okrem toho, že L133 kopíruje električkové linky ešte navyše aj podkopáva význam investície do stavby t-bus trate na Dlhé diely. Možno pre predstavu niektorých ľudí zaslepených glorifikáciou linky 133 to prenesiem na prípad keby okrem električky do Petržalky premávala stále L95 (za predpokladu, že cez Starý most pôjdu autá aj električky), len preto, že obyvateľom pri zastávke Bradáčova, Romanova, Hrobákova, Nám. hraničiarov by sa nechcelo kvôli ceste na Šafárikovo nám. šlapať k električkovej zastávke, alebo prestupovať bus+tram... To by pindalo celé mesto, že načo nám je električka keď chceme autobus, si to viem dobre predstaviť... ?
a ešte by mohli premávať posilnené:
L34 z Dúbravky, ktorá by sa točila až na Trnavskom mýte. (tak ako L31)
L21 z DNV, ktorá by tiež išla cez Trnavské mýto a odtiaľ na AS.
Pretože keď mi nejaký De Bill strčí čumák pred trolejbus, tak spravím volantom dovma prstami takto a takto a idem môžem akurát tak zaraziť pedál do podlahy alebo páku do panelu a čakať, či to zastaví alebo prípadne ten De Bill v poslednej chvíli uhne.
A aby som predišiel logicky nasledujúcu otázku, ptrečo trolejbus a nie autobus, tak preto, lebo žiadna nafta, žiadna voda, žiadny olej, žiadna zima - ráno prídem, nahodím zberače, vytvorím v kabíne trenírkovú teplotu a potom sa už len vozím.
Zas treba brať ohľad aj na to, že mnoho ľudí ide autobusom len preto, že ide priamo. Ja napríklad mám v rodine troch ľudí, ktorí vďaka predĺženiu "nesystémovej" linky 96 začali z Trnávky do Ružinova využívať MHD. Predtým išli vždy autom, lebo sa im nechcelo trepať cez centrum a prestupovať. A podobne to môže byť s linkou Letisko-AS, aj keď si to osobne v tomto prípade konkrétne nemyslím, keďže sa tam dá pohodlne dostať kombináciami 202/208+96 a 205+61/63.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SORBN12