Sledujes zmenu pri zvaracaku? Kolajnica vymenena, novonavrtane upevnenie o podval....skoda len, ze ten obluk je maly. Uz teraz je vidiet v zliabku drobne ciastocky z kolajnice - kolajnica je obrusovana kolesami elektriciek. A chysta sa aj znizenie prevysenia v kolaji smerujucej do mesta....
no ked mi dojde od D3ka mail s poziadavkou na spravenie niecoho, tak to spravim, ale inac nie - je to ochrana kvoli tomu aby si nemohol povedat hocikto ze ja chcem toto a bol v tom bordel - d3k0 je owner domeny imhd a tak akekolvek zmeny ci uz v DNSkach, weboch alebo mailoch pre danu domenu musi ziadat on...
Spravne s tym mal ist do vozovne a voz mal byt nahradeny inym. Ja viem ze je to mozno u nas nemozne. Ale ogrcany bus je podla mna horsia moznost, ako to ze nepojde vobec. Ten voz bol nesposobily pre dopravu cestujucich podobne ako voz z technickou poruchou a mal byt odstaveny.
J - dovolim si ta citovat: Nie že v noci sa mal voz umyť a ráno je takisto zababraný, no vodičovi to je jedno.
Cca pred dvoma tyzdnam som sla domov z prace na 50 (zastavka Halkova - smer do Ruzinova) a kompletne cela zadna cast bola ogrcana (prepacte ten vyraz) vratane sedadiel a podlahy. Obsah niekoho zaludka smrdel alkoholom a dokonca ste mohli presne rozoznat, co mal dotycny na jedenie (parky, mkrvu, chleba a horcicu...). Takze si viete predstavit ten smrad v autobuse. Bolo evidentne, ze to musel niekto spravit pred par hodinami.
Chapem, ze panovi soferovi sa to zrejme hnusilo upratat a ze mozno to nema ani v popise prace. Ale ja, ako riadne platiaci cestujuci som bola prirodzene maximalne vytocena. Isla som to teda nahlasit panovi vodicovi, naco mi len sucho odvrkol, ze o tom vie, ale ze sa to uprace mozno as vecer. Viditelne mu to vobec netrhalo zily.
Stavim sa, ze kopec dalsich ludi by sem mohlo popisat podobnych zazitkov viac nez dost. Ale zlu situaciu s kvalitou dopravy to nevyriesi
m@artin: Este jeden plus k metru. Stodulky - Krizikova autom idem asi 45-60 minut.Metrom asi 23 minut.Takze uspora je znacna.Az na tych ludi ktori sa tam po men lepia a nie kazdy z nich je triezvy popripade umyty a cisty.Ale to nie je problem mhd
Cestujuci letaky v MHD necitaju, lebo nemaju cas? No ja neviem, takto pausalne by som to netvrdil. Skor je problem prebojovat sa k letaciku na okne na lavej strane vozidla, ked ledva nastupim do narvanej elektricky. Ked uz sa k nemu nahodou dostanem, tak radsej, nez blbo civiet na okolovisiacich, precitam si, co to tam pisu.
Uznavam, ze informacie takto zverejnovane su casto vyvesene neskoro a co je horsie, letaciky ostavaju nacapene na oknach casto aj dva-tri tyzdne po tom, co oznam na nich stratil akukolvek aktualnost.
Ale nechapem, preco porovnavas citanost Bratislavskych novin s vytazenim MHD. Ak z tych 56% obyvatelov mesta cestujucich MHD sa o zmeny v MHD zaujima napr. polovica, z citatelov Bratislavskych novin to bude postatne mensia cast
d3k0: ono vôbec DPB informuje o zmenách akosi príliš neskoro. Síce povylepujú všade letáčiky ale dobre vieme, že tie nikto nečíta, nemájú na to cestjúci čas. Tak čo stým?! Čo keby sa namiesto vylepovania hlúpostí využili Bratislavské noviny s 85% čítanosťou. Keď zobereme, že MHD jazdí 56% obyvateľstva, tak je to slušná informovanosť. Napríklad mám pocit, že zastávka závod matador sa bude meniť na znamenie k 20. aprílu, zajtra máme 8 a info. letáky žiadne. A hovorili sme o tom na predminulej schôdzi.
Vladimír: Ono dosť často sa stretávam s chovaním vodičov, ktorý majú meškanie 3min. a pritom si ide úplne pomaly (40km/h) s pomalými rozjazdmi. Ak dokáže ísť jeden vodič načas a ten zaním vyprodukuje 3 min. meškanie a to pritom obidvaja na I435 (L94) tak naozaj nie je niečo v poriadku.
Papyr: Zase fakt je aj ten, že v Prešove sa oveľa lahšie dodržiava grafikon skrz intenzitu dopravy a v DPB je aj ten problém, že veľa chronometráži je úplne ale úplne na hovno. Pri dnešnom stave sa vodiči nedožadujú norm. chronometráži, ale keby im to siahalo na prachy tak by si videl ako by kričali, aj do štrajku by išli. A tak isto, keby od nich chceli čisté slušné oblečenie, tak by sa dožadovali čistých vozov. Nie že v noci sa mal voz umyť a ráno je takisto zababraný, no vodičovi to je jedno.
Ta otocka je tam na to, aby sa pocas rekonstrukcie Mierovej ulice cca. v roku 2004 mohli trolejbusy na linke 208 otacat na Cintorine Ruzinov aj ked budu chodit cez Gagarinovu. Cesta tam (v smere z obratiska CR) este nie je vybudovana, je tam v ceste dokonca borovica.. Ta sa asi vybuduje az tesne pred rekonstrukciou. V smere na CR je prepojenie plne funkcne. Takze v buducnosti sa bude dat napr. vyuzit ked je strhnute vedenie niede na Mierovej ulici, aby nemusela 208 chodit az na Cilizsku.. Problem je v tom, ze to po skonceni rekonstrukcie udajne chcu dat prec. :(:(
Chcel by som napisat nieco k novej vratnici Volkswagenu. Ked som tam dorazil 92kou, bol som milo prekvapeny - dva kruhove objazdy, kryta zastavka, pekna budova. No potom som uz az tak milo prekvapeny nebol. Totiz pre 3300 cezpolnych pracovnikov sa postavilo namiesto navrhovanych 14 krytych nastupist po 3 autobusy len 6 nekrytych po 2 busy. A aj ked je tam dost priestoru, tak VW setril aj na nom, lebo aj tych malo nastupist je uzkych a ludia sa tam evidentne tlacia a nezmestia sa na ne, takze stoja na trave. Aspon ze zastavka pre MHD je kryta, ale aj tak je dost mala, hlavne ked tam nebude chodit len 92ka, ale aj ine spoje a ide o spolocne vystupiste aj nastupiste. So zmiesanymi dojmami som potom nasadol do natrieskaneho spoja a o 14.25 som odisiel spat do mesta. Spolu so mnou aj niekolko Devinskonovovestanov, ktori si neprecitali oznam a odviezli sa uplne inam, kam chceli. Totiz ak sa chce niekto od VW-1 odviest do DNV, pomocou MHD musi ist cez Patronku
Ludia, naco je ta otocka vrchneho vedenia z parkoviska cint.Ruzinov cez travnik na Popradsku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Papyr: Zase fakt je aj ten, že v Prešove sa oveľa lahšie dodržiava grafikon skrz intenzitu dopravy a v DPB je aj ten problém, že veľa chronometráži je úplne ale úplne na hovno. Pri dnešnom stave sa vodiči nedožadujú norm. chronometráži, ale keby im to siahalo na prachy tak by si videl ako by kričali, aj do štrajku by išli. A tak isto, keby od nich chceli čisté slušné oblečenie, tak by sa dožadovali čistých vozov. Nie že v noci sa mal voz umyť a ráno je takisto zababraný, no vodičovi to je jedno.