takže by teoreticky mohla byť celá L96 Capacity? No nebolo by od veci... v Ružinove je L96 dosť plná a tak pokračuje vždy po Lachovu minimálne, v opačnom smere je zas dosť plná už na Hrobákovej až do Ružinova... Inak mohli by ich kľudne dať na L78, keďže sa tam zhoršoval interval, tak aspoň nejaká satisfakcia.
hej, ale si zober, že vozidlo, ktoré sa na trh dostáva v roku 2009 je podľa teba na tom ako vozidlo z roku 2001/2002, to svedčí o tom, že Van Hool sa rozhodne nemá za čo hanbiť, dúfam, že sa ešte ich počet podarí na Slovensku rozšíriť aj o nové vozidlá a nie len second-hand. Podľa mňa, keby sa v BA podarilo odstrániť sardinkáreň (a z autobusov v DNV, Lamači, Vlčom hrdle a Petržalke spraviť len doplnkovú dopravu k t-busom a elinám) a DPB by uvažoval v klbáku o plnom počte sediacich ľudí + max. 20-30 stojacich, tak by sa aj trojdveráky od Van Hool uživli aj tu. Ak si ale niekto v DPB myslí, že do Capacity narve 186 cestujúcich, tak škoda komentovať...
aj ja... ručím za to, že po stretnutí so mnou by už nevymslel nič ? tak to vyzerá, keď nejaký trt, s kúpeným titulom z VŠ dostane fleka a realizuje sa.
M.C.:presne toto som si všimol aj ja keď som tam bol.Pýtal som sa na to a bolo mi povedané,že je to mix Capa City a Citara.Niečo v tom,že predné svetlá od Citara a zadné ako novinka Capa City(teda nič nové)len som mal smolu,že som na ich prehliadke nemal odborníka na to vzatého ? ten tam práve iné veci riešil tak som mal nejakého manažéra,ktorý sa v tom menej vyznal ako ja ? Vedel mi len povedať,že možno je to tou výrobou.Že niektoré Capa City sa vyrábajú v Menheime v Nemecku a iné čo ma zarazilo aj v Turecku ? Kto by to bol povedal
a ešte voľačo:vraj sem prišli po vlastných t.z že fičali po dialniciach ? nechcem si predstaviť tú cestu až sem.Čistá samovražda ? Som si myslel,že ich naložili na vlak a tak sem dorazili
Videli ste niekto ako sem prichádzali?
No a keď sa dobre pozriete na ten jeden Medak, tak si všimnite že má iné svetlá ako má 4901. Ako napadla ma jedná vec že či to nie je už 1999 , ale asi nie. Alebo to akože každý bude mať iné zadné svetlá či čo ?
Re #145912 Hug0: Tak strašne by som nevidel, veď nech sa testuje aj na takých. Do sériovej to nemusí ísť. Ja tam vidím určite prvky z kĺbača. Ako keby nebolo treba naprv kĺbovú verziu ale proste iba krátky aby sa preskúšali technógie. A je to určite plus ak sa jedná o hybrid (trolejbus alebo hybridný CNG bus? Nejak viac sa mi začína páčiť možnosť hybridu), veď pre Prahu sa nejaké hybridy očakávajú, nie? ?
Tak je celkom všeobecne známe, že nitrianske NB18 chodili do Libcháv na "kontroly". Každopádne dalo sa to čakal, prvé naozaj funkčné kúsky kĺbového busu, určite to nebolo bez problémov. A možno aj Nitra na to trošku doplatila, ale nedovolil by som si tvrdiť, že to je vyložene strašné. Žiadny veľký výpadok týchto autobusov nenastal. A ani prúser, o ničom teda ja neviem a to sa o to zaujímam, a aj Van Hooly mali výpadky spojov čo som zaregistroval na nr imhd.
Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.
Súhlasím. Kúpa niekoľkých luxusných Capacít (aj keď vysoko kvalitných) pri akútnom nedostatku väčšieho počtu štandardnejších busov pomohla bratislavskej MHD asi tak, ako by riešeniu problému bezdomovcov pomohlo, ak by niekoľkých z nich magistrát ubytoval v luxusnom päťhviezdičkovom hoteli a ostatných nechal na poli...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky1
Súhlasím. Kúpa niekoľkých luxusných Capacít (aj keď vysoko kvalitných) pri akútnom nedostatku väčšieho počtu štandardnejších busov pomohla bratislavskej MHD asi tak, ako by riešeniu problému bezdomovcov pomohlo, ak by niekoľkých z nich magistrát ubytoval v luxusnom päťhviezdičkovom hoteli a ostatných nechal na poli...