"Revízor je povinný mať počas kontroly identifikačnú kartu, a to na viditeľnom mieste." Ak ju niekto nema, tak nie je revizor a najlepsie je podat staznost na DPB...
Rada aby som dostala odpoved na otazku, ci som povinna preukazat sa cestovnym listkom resp. obcianskym preukazom cloveku, ktory evidentne robi poskoka alebo "pomocnika" skutocnemu kontrolorovi a sam nie je schopny preukazat sa ako taky. Na moju poziadavku, aby sa pred overenim mojho cestovneho listka preukazal, musel zavolat druheho kontrolora, ktory preukaz vlastnil. Je to legalny postup? Dotycny "kontrolor-amater" sa navyse spraval arogantne a mal pocas celej jazdy, az kym som nevystupila na svojej zastavke, dost nemiestne poznamky k cestujucim, ktori nemali cestovny listok. Nechcem ich obhajovat, ale kazdy z nas ma pravo na dostojne jednanie, pricom dovody, preco clovek listok nema mozu byt velmi rozne. Podotykam, ze suhlasim s pokutou pre umyselnych alebo neumyselnych ciernych pasazierov, nie vsak s aroganciou a pravdepodobne konanim proti platnym pravidlam. Dakujem. A.M.
Máš pravdu, tender na t-busy zatial nebol ani vyhlasený ale bolo by fajne keby to vyhral SOLARIS(alebo Van Hool? 3-článkové t-busy v BA? ), a dodávka by prebehla v nasledujúcich 2-3rokoch a dodali by napr. 20klbov, 40 12metrovych a 10 15metrovych. 60 novych t-busov by mestu pomohlo a keď vezmeme do úvahy tieto generálky starších, o štyri-šesť rokov by to bolo velmi dobré.
Pred hodinou si čierni pasažieri v 6611 prišli na svoje, revízori detto ? Jedna cigaňa bola vtipná : A nemožeme sa nejak dohodnúť ? Kedže ani ona ani jej 150kilový druh nemali doklady tak im išli davať revizorom rodný list syna. takú dobrú kravinu som dlho nepočul.
Radsej nech vyhlasia konecne ten tender na tbusy ( aspon 15 sol, a 20 klbov ) . Pretoze najvacsie abus sroty sa daju aspon schovat na delene sluzby, ale take tbusy a la 6292 a ine musia oxidovat na celodennkach ,pretoze delenych sluzieb je pomerne malo co so tyka tbusov a elin.
Bolo by dobré, keby tak spravili. Z pôvodne plánovaných 240 autobusov malo byť 200, a reálne to bude 125-140autobusov. 3.tender nebol vyhlásený, treba vyhlásiť súťaž a vybrať firmu čo opravy zabezpeči, tak ako sa generálkujú škody 14-15tr tak treba aj toto. Kebyže časom vyhlásia aj tretí tender, bol by tu možno malý prebytok klbakov ?
v menšej mierke je tvoja trať reálnejšia, i keď úsek Zlaté Piesky - Letisko by som ponechal na dlhodobejší časový horizont (aby nechodila cez "pole"). Ale úsek Astronomická - Letisko je fajn, len sa mi nepáči konkrétne trasovanie v rámci komunikácií (najmä kolízne križovanie výjazdovej rampy na diaľnicu)
Táto trať by bola podľa mňa nerentabilná... Z Čiernej vody ti nikto vlakom chodiť nebude a skôr si myslím, že by bola vhodná úprava prestupného uzla ŽST Vinohrady tak, aby bolo možné tam plynulo prejsť na trať smerom na ÚNS a potom poza diaľnicu smerom na letisko vybudovať spojku (druhú, k terminálu)
taka kuriozita...isiel som dnes 5kou z karlovky a po celej trase nabrezia sa na tom infodispleji striedal aktualny popis trasy s napisom "muzi na stromoch su uz doma" ? mozno to fachcalo aj dalej ale pod novym mostom som vystupil, voz 7910 cas cca 20.00, btw. pobavilo ?
Nie, boli to ŠM11, predné trojkrídlové dvere, zadné štvorkrídlové, v strede žiadne, nízke sedačky bez vyvýšeného tunela, automat 2M70, podľa mojho skromného názoru najkrajšie vozidlá z radu Š11.
Ikarusy 435 sa zgenerálkujú...to jest básnická otázka i odpoveď zároveň...každopädne čochvíľa to bude otázka aktuálna, a ja pevne verím že aspoň polovicu z tých 88 premávajúcich opravia. Zaslúžia si to veď stále vyzerajú temer ako nové. Pritom ma napadla jedna sranda: Braňo povedal po vzblknutí Solarisu na Prievozskej že nie všetko čo je lacné je dobré. Podla mojich výpočtov stál jeden Solaris Urbino 15 CNG niečo okolo 10mil. korún a tento SOR BN 18stojí okolo 8,2miliona korún. Ja sa pýtam : čo je lacné ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike