v danom case nebolo treba sa hrabat vo fore. a ked sa ti nepaci, tak laskavo odpochoduj na dpb.sk, kde urcite poskytuju on-line informacie o aktualnej situacii.
Bergen je z hladiska verejnej dopravy absolútna tragédia, Gotheborg taký priemer. Čo sa týka Osla, to prekvapilo aj mňa a celkom by ma zaujímali hodnotiace kritéria...
Mne je jasne, ze to je tam, ale co kebyze by som bol niekto, kto chce rychlo info? To by som sa mal hodinu hrabat vo fore? (ako viem, ze to robite, ako to robite a preco to robite - ale o inych udalostiach je vzdy aspon chvilu "Flash news" - teraz ani ň - pricom Expres, Viva, Funko, Sl. Rzhls. o tom informovali ako o "Ciastocnej blokade ulic Prazska pri stanici z dovodu "problemov" s trolejbusmi" )
V Kursbuchu 2010 ÖBB sú trate 908 a 910 do 1.10.2010 a od 2.10.2010 - stačí pozrieť. Logicky aj vlaky z BA budú stáť na Stadlau. Mimochodom sa tam postavila úplne nová zástavka pre vlaky trochu bokom od stanice Stadlau rovno pod zástavkou metra.
Infrastruktura metra - mozno by namiesto rozsirovania (OT: som zvedavy ci ZSSK a OBB budu zastavovat s REXmi cez Marchegg na Stadlau) mohli riesit stav tych stanic, ktory je miestami hrozny, lebo uspesne (nie len mna) z toho metra vyhanaju do auta. A navyse, je dost miest s porovnatelnou a lepsiou infrastrukturou, urcite v tom nie su TRETI v Europe (to iste plati pre S-Bahn).
NP vozy - to iste, nic extra. Cena listkov - standardna "ani drahe, ani lacne".
Pred skoro 15 rokmi dostal Mníchov svoju prvú veľkú dodávku NP električiek. Ešte dva roky predtým by si sa tam zviezol akurát M5 a P3, čo sú vozidlá hlboko pod úrovňou T3. A keďže Mníchov predtým brutálne zredukoval električkovú sieť, tak s týmito 70 vozidlami nemal problém pokryť všetky hlavné linky.
Tak aby sme zase neboli neobjektívni:
- jednorazový neprestupný lístok za 70 centov. New York 2,25 USD.
- za SID nemôže Praha
- žiadna alektrikcká nekoľajová doprava - síce negatívum ale rovnaké ako vo väčšine sveta. A na kvalitu dopravy pre cestujúceho to nemá vplyv.
- Vo väčšine miest západnej Európy nočné spoje do prímestských oblastí majú taktiež jeden pár spojov a to len pi/so a so/ne.
- Nevidím možnosť zlepšenia dopravnej oblslužnosti územia okolo Staromáku. Nič väčšieho než minibus by tam premávať nemohlo. Historické centrum je malé.
- Nemožnosť jazdy autobusu po električkovom páse nie ja zavinená Prahou.
- Nedostatočné pokrytie validátormi - súhlas. Bordel je CELÉ zmrdikarta, nielen validátory.
_ Predepredaje len pr to alebo ono - súhlas, patrí k bordelu so zmrdikartou.
- Keď som bol prvý a poslednýkrát platiť pokutu Na Bojišti, tak som čakal asi minútu. Rozhodne komfort platenia pokút nezarátavam do hodnotenia kvality MHD.
Tak konečne nejaké nové info o kapacity ...
A tu je čierne na bielom napísané že zmluva je na 25, nie ako všetci novinári doteraz svorne písali že dojde 40 (lebo tender), keď zmluva je na 25...
Dobre rozvinutá infraštruktúra metra, ktorá sa kontinuálne rozširuje (o tom či zmysluplne možno diskutovať), výborná sieť S-Bahnov, vysoký podiel nízkopodlažných vozidiel, cena lístkov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Hug0