, že stratili sme spojenie na stanicu a podobne, ale na všetko sa dá zvyknúť. Pokiaľ nedôjde k zhoršeniu počtu spojov za hodinu, nevidím problém. Aj po zavedení nového systému v Petržke sa ľudia sťažovali, no myslím si, že nie je taký zlý. A navrhované spojenie Hl. st. a nového mesta je naozaj dobré, pretože dve najdôležitejšie stanice v meste by rozhodne mali byť prepojené.
Reakcia na: Trolleybus #152576:
Inak zaujímavé je to, že dnes premávajú z KV len tri linky s 10min intervalom a je to lepšie ako 15min interval. V mojom návrhu ešte by okrem troch celodenných liniek s 10min intervalom premávala aj špičková L17 cez prázdniny.
Reakcia na: Jajcaj #152577:
je riešené aj alternatívne číslovanie, čiže L1 by mohla byť L12, L6 = 13 alebo 1, L3=16, L5 = 11. Číslovanie je minimálny problém v tomto ? teda aspoň mne je jedno aké bude, ak budú ľudia spokojní.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:
Nie je to podstatné, skôr len z historického hľadiska by som v návrhu vzájomne prehodil číselné označenie liniek č. 1 a 6.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:

Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.

Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.
Reakcia na: MatejBA #152573:
inak ako ten druhý dôvod, že nechápe Vášáryovú a dá hlas Smerákovi, tak to je typický Slovenský jav. Dakto nechápe niečo čo pravica hovorí, tak radšej dá hlas hubatému prostému Ficovi ?
Reakcia na: MatejBA #152572:
však t-busy prešli zmenami ? už neviem presne ktorá linka čo ako. Viem, že 213 sa predĺžila na búdkovú, 214 z Trnávky na Šulekovu zmizla, nahradila ju L204 (cca 219) a 205 (ex 215). Potom ešte sa to nejak poriešilo s L206,207,208 a 209. Z Lovinského zmizla L216. A tiež sa pomenili linky na NÚSCH a SÚSCH.
ANKETA Bratislava.SME.SK

Ako sa vám pozdávajú zverejnení kandidáti na primátora?
Jeden lepší ako druhý. Už len Ďurkovský chýba do tretice.
21%
Neviem prečo, postavili Vášáryovú. Dávam hlas Ftáčnikovi.
24%
Nech Vašáryová ukáže, čo vie. Dám jej šancu.
30%
To sú čo za kandidáti? Kde je ten spoločný za stredopravú koalíciu?
25%

zatial to vypada, ze tretina chce Vasaryovu, stvrtina Fracnika a patina Durkovskeho ?
Reakcia na: no.ev.di. #152570:
To by si chcel po mne moc pametat si rok 2000 ked neviem co bolo minuly rok ?
Reakcia na: B741.2653 #152569:
mne to ide, aj keď to chvíľu načítavalo
Reakcia na: MatejBA #152567:
áno, ale ten sa vieš kedy podarí presadiť... najprv by som zaviedol toto, lebo tento nie je taká drastická redukcia. Za pár rokov by sa aj tento 8min návrh prehodil na ten 4min. Ja by som bral ten 4min, ale ten je nepriechodnejší ešte viac ako 8min, a pri ňom by bolo prestupov ešte viac. Ja ten návrh poznám ale príde mi premrštené, aby na Vajnorskej premávali 2 linky s intervalom 4min. Keď teraz jazdia električky plné akurát tak od/do Polusu a pri 4min to súpravy zvládajú. Neviem konkrétne kde ja nútim ľudí za každú cenu prestupovať všeliako. Nie všeliako, normálne budú prestupovať, tak ako sa prestupuje v Petržke alebo iných m.č., kde nie je priame spojene cez centrum na opačný koniec mesta. Pozri si napr. Vrakuňu. T-busy iba do centra, jeden na stanicu, jedna posilová linka cez Bajkalskú - L75, L78 tiež dobrá akurát na cestu do centra a 87 do Vlčieho hrdla na okraj Petržalky pričom kto chce ísť do Petržky ďalej, tak si prestúpi. Potom lokálna L67 skrátená po Astronomickú a náhrada za ňu v podobe L65, odvoz od liniek z/do mesta pre Lieskovec - L79. Vypadlo mi ešte niečo? Nebol kedysi v t-busoch tiež podobný neporiadok a potom sa to zredukovalo a upravilo? Do Trnávky 3 linky a kadeako to chodilo, po 2000 sa to upravilo k lepšiemu.
Reakcia na: no.ev.di. #152566:
Nejde to otvoriť prečo?
Reakcia na: MatejBA #152567:
To vobec nie je pravda.

Ide o to aby sa redukovat pocet liniek co bude viest k lepsim intervalom, prekladom a jednoduhsiemu cestovaniu.
Reakcia na: no.ev.di. #152565:
Cize vlastne schvalne urobis nutne prestupy aby nikto nemal priamo linku ?

Neviem, prosto tvoje riesenie mi pride take ze za kazdu cenu nutit ludi prestupovat vseliako - ked uz tak tak to skor tr3mpov navrh, ktory tu kedysi koloval so 6 linkami 🙂
Ešte pre tých čo chcú byť ušetrení čítania tak tu je aj schéma návrhu : http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=baa125b909e375b4e9e7cbe987a991d1
Reakcia na: MatejBA #152558:
ešte chcem dodať, že pri 8min intervale ak ťahám zo západu 4 linky, z toho jednu špičkovú, tak dve cez tunel a dve cez nábrežie. Pričom pri tých tunelových by som rád pre nejakú variáciu jednu od Kapuínskej poslal cez Nám. SNP na Špitálsku a druhú na Obchodnú. Keby som tam poslal od Obchodnej cez tunel L5, mohol by sa ozvať dakto, že na Kapucínsku sa nedostane z Ružinova. Z Rače prídeš za 20min po Račko, alebo Ursínyho, čiže prvý prestup môže byť na Vazke, cca 25min jazdy na inú električku, na a-bus/t-bus na Račku po 22min jazdy. Pri Ružinove si za 15min už na Vazke, ľudia z Ružinova by si zas museli prestúpiť pri ceste na Nám. Ľ.Š. alebo Šafko, čo majú Račania bez prestupu. Nejde uspokojiť všetky požiadavky po priamom spojení, lebo potom by sme zas skončili pri intervale 12//20 a 3-5 liniek na radiálu. Ešte chcem dodať, že cestu Dúbravka-Račianske mýto sa dá spraviť viacero kombináciami, aj napr. L31+39 alebo prestupom na Krížnej na 21+210
Reakcia na: MatejBA #152562:
Tak? Nemozme tie linky nechat tak, to nejde.
Reakcia na: 810zssk #152561:
To mas vlastne ako s 95 a 78 (ked este jazdili cez stary most) - dajme 95 iba po farskeho, vsak na safko jazdi 78 tak nech prestupia 🙂
Reakcia na: 810zssk #152561:
Viem, ze linky cez TrMy byvaju plne vacsinou po Tr. My. resp. Slovanet ci Polus, v KV byvaju plne po Molecku, v Dubravke tusim az ku konecnej, a v Raci (racianska radiala) minimalne po Mladu Gardu/Nam. Biely Kriz 🙂 A cuduj sa, 5 (1, 4 a 9) jazdi cez minimalne 2 "radialy" ktore byvaju plne 🙂
Reakcia na: MatejBA #152558:
Plne byvaju rano vsetky linky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.