Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #145915:
chcel by som vidiet a spoznat cloveka ktory robi design tychto busov ? ?
Reakcia na: Jezo #145891:
to si mohol cvaknut..tak ako fotia a spehuju oni,treba aj ich!
Reakcia na: Peon #145896:
Ja som tym nesiel lebo som sotous. Ja som tym isiel lebo som bol lenivy 😃
Reakcia na: Bubak #145917:
rovnakej, malo tam byť istej. ?

Re #145912 Hug0: Tak strašne by som nevidel, veď nech sa testuje aj na takých. Do sériovej to nemusí ísť. Ja tam vidím určite prvky z kĺbača. Ako keby nebolo treba naprv kĺbovú verziu ale proste iba krátky aby sa preskúšali technógie. A je to určite plus ak sa jedná o hybrid (trolejbus alebo hybridný CNG bus? Nejak viac sa mi začína páčiť možnosť hybridu), veď pre Prahu sa nejaké hybridy očakávajú, nie? ?
Reakcia na: no.ev.di. #145908:
Tak je celkom všeobecne známe, že nitrianske NB18 chodili do Libcháv na "kontroly". Každopádne dalo sa to čakal, prvé naozaj funkčné kúsky kĺbového busu, určite to nebolo bez problémov. A možno aj Nitra na to trošku doplatila, ale nedovolil by som si tvrdiť, že to je vyložene strašné. Žiadny veľký výpadok týchto autobusov nenastal. A ani prúser, o ničom teda ja neviem a to sa o to zaujímam, a aj Van Hooly mali výpadky spojov čo som zaregistroval na nr imhd.

Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?

Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.
Reakcia na: no.ev.di. #145911:


Súhlasím. Kúpa niekoľkých luxusných Capacít (aj keď vysoko kvalitných) pri akútnom nedostatku väčšieho počtu štandardnejších busov pomohla bratislavskej MHD asi tak, ako by riešeniu problému bezdomovcov pomohlo, ak by niekoľkých z nich magistrát ubytoval v luxusnom päťhviezdičkovom hoteli a ostatných nechal na poli...
Reakcia na: Hug0 #145913:
brďo, že ich "old school" design stále baví ?
Reakcia na: Hug0 #145913:
kedysi boli polIkarusy, dnes mame polSory ?
Reakcia na: Petto #145909:
neviem ako ti to vysvetliť... Tak za 1. Capacity je príliš drahé riešenie a hovorím, že za tie peniaze sme radšej mohli mať viac vozidiel jednej značky 2. SOR je hnusný low-cost, pričom stačí trochu viac investovať do tendra a bude nepatrne menej nových vozidiel ale stále za lepšiu cenu ako Capacity a s provnateľným komfortom aký ponúka Capacity. Prekvapuje ma, že nikomu nedocvaklo, že mi ide o zlatú strednú cestu. Teda zlúčiť nasledujúce : rozumná cena (nešetriť za každú cenu a najviac ako sa dá) a tiež kvalita a komfort. Nemám dojem, žeby Capacity ponúkal zvnútra dačo lepšie ako Van Hool, Solaris, alebo MAN, alebo obyčajný Mercedes (nie Capacity). Prirovnal by som to ku tomu, že nevyhodím za topánky horibilné prachy len aby mi každý závidel, ale nebudem ani žgrlošiť na tom. Kúpim si niečo cenovo medzi a čo bude kvalitou najbližšie k najlepším značkám a možno aj bez rozdielu.
Trolejbus 6262 dnes navečer cez Kúty aj s doprovodným vozidlom.

Foto zde: http://picasaweb.google.com/lukas.hucko/MHD# ?
Reakcia na: no.ev.di. #145908:
Teraz ta uz absolutne nechapem , nadavas,ze DPB nakupuje drahe hracky CAPACITY, nadavas na SOR NB 18. Potom vravis,ze naco Capacity - ze za tu cenu by sme mohli mat ovela viac SOR NB 18. Ved to si protireci. Vy ste dvaja pod tymto nickom ??? Alebo nebodaj jeden SCHIZOFRENIK ???
Reakcia na: Bubak #145907:
aspoň mne sa zdá, že v NR lepšie fungujú ako SORky a pokiaľ viem tak nejaké SORky 18 aj stoja dakedy v garáži zatiaľ čo sú Van Hooly všetky na výjazde. U designe a interiéri je to bez diskusii neporovnateľne krajšie ako SOR, hoci je to trojdverák a tak má aj usporiadané sedadlá, čiže viac miesta na sedenie, to by sa v BA neujalo, v NR tipujem, že skôr.
Reakcia na: no.ev.di. #145902:
Len tak subjektívne: Prečo Van Hool? To si tu hádam nikdy nespomenul "že prečo". ?

(Já nitrančan jak brno... ? )

Re #145903 91roman27: Ako sa tak pozerám na fotky, keď už mala IKEA reklamu, tak už nebolo strhnuté už predtým, aspoň vonku? A mala vôbec na sebe ešte tú reklamu? To ma ihneď napadlo keď to tu teraz čítam, tak že to tu dám. ?
Reakcia na: 91roman27 #145903:
Odkedy ma tu reklamu ev. c. neni.
Reakcia na: 91roman27 #145903:
1999 nema evidencne cislo nalepene tusim odkedy ma reklamu. Na zaciatku nemal a ani minul ked som ho videl tak nemal. Mozno mal aj ked mal reklamu, ale uz nema.
Ľudia chcem sa spýtať ohľadom servisu 1999.Dnes som sa bol pozrieť na nové Capa City na Tuhovskom(mimochodom je ich 6ks) ? a pri prechádzaní cez dielne mi "predviedli"aj staronovú 1999,(ktorá ako som usúdil bola na servisnej prehliadke) ma na nej zaujal malý detail:nemala evidenčné číslo ani logo DPB ?.
A toť otázka:To zakaždým ked DPB dáva 1999 na pehliadku jej strháva evidenčné číslo a logo? ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.