Verím, že prekládka vysokotlakového vodovodného potrubia je zložitá a nákladná vec, ale čo má spoločné s MHD? Dúfam, že na ňu neboli použité peniaze určené pôvodne na rozvoj MHD v meste, tak ako to bolo v prípade pavilónu opíc ...
Suma sumárum, prínos pre dopravu je vo výmene koľajníc a v inštalácii bezpečnostného kamerového systému. Dosť málo za viac ako 8 mil. eur, nemyslíte?
Mňa skôr zaráža, že v 21. storočí nevedia vybetónovať okolie koľajníc tak aby sa tam netvorili mláky, ale aby ten povrch bol dokonalo rovný a voda mohla odtekať do kanálu, ktorý by bol pod tým prevýšením... ?
to o odplavovaní vrstiev z dna Dunaja je zaujímavá informácia,
ako potom možno vysvetliť, že plavebná výška pod Starým mostom sa za posledných 25 rokov znížila a že hlavná prúdnica sa presunula z pravej strany na ľavú? nebolo to náhodou tým, že riečny prúd dlhodobo ukladal vo svojej trase geomateriál, ktorý odplavil nad Ba?
veľmi dávno som počul, že prehlbovaním koryta takých riek ako Dunaj sa zasahuje do režimu podzemných vôd, možno aj toto zohralo nejakú úlohu v postupnom útlme bagrovania,
ak by odplavovanie spodných vrstiev z dna sa prejavilo tak 5 cm za rok, potom by sme asi museli riešiť piliere Starého mosta už pred cca 10 rokmi,
ak by sme boli veľkí frajeri a chceli urobiť niečo významné, mohli by sme koryto pod Starým mostom vybetónovať, zabránili by sme odplavovaniu, aj by sme zabezpečili plavebnú výšku podľa požiadaviek Dunajskej komisie,
ako hovoriaisté politické kruhy, aj by sme zabojovali proti kríze ?
http://www.shmu.sk/sk/?page=1&id=meteo_tpredpoved_skcele&area=cele&ts=1275696000 ak budete klikať na predpovede nasledujúcich dní dobre si všimnite ako nám bude gradovať teplota ? ono je to síce pekné,že bude "asi"jasno až polojasno,ale čo tie vysoké teploty?To sa zase môžme tešiť na komfortné cestovanie vo vrakoch bez klímy ? Dokedy musíme ešte čakať kým vyjdu konečne MB Capa City a SORky NB 1.6 bolo avizované,že vyjdu,ale ? Braňo si zase vymyslel nejakú kravinu,ktorú musia mať pred tým ako pôjdu konečne von...
Na druhej strane treba povedat, ze cakat aby v tomto mimoriadne dazdivom obdobi bol tunel suchy je nerealne. Taketo zaizolovanie by bolo bohovsky drahe a uz aj tak ta rekonstrukcia stala dost...
skôr to zabilo mňa ? fakt za ten rok už neviem čo s tým tunelom mohli spraviť... momentálne ma nenapadá nič iné okrem tej reštiky so zastávkou... aaaa, mám to, možno ešte tam postaviť TESCO Express Underground aby tam bol o dôvod viac spraviť zastávku a ten výťah z hradného kopca čo dakto z magoriátu spriadal o tom dačo... Kocúrkovo je nič oproti tomuto ?
A ja somár som čakal, že ten tunel bude v neviem akom peknom stave, to za ten čas tam mohli vybudovať aj podzemnú reštauráciu so zastávkou pre eliny!!! ? ? normálne sa nestačím diviť, idem k oknu to predýchať...
Presne tak. Veď aj nedávno v nejakom rozhovore Záhradník povedal, že nech sa ľudia nečudujú, že tam bude zatekať, že veď to k tunelom patrí (zaujímave, že napr. k takej Sitine či iným nie ? )... Ale ževraj odizolovali aspoň tú časť nad trakčným vedením. A osvetlenie sa mi nepozdáva. Veď to staré bolo omnoho výkonnejšie len bohužiaľ už zničené. ?
Cca deň dva mám to zo skyscrapercity.com a ako som sa dozvedel tak ju fotil Peto3700 takže THX. ?
Re #150148 Peto3700: Tak ja som aspoň očakával, že tam spravia lepšie osvetlenie a nie takéto lacné neónkové by Hornbach... Pôvodné osvetlenie, ktoré už nefungovalo, ale z dávnych čias si ho pamätám osvetlilo tunel omnoho viac... ? Čo sa týka trakčných stĺpov tie patria DPB takže je len na nich či obetujú peniaze na nejakú plechovku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.