Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #148640:
stat (do coho spada aj EU) dava na rekonstrukciu trate bratislava - zilina miliardy korun... pre kolkych ludi sluzi tato trat??? keby isla do bratislavskych elektrickovych trati 1/10 z toho, tak tu pomaly nemame kde elektrickove trate stavat...
Reakcia na: S499.1023 #148640:
a elektricky v bratislave lietaju??? nepotrebujem vysvetlovat co su ZSR ? stat dotuje prostrednictvom dotacii do ZSR zeleznicnu infrastrukturu, co je ekvivalent kolajovych trati elektriciek, takze nechapem preco si kolajove trate ZSR dotaciu zasluzia a kolajove trate DPB nie... ide o princip spravodliveho prerozdelenia verejnych financii - peniaze by sa mali rozdelovat na zaklade poctu obyvatelstva a vyuzivania daneho druhu dopravy, aspon naznakom v spravodlivych pomeroch... ked pol miliona bratislavcanom (cca. 1/10 obyvatelov slovenska) ma ako drvivu vacsinu verejnej dopravy ktoru pouzivaju elektricky prevadzkovane DPB, tak si asi zasluzi aspon 1/10 dotacii do dopravy tohto statu... v com je take mesto Vysoke Tatry ine??? preco neplatia tatransku elektricku zo svojich podielovych dani tatranci???
Reakcia na: eripmav #148627:
Mohli uviesť pre úplnosť aj nejaké cenové porovnanie napr. s SAD Trnava a SAD Dunajská Streda. Prečo je vlastne Slovak Lines drahý? Iba kvôli výraznej obnove vozového parku pred pár rokmi?

A keď BSK dlží toľko peňazí, čím si to Slovak Lines zatiaľ vykrýva? To má taký zisk z diaľkovej, medzištátnej a zmluvnej dopravy? Alebo si zobral úver?

Lebo o nejakých jeho finančných problémoch v článku nie je zmienka. Ani nejaké výraznejšie rušenie spojov som v posledných rokoch nepostrehol.
Reakcia na: Petto #148636:
Ale kde, 6705 stále dnes vrčí na DD...
Reakcia na: Emo #148622:
Áno, také dvadsaťminútové poskakovanie po Hellovej by určite prispelo k zvýšeniu atraktivity tejto linky ? ? ? .
Reakcia na: S499.1023 #148639:
Ďakujem. ? Neskôr som našiel aj rozpis tlačítok a podľa neho to vyzerá, že majú aj klimatizáciu avšak asi len pre vodiča (zaujímave, že v Prahe ju majú na streche a nie zabudovanú v autobuse)...
http://www.websnadno.cz/html/fotooriginal.php?subdomena=mhdba&domena=wbl.sk&label=475&souborfotky=1ap_-_cifo.jpg
Reakcia na: eripmav #148632:
ŽSR do toho nemotaj, ŽSR sú ekvivalentom NDS a cestných správ.
Reakcia na: luky133 #148638:
To je ovládací panel od bufíku.
http://www.mhdba.eu/fotogalerie/475/originaly/1au_-_cifo.jpg

To je kúrenie či klimatizácia? Lebo Webasto vyrába aj kúrenie pokiaľ viem a podľa tlačítok to vyzerá na kúrenie.
Reakcia na: Petto #148636:
Veď predsa predčasne zaradia nejaké CapaCity, alebo s veľkou radosťou niekto bude musieť ísť behať so Solarisom na 33 a niekto s Tedomom. ?
Reakcia na: Hug0 #148633:
Presne tak , nafarbia 21 Tr do LBC a vsetci budeme happy ?

Btw. v premavke cez vikend su na L33 len 6701,3,6 - som zvedavy co zajtra vypravia, predsa len aj zalozak pre DD je len 1 ? , ale este stale chyba 1 voz do vypravy 🙂 ( 6702 rozbita, 6704 asi kaputt, 6705 uz je asi na SP kvoli traktoru )
Reakcia na: luky133 #148634:
V szegede to robia 🙂 tam to dokonca začali robiť aj s Citarami 🙂. Mne sa zda že Brno už vyraďuje 21Tr tak tam by sa mohol DPBz pozrieť ?
Reakcia na: Hug0 #148633:
Nech rovno nakupujú vyradené Škody 21Ab a prerábajú ich na trolejbusy ako to robili v niektorom meste v Maďarsku. ? ? Smutné na tom je to, že aj kebyže to robia tak máme modernejší park než teraz. ?
Reakcia na: Majo #148623:
Ja to očakávam tak že trolejbus opravia a potom ho prestavia verejnosti ako novo zakúpený 🙂
Reakcia na: Ike #148629:

1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...
Reakcia na: Ike #148629:
Vytvoriť z Bratislavy samostatný kraj ako je napr. Praha či Viedeň. ?
Reakcia na: 810zssk #148607:
dnes ráno som teda videl pri euba fičať na štart fatamorgánu aj s prívesom ?
Reakcia na: eripmav #148627:
aké riešenie navrhuješ?
Reakcia na: Emo #148626:
Lenze ta povodna tebou navrhuta linka letisko - ASMN nemala kde brat ludi 😉
http://bratislava.sme.sk/c/5353719/kraj-sa-so-slovak-lines-vysporiada-mimosudnou-cestou.html

Chape niekto preco Bratislavsky samospravny kraj kde cca. 80% tvori Bratislava, a mozno 95% vyuziva MHD v Bratislave, dotuje LEN PRIMESTSKU DOPRAVU co je verejna hromadna doprava mozno pre 10-20% ludi??? ako moze toto niekto tolerovat, chapat a tvarit sa ze je vsetko vporiadku??? peniaze ma kraj za vsetkych obyvatelov, cele uzemie, a stara sa o zlomok... toto je mozne len na slovensku... a to iste cesty II. a III. triedy - preco ich spravu v BA neplati VUC? a I. triedy SSC??? potom by mesto Bratislava bolo na tom podstatne inak... a elektricku preco nedotuje stat prostrednictvom ZSR a ZSSK??? ako napriklad v meste Vysoke Tatry a Poprad???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.