Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: frenky #149543:
32 je na Kramároch smerom na DD celkom plná aj okolo 21:00.
Reakcia na: no.ev.di. #149550:
Oni sa na Safku vyprazdnuju ciastocne aj preto ze tam ludia prestupuju na 95. Po novom by prestupovali pod NM cize by sa podla mna ciastocne vyprazdnili uz tam. Navyse ja uz tak trochu ratam s otvorenim tunela, takze by sa neprestupovalo na 9, ale na 14 a ta by tam bola prazdna 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #149547:
Ako som napisal, L50 v smere k OD Slimak by zostala tak ako je dnes. Akurat vecerne spoje by som riesil nasledovne:
Vozidlo by od Auparku išlo naprázdno na zastávku Einsteinova odkiaľ by s cestujúcimi pokračovalo cez Viedenskú cestu k Auparku kde by zastavilo na nástupišti a pokračovalo po štandardnej trase linky 50.
Reakcia na: 810zssk #149537:
ešte by som pripomienku dal k L95 a síce, ako podľa teba ľudia budú prestupovať pod Novým mostom na plné električky z KV a Dúbravky, keď tie sa vyprázdňujú až na Šafku, príp. taká L4 a 9 až za Kamenným námestím... Ešte si prirátaj k tomu peší presun od autobusu k električke a naopak a tie kopy ľudí na zastávke. Cesta ktorou si dal viesť L95 je fajn, ale mala by ísť na Šafko podľa mňa, skracovať to pod most nie je dobrý nápad.
Reakcia na: Martin091 #149457:
Ja by som uprednostnil písomné riešenie. Čo Ti niekto povie, možno odtajiť.
Reakcia na: Ike #149445:
Čuduj sa, ale ja som sa sťahoval na vidiek s tým, že budem chodiť do práce ZSSK. Takže určite neplatí, že NIKTO. (Aj keď priznám, že väčšina asi s VHD neráta.)
Reakcia na: 810zssk #149537:
L50 by som nedelil, to by si narobil ľuďom chaos, ale tá "B" trasa je veľmô dobrá, to by si mohol skúsiť do DPB zaslať, lebo takéto riešenie by zabilo jednou ranou aj dopravu k Divadlu Aréna.
P.S.: Dúfam, že vieš o tom, že L50 B by musela pri ceste z Auparku ísť tak ako ide dnes, lebo späť od Auparku cez Viedenskú ísť nemôže.
dpb.sk uz aj po anglicky (CP a vyhladac stale len po slovensky)..

Z obsahu vyberame:
"Public transportation tariff schedule Bratislava" (tym myslia tarifu, mimochodom velmi smart nalinkovat turistovi plne znenie tarify po slovensky)
Reakcia na: luky133 #149542:
To je pravda, lenze po L12 prebera podla navrhu kapacitu v Dubravke L13 a myslim, ze usek Dubravka-KV je vytazeny slusne. Osobne som denno-denne 4 roky cestoval rano elektrickou z Dubravky a relativne casto som vyuzival a stale vyuzivam elektricky z Dubravky a nemam pocit, zeby frekvencia cestujucich bola taka slaba, zeby bolo vhodne rusit akukolvek elektrickovu linku v Dubravke.
Ono podla mna L32 nema opodstatnenie vo vecernych hodinach ani teraz. Tych 10 max. 20 ludi v spoji, co sa vezie v useku Molecova-Hl.st. po 20:30 v OBOCH smeroch je podla mna v dnesnej dobe dost slaby argument nato, aby ostavala takato linka premavat aj v neskorych vecernych hodinach.
Co sa vikendov tyka, vzdy je moznost zvozu studakov od vlakov k Druzbe extra autobusovou linkou, nieco na sposob 131/141, pripadne, ked by som chcel byt velmi zly, zamyslal sa niekto niekedy nad tym, preco 131 stoji na Lafranconi? Aby mohli studaci byvajuci na Druzbe prestupit na elektricku/bus a tu jednu zastavku sa odviezt. Lenze to by to nemohlo byt vsetko tupe ako poleno, oni radsej budu cakat na stanici 30min na dalsi spoj 32ky, kam sa mozno natrepu. A tych zopar ludi, co chce nahodou cestovat z inych zastavok po trase smerom na DD nema sancu.
Reakcia na: frenky #149541:
Zrušením akejkoľvek linky do Dúbravky alebo KV sa automatický zmenší jej vyťaženie nie? A predsa všetci vieme ako husto je vyťažený tento úsek hlavne po konečnú v Karlovej Vsi. K linke 32 si treba uvedomiť, že je nevyužívajú len Dlhodielčania ale aj ľudia bývajúci v okolí Kramárov ale myslím, že oni odtiaľ mmajú slušné spojenie takže by to nebol zlý nápad a študáci z Ml. Doliny by sa naučili ísť ten kúsok na el. zastávku busom čo aj teraz robia. ?

Re #149540 810zssk: Tak potom by to šlo. ?
Reakcia na: luky133 #149539:
Pozitivum zrusenia L12 vidis v mensom vytazeni trate do Dubravky? Niecomu nerozumiem?
Inak to s tou 13tkou z Hl.st. do Dubravky povazujem za rozumny krok. Najma ak si uvedomim, ze by sa potom mohla linka 32 obmedzit na rozsah, aky mala v obdobi, ked L1 premavala z Dubravky na Hl.st.
To by bolo usetrenych kilometrov a vykonov.
Reakcia na: luky133 #149539:
Vsimni si L13 😉
Reakcia na: 810zssk #149537:
Prečo zrušiť L12? Všade sa vraví že by sme mali rozširovať el. trate a my ich budeme na úkor autobusov rušiť preto lebo nemôžu jazdiť po Starom moste? L12 je jediná linka zo západnej časti BA, ktorou sa bude po rekonštrukcii tunela dostať na Šafárikovo námestie a do jeho okolia napr. Eurovea atď. Jediné čo vidím ako pozitívum zrušenia je menšie vyťaženie trate do Dúbravky.
Navrh na zmenu linkovania MHD v suvislosti so Starym mostom:

50 smer OD Slimak: sucasna trasa

50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark
50A oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,3 km / spoj
50B oproti sucasnemu stavu: Navysenie 2 km / spoj

78: Zachovat sucasny stav, alebo vratit na Farskeho

95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj

Po otvoreni tunela nasledovne zmeny:
L11: Raca - Marianska - Namestie SNP - tunel - Novy most (prestup L95) - Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Raca

L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov

L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat

L12: zrusenie

----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)

Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.

Tak a teraz do mna.
Reakcia na: Puki #149535:
a čo takto Dlhé diely - Pezinok, Cajla ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #149534:
Ja si skôr myslím, že treba zaviesť jednoznačne a urýchlene linku 233 Kuklovská - Divadlo Aréna.
Reakcia na: Emo #149530:
len ako by to vyzeralo... podľa mňa by mohol ten minibus z L180 jak skončí premávku na Cintorín Petržalka robiť L150 Aréna - Aupark - Einsteinova - otočka cez nadjazd - Einsteinova - Farského - Jantárova - Aréna... také jazdy by spravil 2-3 pred začiatkom predstavenia a po ňom by takto 2-3 jazdy spravil, aj keď ani s tou L50 to nie je zlý nápad, len načo tam robiť zachádzky v deň keď nie je žiadne predstavenie? Napr. niekedy aj tri dni nie je nič v Aréne... ? čo potom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.