Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #152187:
Ale guwno. Problém je v tvojej dyslexii. Ja som úplne jasne a jednoznačne písal, že verzia KT8A5 riešila prejazdný profil.
Reakcia na: S499.1023 #152180:
V jednom príspevku si písal, že 1000m verzia KT8 sa riešila verziou KT8A5 a v ďaľšom, že nebola možnosť dať hnací podvozok pod kĺb... Tak aké riešenie bola teda tá KT8A5 a kde bol skutočný problém a vymslený problém?
Reakcia na: Papyr #152179:
Napisal si, ze pri castom otvarani dveri je "prpblematicky ucinna" - ja tvrdim, ze to co si napisal je blud, co je dokladovane praktickou prevadzkou o.i. v Bratislave.
Reakcia na: AAA #152181:
Uvažovalo, keďže odfláknuté EMU89.0 už vtedy držali pokope len silou vole. Z hľadiska zvršku samozrejme električka po železničnej trati premávať može, záleží len na profile kolies a rozkolí. Električka nemože jazdiť po železničnej trati z hľadiska predpisového ale to by sa riešilo preklasifikovaním TEŽ na dráhu električkovú. Kvoli nemožnosti upraviť KT8 na metrový rozchod sa zvažovala aj prestavba TEŽ na normálny rozchod.
Reakcia na: zakaznik #152137:
Už, keď poriadne, tak ja by robil "naprieky", to znamená, že ak by som pustil klímu a "cestujúca verejnosť" by otvárala okná, tak ja by som ešte poriadne prikúril, aj keď "by sa to nemalo" 😃
Čaute, aj, keď viem, že je to dosť od veci, ale ak čírou náhodou pôjde do Prahy, alebo nebodaj v Prahe býva, mohol by mi nahrať signalizáciu zatvárania dverí a panel ovládania dverí u vodiča v najnovšej električke Škoda 15T ForCity Praha ❓ Ďakujem
Reakcia na: S499.1023 #152180:
Na TEŽ sa o tom aj uvažovalo? Síce som zvršok TEŽ nikdy nejak neskúmal, ale pokiaľ viem, obyčajná električka nemôže premávať po železničnej trati a TEŽ je v podstate železnicou.
Reakcia na: fanatikmhd #152175:
Vykladáš nezmysly. Ďalší potenciálni odberatelia v ČSSR boli Liberec a TEŽ. Problém prejazdného profilu neexistoval, ten bol vopred riešený variantom KT8A5.
Podstatou problému aplikácie KT8X5 na menší než metrový rozchod bola vtedy technická nemožnosť umiestniť HNACÍ podvozok menšieho rozchodu pod kĺb.
Reakcia na: 810zssk #152108:
hlavne sa ľudia musia naučiť, že sa nemajú otvárať okná. Inak klíma so zatvorenými oknami je napr. u budapeštianskych Volv veľmi účinná. Do BA jazdiť nemusím, aby som sa tam naučil niečo, čo dávno viem. Len som sa snažil uviesť, prečo nie je problém klímy taký čiernobiely. Zbožňujem, keď sa z príspevku vypichne jedna vec.
OFF TOPIC
Re #152143 Mike: ako zamestnanec Rádioterapeutického oddelenia (ľudovo povedané onkológie) ťa upozorňujem, že pred pojmom rakovina dnes dávame prednosť pojmu zhubný nádor. Ale teraz vážne: neviem, koho týmto slovom označuješ, ale každý tretí človek ju aspoň raz za život dostane. Máš preto obrovskú šancu, že medzi nimi budeš aj ty. Akonáhle sa to stane, budeš prehodnocovať svoj život ostošesť, uvedomíš si, že vlastne vôbec nevieš, či si smieš dovoliť plánovať niečo dlhodobé, budeš mať strach z každého kontrolného CT a každého odberu krvi, budeš sa hanbiť za vypadané vlasy, chlpy a obočie (pri CHT) alebo za fixkou pokreslené a nerovnomerne opálené telo (pri RT)... Takže buď taký láskavý a neoznačuj žiadnych ľudí, akokoľvek nesympatickí by boli, slovom rakovina, ty sopliak zas.raný!
TOPIC ON
Reakcia na: no.ev.di. #152160:
"CVR je tam na čas určitý, dokiaľ si firma platí za reklamu, takže sa pôvodný náter môže vrátiť späť" viď pôvodne biele Urbina - sú doteraz zelenožlté 😉
Reakcia na: fanatikmhd #152172:
Žiadna dodávka do BA to nie je, oni majú podobný červený náter ako my.
Reakcia na: no.ev.di. #152173:
Inac, ak sa nepletiem, tak jediny dovod preco KT8 nebola na 1000mm bol ten, ze jediny odberatel v tej dobe Bratislava ju nemohol pouzit koli prejazdnemu profilu (cela su kapanek ine kto ju pozna nez napr u T6). Podvozky nema problema, cela bystacilo bohate mat ako na T6, cize by boli vynechane predne lave dvere, eventualne by tam bolo vyklapacie jednokridlo (RT6) a bolo by po probleme. Ale nam je to aj tak jedno, T6 boli posledne novododane typy vozov do BA, a tym sa uzatvorila historia "modernizacie" elektriciek v BA natrvalo.
Reakcia na: no.ev.di. #152173:
klidek 🙂 okrem dovodu lenivosti moc problemov by vo vyvoji by nebolo.....ale ide len o zartik, som nahodou na nu narazil pri prezerani, ze brno lakuje jak my..od strechy po podvozok CERVENO... 🙂 co bude na nej, som zvedavy 🙂 docela by ma dorazilo LBC-Brno 🙂 ale skor to vydim na nejaku CVR
Reakcia na: fanatikmhd #152172:
len kde zohnať 1000mm podvozky na KT8?! Ak sa nemýlim tak to, že neboli vyrobené na 1000mm malo nejaké dôvody...
Trosku off, ale docela ma pobavilo. Brno nastriekalo (neviem kedy) KT8....zeby mozna dodavka do BA? 🙂 alebo nam kradnu styl cervenej vsade kam to ide? 🙂
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs062.ash2/36469_132980276731505_100000586007003_262587_5643167_n.jpg
Reakcia na: S499.1023 #152170:
on je tam ten vzduch čerstvý až až ? o to nemaj obavy, že by nebol ?
Reakcia na: no.ev.di. #152158:
Však vpustiť čerstvý vzduch do chladničky ? .
Reakcia na: klasIK #152164:
V civilizovanom svete okná označia informáciou o znížení účinnosti klimatizácie. Ale v DPB nie, lebo zamestnanci by potom stratili jednu z možností, prečo p*****ť na cestujúcich.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.