Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Môže mi prosím niekto vysvetliť,prečo vodiči SORov 2846 (linka 83 odchod z Dúbravky 12.14) a 2841 taktiež na linke 83 majú vypnutú klimatizáciu? Autobusy boli narvaté ľuďmi a bolo v nich asi 50 stupňov,ale páni vodiči si pokojne válali gule na svojich šoférskych miestečkách a bolo im to jedno. Môžem osrať celú takúto MHD. To tam je tá klíma len na to,aby sa spomenula pred médiami či čo? Od zajtra opäť jazdím autom.. Pozdravujem spomenutých pánov vodičov...
Reakcia na: SORBN12 #151555:
Vrakosy este jazdia - len pomalicky odchadzaju - na 96 STALE jazdi minimalne 1 CC 1999 🙂 (alebo vacsinou)
Som na dovolenke na Kréte a celkom som sa potesil ze uz nejazdia Vrakosy v Ba. Neviete ci jazdia CC alebo NB18 aj na 96, prpadne 75?? Vdaka
Reakcia na: ear4 #151523:
Niekam sa mi stratil príspevok, takže skúsim ešte raz:
S časťou tvojej kritiky by sa dalo súhlasiť - ostré hrany, lacné materiály, chaotické usporiadanie interiéru.
Ale to s tými "hnusnými" zvukmi sa mi nejako nezdá. A to z dvoch dôvodov:
1) Neviem, prečo by mali motor Iveco, kĺb Hübner, diferenciál Dana vydávať v SOR-ke nejaké iné zvuky ako tie isté komponenty vo vozidle nejakej inej značky.
2) Síce som ešte bratislvskou BN 18 necestoval, ale pražskými cestujem prakticky denne, naposledy včera večer o 23:04 ? a vozidlá sa presne naopak vyznačujú tým, že v nich na rozdiel od Citelisov/-ybusov nič nevŕzga, nerezonuje, za jazdy neodpadáva. Niektorým vozidlám, keď boli úplně nové, vŕzgal kĺb (ale menej, ako Citxxxsom) ale už si to sadlo.
Že by nejaké sprisahanie voči Bratislave ? ?
Reakcia na: klasIK #151551:
Nakoľko cestujem autobusmi, kde tieto sedadlá sú pravidelne môžem povedať, že sa hojne využívajú a priznám sa aj ja si na ne rád sadnem keď ostatné sú obsadené, ale zase keď tam niekto stojí určite ho nevyháňam. Avšak sedadlá majú byť určené najmä tým imobilnejším občanom resp. dôchodcom ale čo som si všimol väčšina dôchodcov sa šplhá na "schodíkové" normálne sedadlá ako kebyže mala sedieť tam a na týchto sedadlách väčšinou sedia cestujúci s vekom od 6 do 50-60 a potom starší väčšinou idú sedieť inde (Asi by to bolo podľa nich potupné tam sedieť). A keď nastupuje kočík niekedy vstanú ľudia len z jednej strany (Tedom) a v druhej sedia takže mamička pri kočíku musí stáť avšak čo som si všimol väčšina mamičiek keď si odsadajú všetci cestujúci im povie, že stačí ak si odsadne len jedna strana, asi si na to už zvykli. ?
Reakcia na: klasIK #151551:
mne tie sklopne sedadla vadia v malych soroch (45xx) lebo sa tam neni kde drzat a drzat sa operadla je uzasne prakticke ?
Reakcia na: marek #151522:
Tiež mi občas lezie na nervy existencia tých sklopných sedadiel. Raz som mal cestu na Dlháče s gitarou (podotýkam, že aj s batožinovým lístkom), s tým, že som chcel vystúpiť až hore na Kuklovskej. Aby som zaberal minimum miesta (autobus bol plný), postavil som sa práve do rohu toho priestoru. No asi tak na 15 sekúnd, kým sa jedna pani, zjavne nie v dôchodkovom veku, nezačala dožadovať sklopného sedadla. Bolo mi súdené prejsť do uličky a vystupovať skoro na každej zastávke, lebo tých 7 minút by niekoho zabilo, že by postál. ?
tá Karosa čo bola včera na 95 neviem teraz jej číslo , tak práve skončila. Roztrhla sa jej ten remeň na motore !!! takže asi už pôjde kade ľahšie 😞
Reakcia na: JariceQ #151508:
Pokusil som sa teraz tak narychlo teoreticky zmerat sirku ulicky v SORe podla technickeho vykresu co maju na stranke a vyzera to na nieco okolo 58cm.

http://img257.imageshack.us/img257/1729/sornb18.jpg

Aj ked sa tomu techickemu vykresu asi moc verit neda. Vychadzal som len z udaju ze 2-4 dvere maju 120cm. Bohuzial ak tu mierku aplikujem na prve dvere tak meisto 80cm maju an vykrese 93cm...
Reakcia na: no.ev.di. #151543:
Obhájili by ich asi takto nejako: Autobusy značky Solaris sa v Bratislavskej premávke neosvedčili čo si mohli všimnúť aj cestujúci najmä pri požiaroch. Taktiež autobusy značky Solaris neponúkali za výhodnú cenu klimatizáciu (to, že sa kúpila len do 20 ks by už ale nespomenuli) preto sme nakúpili dlhodobo osvedčenú značku SOR. ? ?
Vcera som isiel 18m SORom xxxx a hned prve drzadlo-tyčka za klbom sa po kazdej nerovnosti vychylovalo celkom dost do strany. ❓ Napada mi otazka kedy sa zlomi prvy Sor...
Reakcia na: ear4 #151538:

lokalpatriotizmus pre prahu by bol vtedy, keby vyhral IRISBUS...
Nazdar vospolok. Moja otazka sa netyka teraz asi najdiskutovanejsej temy ohladom novych klbovych busov - ale nevie niekto z vas ako pokracuje rekonstrukcia trolejbusu Skoda Sanos S 200 Tr c.6505 ?? Posledne fotky tu zverejnene boli z oktobra 2009 a za tych 8 mesiacov sa na nom uz urcite nieco porobilo. Vopred dik za akekolvek info ?
pre admina/CP:
ak by sa dalo, pls. doplniť do CP zastávku AVION-IKEA (z) smer letisko, minimálne na 61tke je určite a z Račka má jazdnú dobu 14 minút, rovnako ako Pestovateľská + na zastávke je vyvesený CP "platný od 1.7.") ?
Reakcia na: TeBeCe #151542:
to keď by bolo v BA novinách porovnanie interiéru Solaris vs. SOR + to, že Solaris neponúkal vyššiu cenu ako SOR, tak som zvedavý ako by sa DPB obhájil. Je mi na grc z toho, že jedna značka tu je preferovaná len vďaka mafiánskym vzťahom a jednak tomu, že je to lákadlo pre lakomých Slovenských dopravcov. ?
Reakcia na: ear4 #151538:
Ale ak sa chcem v takom Solarise dostať od druhých dverí k tretím a v uličke niekto stojí, tak je to veľmi na tesno.

Každý bus má svoje pre a proti.

K tým schodom vzadu - a v Capacity ak sa chce človek vydriapať k tým sedadlám pri posledných dverách?
Reakcia na: 810zssk #151525:
Capacity pre BA ma malo miesta na sedenie, to je jasne, to je ale problem DPB, urcite sa robi aj s viac miestami na sedenie. Zle riesene je ale sedenie pri motore: (a) pozdlzne umiestnene sedadla nie su nikdy dobre a pohodlne a maju len to vyhodu, ze (b) umoznuju stat viac ludom, co ale v pripade Capacity neplati, bo su tam schodiky. Riesenie zadnej casti ako ma Solaris 15 (teda predpokladam ze podobne riesene su aj 18ky, neznam) je ovela lepsie a efektivnejsie.
mne v sore vadi asi iba podklad pod sedadlami co su otocene chrbtom k vodicovi. krajne sedadlo je moc daleko od kraja a clovek sa pri zliezani akurat tak odre. sedadla v opacnom smere su v pohode.

pridam jednu prihodu zo vcera. do poslednych dveri nastupil starsi ujo s palickou. robil mu problem aj ten jeden "schod" do autobusu ale sadnut si chcel na sedadlo hned pred motorom ku ktoremu su dva schody ? ked asi po dvoch minutach zistil ze je to vysoko tak si isiel sadnut viac dopredu.
Reakcia na: keyboard #151537:
Podla toho co som pocul, tak Solaris a SOR mali prakticky rovnake cenove ponuky. Solaris je trieda Mercedsesu, SOR trieda ci dve nizsie. Takze neporovnavam SOR a Mercedes, ale Solaris a SOR a mam podozrenie, ze vyberove konanie DPB bolo zmanipulovane v prospech SOR, kedze ponuka za rovnaku cenu vyrazne horsie vozidla. Zatial co SORky pre Prahu mozno nazvat lokalpatriotizmus, SORky pre blavu mozno nazvat len korupcia.
Nuz nejde o to, ze v tej 4ke v Solarise je pomerne malo miesta na nohy, ale o to, ze kolko tam je celkovo miest na sedenie a kolko miesta na kociky a voziky a pritom je interier prijemny a prehladny. Dokonca aj zuzeny priestor 3tich dveri je OK.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.