"Vysoká hustota zastávok v Bratislave je ďaleko nad európskym priemerom. Kým vo veľkých mestách Európy sú zastávky vzdialené od seba 550 metrov, v Bratislave je to len 300. Z tohto dôvodu je pre dopravcu neefektívne zavádzať klimatizáciu na spojoch predovšetkým na krátkych trasách autobusových liniek"
Aha takže keď o 50 rokov tu bude bývať v lete bežne 37°C a na jar 25°C bude to taktiež neefektívne? ?
ale ved bol zretelne oznaceny smerovou tabulou dnes naboku (papier s napisom TESCO), narozdiel od predchadzajucich dni, kedy nebolo bud nic, alebo aspon boli za oknom hodene PalaceNews ako linkova orientacia ?
Dnes som videl v uliciach ten 15m Seconhand bus - NR185FH tušim Citaro. Na boku mal v priestore link. orientácie biele číslo 160. Išlo o služobný spoj pre vodičov? Nie je škoda využívať tieto vozidlá len výhradne na služobné spoje?
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?
Jasné... ja som si až teraz všimol že dotyčné šotodecko sa pýtalo na komplet celú prístrojovú dosku vlastne kabínu vodiča ? Ja som reagoval na ten jeho pôvodný príspevok že na čo sú v trolejbuse tie A, B, C ,D .. pokiaľ viem toto je, až na minimálne detaily, v každom trolejbuse rovnaké.. a aj to mi je jasné že niekde sa výhbky prehadzujú jazdou a niekde je na to tlačítko...
No to teda u všetkých torlejbusov rovnaké nie je ? .
Len z toho, čo si ešte pamätám:
U 14 Tr najprv jedne alternátor, potom dva a potom zase jeden - s príslušným odpadom na kontrolky na prístrojovke.
U neskorších sérií samostatné otváranie ľavého krídla prvých dverí.
Najprv kolískové vypínače na dvere, potom vyťahovacie.
Zapínanie kúrenia salónu najprv kolískovým vypínačom, potom otočným dvojpolohovým.
U neskorších sérií talčidlo výhybky a vypínač "námraza".
Prepínač smeroviek najskôr pod volantom, potomn na ľavom bočnom paneli a u "M" zase pod volantom.
A tak ďalej a tak ďalej.
Priznam sa ze prazdninovy CP na L24 nepoznam.Ale z poslednej sluzby ktoru som tam robil 21.4.2010 bolo tak,ze 24 caka len na 21tku s prichodmi o 5.31,13.27 a 21.30 hod.
keď už by mala byť na nábreží t-bus trať s pokračovaním cez Staromestskú a napojiť sa na Hožku, tak by ju mohli využívať aj t-busy od Slávičieho údolia.
prišiel som - videl som a ? pre istotu som šiel o jednu L21 skôr a spravil som dobre. L24 na L21 nečakala (už naša L21 meškala, lebo na zjazde z diaľnice sme stratili asi 5min), tak som sa viezol v tej L24 úplne sám. Potreboval som sa dostať k novej bráne VW na cca 9:00 ale keďže posledná L92 by ma tam priviezla o 8:22 tak som volil alternatívu kde som si ten dlhý čas čakania skrátil. Zo závodu som vyšiel o 10:16 a jedine cez novú bránu môžu návštevníci ísť. "Super" cez školský rok odchodcháza L24 o 10:17, cez prázdniny 10:12 od novej brány. Vie mi niekto povedať, aký majú školské prázdniny vplyv na L24?! ? By som tú blbú L24 oplieskal o hlavu tomu kto ju žiadal, lebo nečaká na prípoj a ešte to aj chodí chaoticky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A