ešte chcem dodať, že pri 8min intervale ak ťahám zo západu 4 linky, z toho jednu špičkovú, tak dve cez tunel a dve cez nábrežie. Pričom pri tých tunelových by som rád pre nejakú variáciu jednu od Kapuínskej poslal cez Nám. SNP na Špitálsku a druhú na Obchodnú. Keby som tam poslal od Obchodnej cez tunel L5, mohol by sa ozvať dakto, že na Kapucínsku sa nedostane z Ružinova. Z Rače prídeš za 20min po Račko, alebo Ursínyho, čiže prvý prestup môže byť na Vazke, cca 25min jazdy na inú električku, na a-bus/t-bus na Račku po 22min jazdy. Pri Ružinove si za 15min už na Vazke, ľudia z Ružinova by si zas museli prestúpiť pri ceste na Nám. Ľ.Š. alebo Šafko, čo majú Račania bez prestupu. Nejde uspokojiť všetky požiadavky po priamom spojení, lebo potom by sme zas skončili pri intervale 12//20 a 3-5 liniek na radiálu. Ešte chcem dodať, že cestu Dúbravka-Račianske mýto sa dá spraviť viacero kombináciami, aj napr. L31+39 alebo prestupom na Krížnej na 21+210
Viem, ze linky cez TrMy byvaju plne vacsinou po Tr. My. resp. Slovanet ci Polus, v KV byvaju plne po Molecku, v Dubravke tusim az ku konecnej, a v Raci (racianska radiala) minimalne po Mladu Gardu/Nam. Biely Kriz A cuduj sa, 5 (1, 4 a 9) jazdi cez minimalne 2 "radialy" ktore byvaju plne
1) Výluka nie je stav s ktorým sa počíta po otvorení tunela.
2) Cestu čiste električkou na trase Dúbravka - (KV) - Rača vykonáš práve cez tunel, pôvodnou trasou L5. L5 chodí cez nábrežie a Nám. SNP čo je strata času.
3) Koľko ľudí cestuje z Dúbravky a KV do Rače? Nebolo práve linkovanie 2005 postavené na tom, že pôvodné Petržalské linky, ktoré premávali z Petržky do každej časti mesta zanikli a boli posilnené tie, ktoré premávali do centra, teda cesta Petržalka - iná m.č. sa vykonávala na 1-2 prestupy? Nevidím v tom tragédiu, keď sa pri ceste z Rače (čo je pomaly koniec mesta) pri ceste na opačný koniec 1x prestúpi. Na spojení Dúbravka - Račianske mýto som veru nestaval, skôr na tom, že dôležitejšie je spojiť Dúbravku s Trnavským mýtom.
4) Na Račko by sa šlo na prestup 9+3 alebo na Vazovovej vystúpiť z L9 a prejsť na 3/5/7. Ak namietaš, že tam stoja linky SAD, tak stoja tam iba tie čo idú na smer Záhorie, a tie stoja aj na Patrónke, čiže 22/34/83 pri ceste z Dúbravky a z KV na Patrónku je najlepšie ísť cez Dúbravku, alebo prestúpiť z 32 na 30/37/92
Mne osobne by to uz nevadilo, od buduceho roka budem vyuzivat 133 Len mi ide o to, ze L5 bola od KV (mozno aj skor) po Vazovovu, Rac. Myto - ZST Vinohrady (mozno aj dalej to uz neviem) a spat plna (alebo skor preplnena) - maximalne okolo 11-12 byvala prazdnejsia. A myslim si, ze aj ked prestupny system treba, prave L5 by sa menit nemala, maximalne zmenit jej cislo.
načo z Ružinova cez Štúra a Šafko keď v tom prípade sa dá prestúpiť na L5, čo pri tom intervale bude OK. Aj tak 11,13 a 14 chodia dnes cez ten okruh prázdne, 80-90% ľudí vystupuje na Jesenského a všetko nastupuje na Šafku. Okrem toho, z Ružinova sa na Šafko dá dostať aj L50 (teda aspoň dalo do výluky) a elinou to je zachádzka. Navyše Šafko nie je tak častým cieľom ľudí čo cestujú. Ľudia z 95 idú ešte kus pešo alebo presadajú na elinu, a ľudia z eliny tam podaktorí vysadnú alebo prestupujú. Tak ohromné množstvo ľudí to nie je aby tam chodilo také kvantum spojov. Tým rozdeleím získaš posilnenie na Kapucínskej, nábreží a Jesenského iba v jednom smere. Okrem toho by tam šli hore výkony. Z nábrežia na Obchodnú sa dá dostať prestupom z L1 na L6, príp. na L5 na Mariánsku odkiaľ to je na Obchodnú pešo 230m. Uvedom si aj to, že existoval aj lepší návrh so 4min intervalom a jednou linkou na radiálu, pričom by sa z východných radiál dalo dostať iba na Obchodnú, alebo Špitálsku a nie na obidve ulice súčasne. Iba zo západnej radiály by šlo spraviť spojenie na obidve ulice pri 4min intervale. Okruh cez tunel tu už myslím bol na L6 a 7 kedysi no úspech to nemalo. Možno to bola pekná variácia, že sa dalo cestovať z Kapucínskej na Chatam Sófer, ale využité to nebolo, navyše z Kapucínskej sa dá na Chatam Sófer dostať L31+39.
Tvoju linku 3 by som možno rozdelil na 2 linky: jedna by chodila z Ružinova na Štúra ako 14, druhá z Rače cez Obchodnú do tunela a späť cez nábrežie, Jesenského, SNP a Obchodnú.
Na tomto DF sa spomína niečo o tom, že 18m SORkám v Prahe praskajú karosérie a odstavujú sa. Vraj by to mohlo postihnúť aj tie naše. No super, takže v mylnej domienke, že máme náhradu za staré vozy, tie staré vyradíme, rozoberieme, zničíme (preventívne aby to nevyšlo z vozovne) a potom zistíme, že aj to nové čo máme stojí za figu. ?
Ak tam niekedy budem cestovať aj MHD tak radšej zvolím asi Slovak Lines nakoľko ponúka vyšší štandard a cez leto aj klimatizáciu a nebudem sa musieť variť vo vlastnej "šťave". ?
C' su tri osi na jednom podvozku hnane, spriahnute. A1A' je jedna os hnana, druha volnobezna, tretia opat hnana, na jednom podvozku. Zvonku jedno i druhe vyzera ako trojica naprav. No ale toto nevediet, to uz je fakt zaklad najzakladnejsi, doporucujem navstivit detske oddelenie najblizsej kniznice a pozriet sa na detske encyklopedie o vlacikoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA