Nejdu dokopy, lebo ta trat je v podstate nedokoncena - ale ver tomu, ze kebyze spojis patronku a DD a napr predlzis 204 + napr este 207 ties na DD tak v pohode mozes zrusit 32 a 33 (A mozno aj 133) (hovorim to na rychlo, nemam to prestudovane)
Lebo je to vážny problém najmä finančný tam tú odbočku dorobiť. Aj keď je pravda, že keď to ani Záhradník nebol schopný urobiť za celú tu dobu, kedy na 32 jazdili "duobusy" tak to asi nejde ?
Ide o dosť low-cost autobus, ktorý by mal byť lacnejší než SOR. Neviezol som sa v ňom a videl som len fotky a pôsobil na mňa dosť lacno a napr. neobsahoval niektoré vychytávky, ktoré obsahuje klasický autobus. Tento autobus je hlavne pre mestá, ktoré nemajú veľké finančné možnosti na obnovu vozového parku čo v prípade Bratislavy nie je až tak do bodky splnené. Určite máme viac peňazí na obnovu ako nejaké MHD s 20 autobusmi. Neviem si predstaviť jeho premávku v Bratislave ale ak sa tu teda bude testovať som zvedavý na jeho spoľahlivosť a čo povedia vodiči... Predtým to bol Novoplan a tie neboli veľmi spoľahlivé. ?
projekty na území Bratislavy možno financovať iba z Kohézneho fondu, pre ten platí pomer 85 : 15 - zdroje fondu + národné zdroje : zdroje konečného príjemcu,
pri posudzovaní žiadosti môže byť rozhodnutie o pomoci v pomere 50 : 50, záleží aj od toho, ako vyhodnotia jednotlivé technické zariadenia, či sú budované iba pre túto trať, alebo či budú využiteľné aj pre aktivity mimo posudzovaný projekt,
pred schválením konečný príjemca finančnej pomoci bude musieť preukázať zdroje v rozsahu rozhodnutia o podieloch, inak bude žiadosť zamietnutá
Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
Nezadupem, kašlem na teba, nech tu OD ZÁKLADU vysvetľujú iní, keď na teba sa vedomosti nechytajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA