Vychádzala som zo skúseností známych a porovnaním zastúpenia vozidiel MB vo veľkých mestách vybraných štátov. ?
Navyše, uvádzam to len ako svoj vlastný, ničím nezaujatý názor. Poteším sa každej adekvátnej obnove vozového parku, a vôbec sa nebudem pozastavovať nad tým, či ma pohodlne a spoľahlivo odvezie SOR alebo MB, alebo vôbec žiadny autobus a len električka. Ak to porovnám, je to len "očami nadšenca", nie z praktického hľadiska. Z praktického hľadiska ocením bus s ekologickejším motorom, alebo aj žiadny, či len ako doplnok k dráhe. Ja dúfam, že časom sa infraštruktúra v BA prepracuje k plnohodnotnej, nevynímajúc nové cyklotrasy a chodníky pre peších. A - že si my užívatelia začneme raz vážiť, čo máme - veď je to konieckoncov pre nás a z našich peňazí. Auto si rozhodne neplánujem kúpiť, investovala som radšej do bicykla a dobrých topánok.
...a pokiaľ porovnávaš vznik značiek podľa dátumov vzniku - dovolím si nesmelo podotknúť, že Bayerische Motoren Werke vznikol 15 rokov po výrobe prvého vozidla Mercedes a 10 rokov pred prvým vozidlom pod spojenou značkou Mercedes-Benz. ?
hej, ale je to celkom zaujimavo vyriesene Ked autobus ma neutral ci ide do predu, ukazuje zadnu cast voza, ked zaradi spaitocku, bezi ta stredna kamera, a podla toho ako toci, sa zapinaju tie bocne kamery
no asi ty nevieš čítať drahý valček ? pre teba ešte raz a zvýrazním tam jedno slovo : "...dokiaľ bude všetko na znamenie okrem zastávok Molecova a Jurigovo nám., tak to bude O.K. " S obľubou mňa buzeruješ, že ja neviem čítať a že mne dačo nejde do hlavy. Akurát teraz na sebe vidíš, že niesi o nič lepší ako ja, neomylný pán č.2. ?
to odbocenie by som este ako tak bral, ze tam nebude kruhac, kedze ten moze mat za istych okolnosti mensiu priepustnost a byt nebezpecnejsi ako krizovatka, ale ked to urobia urovnove krizovanie s bosakovou, tak to bude cista katastrofa ..
Keď už tak zahusťujú, tak mohli radšej na L139 spraviť systém HAIL & RIDE, však tá hustota zastávok je tam ozaj na hlavu, ale dokiaľ bude všetko na znamenie okrem zastávok Molecova a Jurigovo nám., tak to bude O.K. ?
Tú L44 vyriešili pri tej biede a tvrdohlavosti určitých bláznov skvele ☺ interval Koliba - Kramáre 30min a na Jaskový rad ostáva 60min a oslabuje aj úsek Stromová - NOÚ (ktorý by inak ani nemusel byť, len pobožní nevedia dojsť ku kostolu pár metrov...)
Smutné je, že podľa toho projektu neuvažujú ani o "odbočke" z Vajanského nábrežia na Starý most. ? I keď veľký zmysel by to nemalo pri výlukách nakoľko je to len jednosmerná, ale určite by nebol problém z nej spraviť jednokoľajnú trať pre oba smery a smer naspäť by sa používal len v prípade mimoriadných udalostí alebo pri výlukach.
A ani to uz nieje pravda. Podla aktualneho materialu ma ist trat kusok vedla, bude tam klasicka krizovatka, nie kruhovy objazd a bojim sa, ze trat bude urovnovo ? krizovat Bosakovu. http://www.petrzalka.sk/admin_new/getpicture.php?id=575248
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kacka