Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #152554:

1) Výluka nie je stav s ktorým sa počíta po otvorení tunela.
2) Cestu čiste električkou na trase Dúbravka - (KV) - Rača vykonáš práve cez tunel, pôvodnou trasou L5. L5 chodí cez nábrežie a Nám. SNP čo je strata času.
3) Koľko ľudí cestuje z Dúbravky a KV do Rače? Nebolo práve linkovanie 2005 postavené na tom, že pôvodné Petržalské linky, ktoré premávali z Petržky do každej časti mesta zanikli a boli posilnené tie, ktoré premávali do centra, teda cesta Petržalka - iná m.č. sa vykonávala na 1-2 prestupy? Nevidím v tom tragédiu, keď sa pri ceste z Rače (čo je pomaly koniec mesta) pri ceste na opačný koniec 1x prestúpi. Na spojení Dúbravka - Račianske mýto som veru nestaval, skôr na tom, že dôležitejšie je spojiť Dúbravku s Trnavským mýtom.
4) Na Račko by sa šlo na prestup 9+3 alebo na Vazovovej vystúpiť z L9 a prejsť na 3/5/7. Ak namietaš, že tam stoja linky SAD, tak stoja tam iba tie čo idú na smer Záhorie, a tie stoja aj na Patrónke, čiže 22/34/83 pri ceste z Dúbravky a z KV na Patrónku je najlepšie ísť cez Dúbravku, alebo prestúpiť z 32 na 30/37/92
Reakcia na: 810zssk #152557:
Mne osobne by to uz nevadilo, od buduceho roka budem vyuzivat 133 🙂 Len mi ide o to, ze L5 bola od KV (mozno aj skor) po Vazovovu, Rac. Myto - ZST Vinohrady (mozno aj dalej to uz neviem) a spat plna (alebo skor preplnena) - maximalne okolo 11-12 byvala prazdnejsia. A myslim si, ze aj ked prestupny system treba, prave L5 by sa menit nemala, maximalne zmenit jej cislo.
Reakcia na: MatejBA #152554:
Vidis v tom problem?
Reakcia na: no.ev.di. #152550:
Sorry, ale taketo pochybne zdroje by som velmi neriesil. Nevravim ze to nie je pravda, ale nepredpokladam to..
Reakcia na: zakaznik #152544:
To nie je nic nove.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:
Fakt skvele zrusit najvytazenejsiu linku Dubravka - KV - mesto (podla vyluk) - ZST Vinohrady - Raca ?
Reakcia na: no.ev.di. #152537:
Tak sú to vagóny z diaľkových vlakov nórskyh železníc, sám som sa nimi niečo nacestoval, ale čo robili v Rajke to veru neviem..
Reakcia na: TomJ #152551:
načo z Ružinova cez Štúra a Šafko keď v tom prípade sa dá prestúpiť na L5, čo pri tom intervale bude OK. Aj tak 11,13 a 14 chodia dnes cez ten okruh prázdne, 80-90% ľudí vystupuje na Jesenského a všetko nastupuje na Šafku. Okrem toho, z Ružinova sa na Šafko dá dostať aj L50 (teda aspoň dalo do výluky) a elinou to je zachádzka. Navyše Šafko nie je tak častým cieľom ľudí čo cestujú. Ľudia z 95 idú ešte kus pešo alebo presadajú na elinu, a ľudia z eliny tam podaktorí vysadnú alebo prestupujú. Tak ohromné množstvo ľudí to nie je aby tam chodilo také kvantum spojov. Tým rozdeleím získaš posilnenie na Kapucínskej, nábreží a Jesenského iba v jednom smere. Okrem toho by tam šli hore výkony. Z nábrežia na Obchodnú sa dá dostať prestupom z L1 na L6, príp. na L5 na Mariánsku odkiaľ to je na Obchodnú pešo 230m. Uvedom si aj to, že existoval aj lepší návrh so 4min intervalom a jednou linkou na radiálu, pričom by sa z východných radiál dalo dostať iba na Obchodnú, alebo Špitálsku a nie na obidve ulice súčasne. Iba zo západnej radiály by šlo spraviť spojenie na obidve ulice pri 4min intervale. Okruh cez tunel tu už myslím bol na L6 a 7 kedysi no úspech to nemalo. Možno to bola pekná variácia, že sa dalo cestovať z Kapucínskej na Chatam Sófer, ale využité to nebolo, navyše z Kapucínskej sa dá na Chatam Sófer dostať L31+39.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:
Tvoju linku 3 by som možno rozdelil na 2 linky: jedna by chodila z Ružinova na Štúra ako 14, druhá z Rače cez Obchodnú do tunela a späť cez nábrežie, Jesenského, SNP a Obchodnú.
http://www.mhdba.eu/Diskusne-forum.html?

Na tomto DF sa spomína niečo o tom, že 18m SORkám v Prahe praskajú karosérie a odstavujú sa. Vraj by to mohlo postihnúť aj tie naše. No super, takže v mylnej domienke, že máme náhradu za staré vozy, tie staré vyradíme, rozoberieme, zničíme (preventívne aby to nevyšlo z vozovne) a potom zistíme, že aj to nové čo máme stojí za figu. ?
Reakcia na: Mikimaus #152543:
Ak tam niekedy budem cestovať aj MHD tak radšej zvolím asi Slovak Lines nakoľko ponúka vyšší štandard a cez leto aj klimatizáciu a nebudem sa musieť variť vo vlastnej "šťave". ?
Reakcia na: S499.1023 #152546:
Toto sa skôr vracia späť, cca pred rokom to šlo na reko niekde cez SK.
Reakcia na: no.ev.di. #152541:
C' su tri osi na jednom podvozku hnane, spriahnute. A1A' je jedna os hnana, druha volnobezna, tretia opat hnana, na jednom podvozku. Zvonku jedno i druhe vyzera ako trojica naprav. No ale toto nevediet, to uz je fakt zaklad najzakladnejsi, doporucujem navstivit detske oddelenie najblizsej kniznice a pozriet sa na detske encyklopedie o vlacikoch.
Reakcia na: no.ev.di. #152541:

1) Tak si skús zistiť, čo tie písmenká, číselká a apostrofy znamenajú. Nebudem ti tu dávať základné informácie, ktoré visai na webe.
2) Normálne vagóny. Asi predali niekam na Balkón...
Reakcia na: zakaznik #152544:
dať to proste na súd a rozmyslia si či takúto zlodejinu budú praktizovať svine ?
OMG, čo to tí magori z EM-trestu zas vymysleli? ?

Namiesto peňazí vydáva automat potvrdenky
http://korzar.sme.sk/c/5482032/namiesto-penazi-vydava-automat-potvrdenky.html
Vyše pol roka váham či sem dať návrh linkového vedenia električiek, ktorý som spracoval a poslal do DPB. Návrh sa dočkal aj prepočítania vzkm, vlkm, služieb, počtu vozidiel, služieb. Osobne som kvôli nemu bol aj v DPB 3x a dotyční ho označili za vypraviteľný a dobrý, lepší ako to čo je v premávke dnes. Tu je obsah:

L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)

INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.

Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."
Reakcia na: S499.1023 #152538:
moc by si chcel odo mňa ? ten rušen stál na začiatku stanice v Rajke a videl som ho z vlaku. Aký je rozdiel potom v C´C´ a A1A´A1A´. Mohol by si mi ešte povedať, čo som to vlastne odfotil za vlak čo stál v Rajke?
Reakcia na: dopravak123 #152539:
Moznost kontrolovat listky zo strany vodica je myslim zakotvena v PP. Nemoze ti vsak dat pokutu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement