Reakcia na: ear4 #151523:
Niekam sa mi stratil príspevok, takže skúsim ešte raz:S časťou tvojej kritiky by sa dalo súhlasiť - ostré hrany, lacné materiály, chaotické usporiadanie interiéru.
Ale to s tými "hnusnými" zvukmi sa mi nejako nezdá. A to z dvoch dôvodov:
1) Neviem, prečo by mali motor Iveco, kĺb Hübner, diferenciál Dana vydávať v SOR-ke nejaké iné zvuky ako tie isté komponenty vo vozidle nejakej inej značky.
2) Síce som ešte bratislvskou BN 18 necestoval, ale pražskými cestujem prakticky denne, naposledy včera večer o 23:04 ? a vozidlá sa presne naopak vyznačujú tým, že v nich na rozdiel od Citelisov/-ybusov nič nevŕzga, nerezonuje, za jazdy neodpadáva. Niektorým vozidlám, keď boli úplně nové, vŕzgal kĺb (ale menej, ako Citxxxsom) ale už si to sadlo.
Že by nejaké sprisahanie voči Bratislave ? ?
keyboard
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?