Ináč oprava trate pri Riviére teraz nebude prebiehať alebo ako? Lebo neviem si predstaviť ako by to dopadlo kebyže na dvoch koncoch mesta + tunel vylúčia električkovú dopravu... ?
Dnes uz maju MBCC na dverach jednotne nalepky upozornujuce, aby sa ludia nezdrzovali v priestore dveri. Tak tie navrhy, co tu padali si asi niekto precital a zariadil to ?
Tak kvôli tomuto by som celý magorstrát na čele s primitívom, totiž čo to táram, s primátom, kopal do riti vo vzácnom súlade s Dunčom. Keď chce mať primáš gumokolnú akciu v pešej dostupnosti, nech si to robí na Hlavnom alebo Primaciálnom námestí a môže na to čumieť rovno z okna...
Ja nič razantne neobhajujem. Ale keď sa nám zíde niekoľko výluk v nešťastnej bratislavskej sieti bez redundantných alternatívnych trás v centre, tak sa asi musím zmieriť s tým, že to nbez prestupu odvšadiaľ všade nepôjde.
"Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu" - DPB to spravil uz niekolko krat...
Aj keď sa otvorí tunel linkové vedenie ostane, akurát sa 5 hodí cez tunel, čím sa jej jazdná doba skráti a výprava zníži ?
2, X6 a X14 budú mať intervaly zhodne: ranná špička 6, sedlo a poobedná špička 7.5, večer 10 víkend 7.5..
hustejší interval sa nedal napr aj, alebo hlavne, z dôvodu nedostatku vodičov na prázdniny... výprava sa zvláda len tak tak...
prax ukáže aké budú plné ale pri výluke Záhradnícka /Miletičova mala X14 tento istý interval a v rannej špičke chodili kĺbaky nabité, neskôr počas dňa sa ľudia tlačili už menej ale nejaký extra komfort to nebol... uvidíme ako k tomu prispejú sory ?
A ešte sa uvažuje dať kĺbaky na 50, ale to sa tiež uvidí až cez víkend, resp. v pondelok či tam naozaj budú...
Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu, existujúcej linky, t.j. posilnenie L4 za zrušenú L9... Len som zvedavý dokedy to vydrží, keď sa otvorí tunel, tak opäť požiadavka na kombinácie tunel/nábrežie vs. Obchodná/Špitálska.
Som zvedavý mimochodom či X6 poskytne kapacitu 2640 os/h cez prac. dni a 1980 os/h cez víkendy, za L1+2+4 a tiež X14 2160os/h cez prac.dni a 1620 os/h cez víkendy, ak nie a zvládne sa to aj s menšou kapacitou, tak neviem prečo nejazdí menej liniek v kratších intervaloch a zbytočne sa plytvá ?
Rekonštrukcia trate na Krížnej : Som zvedavý podľa čoho budú vytyčovať a odsadzovať osi trate tentokrát - vraj na Záhradníckej musela trať kopírovať stromy či stĺpy alebo čo to bolo za kravinu ?
Rozumnejšuie ako pre koho? V Brne majú aktuálne tiež viacero výluk a linka 4, keďže má vúluky na oboch stranách jej trasy tak je v celom rozsahu nahradená autobusmi. Aj u nás by mohli byť autobusové linky X1, X2, X4, X8, X9, X14, s povedzme 15 min intervalom..ale na rozdiel od Brna my máme väčšie percento tratí na vlastnom telese teda tam by stál autobus "mimo"... nehovoriac o tom ako presne by dokázal kopírovať trasu danej električkovej linky... a ako by boli robené preklady, náväznosti, prestupy?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kuro