Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #147446:
a 41 tak nejazdi? 😃 - a ak by sa urobila trolejbusova otocka aj zo stanice smer -SAV - Prazska tak by to bolo zase o krok blizsie pre trolejbusy na 32 😃
Reakcia na: 810zssk #147446:
Lebo je to vážny problém najmä finančný tam tú odbočku dorobiť. 😉 Aj keď je pravda, že keď to ani Záhradník nebol schopný urobiť za celú tu dobu, kedy na 32 jazdili "duobusy" tak to asi nejde ?
Reakcia na: MatejBA #147437:
Zo stanice na Prazsku neodbocis s trolejbusom. Navyse, linka Hlavna stanica - voz. Hrobonova je dost hlupost 🙂
Neviete náhodou, či projekt električkovej dopravy na Vajnorskej radiále bol schválený?
Reakcia na: TEDOM-1103 #147443:
Ide o dosť low-cost autobus, ktorý by mal byť lacnejší než SOR. Neviezol som sa v ňom a videl som len fotky a pôsobil na mňa dosť lacno a napr. neobsahoval niektoré vychytávky, ktoré obsahuje klasický autobus. Tento autobus je hlavne pre mestá, ktoré nemajú veľké finančné možnosti na obnovu vozového parku čo v prípade Bratislavy nie je až tak do bodky splnené. Určite máme viac peňazí na obnovu ako nejaké MHD s 20 autobusmi. Neviem si predstaviť jeho premávku v Bratislave ale ak sa tu teda bude testovať som zvedavý na jeho spoľahlivosť a čo povedia vodiči... Predtým to bol Novoplan a tie neboli veľmi spoľahlivé. ?
http://www.troligabus.sk/leonis.html
Čo myslíte aký by bol tento bus (TROLIGA LEONIS) ❓
A vraj sa bude v DPB testovať nejaký nízkopodlažný autobus od tejto firmy ?
http://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-2010/cislo-4/dalsi-pokus-o-slovenske-autobusy.html
Reakcia na: MatejBA #147441:
Pardon v 6703*
Asi to tu uz bolo, ale nedalo mi to a v 3703 som odfotil krasny letacik o (ne)cistote vozidiel 😃 http://img145.imageshack.us/img145/4246/fotografia274.jpg
Reakcia na: luky133 #147430:
projekty na území Bratislavy možno financovať iba z Kohézneho fondu, pre ten platí pomer 85 : 15 - zdroje fondu + národné zdroje : zdroje konečného príjemcu,
pri posudzovaní žiadosti môže byť rozhodnutie o pomoci v pomere 50 : 50, záleží aj od toho, ako vyhodnotia jednotlivé technické zariadenia, či sú budované iba pre túto trať, alebo či budú využiteľné aj pre aktivity mimo posudzovaný projekt,
pred schválením konečný príjemca finančnej pomoci bude musieť preukázať zdroje v rozsahu rozhodnutia o podieloch, inak bude žiadosť zamietnutá
Reakcia na: 810zssk #147436:
41 nahradia asi na trase Hl. St. - Prazska - Hrobonova - Amfiteater - Budkova a 147 potiahnu po trase "ex" 41 po amfiteater 🙂 (to je uveritelne :D)
Reakcia na: Jezo #147427:
Viem si este predstavit ze ten trolejbus ciastocne nahradi 84/184 (hoci je to trochu hlupost), ale absolutne si neviem predstavit ako nim chcu nahradit 41ku...
Reakcia na: no.ev.di. #147429:
Ked uz to nema byt naraz tak NAJPRV tarifa, potom linkovanie atd.
Reakcia na: S499.1023 #147433:
Ano pomylil, sorry.

Kazdopadne, princip plati 🙂
Reakcia na: vlado13 #147428:
Len či si kolega Zlošuk nepletie Circusy ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #147424:
Nezadupem, kašlem na teba, nech tu OD ZÁKLADU vysvetľujú iní, keď na teba sa vedomosti nechytajú.
Reakcia na: no.ev.di. #147429:
len mam taky dojem, ze im zamietli projekty, kvoli neuplnosti podobne ako elektrickovu preferenciu na racianskej radiale ..

kazdopadne mapy a podkladu su tu..

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-prazska-hrobonova

a tu ku dalsim tratiam

patronka / vojneska nemocnica

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-trat-patronka-vojenska-nemocnica

dlhe diely

http://eia.enviroportal.sk/detail/trolejbusova-doprava-bratislava-dlhe-diely
Reakcia na: no.ev.di. #147429:
Ak by si čítal dôsledne tak sa dozvieš, že s fondov. A tých 5% čo musia dať prestavuje len 134 000€ čo je menej než cena kĺbového autobusu. ?
Reakcia na: Jezo #147427:
a odkiaľ na to zoberú peniaze? však niesú peniaze ani na pár nových SOR NB 18 CITY ?

Re #147426 Ike: Naraz?! To ešte bude v programoch na niekoľko volebných období. Ja som za to aby sa aspoň nejaká organizácia a poriadok do toho dostal a potom už len potichu bez omieľania to 2-3 roky pripraviť tarifu, vybavenie a techniku na to (označovanie liniek). Za ten čas čo sa to sľubuje by mohla celý ten dokument ovládať polovica ľudí v BSK. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.