Reakcia na: Ike #144212:
Samozrejme som tým nechcel povedať čím je mesto väčšie tak tým má byť špinavšie. To len aby niekto nehovoril aká je aj Viedeň špinavá. A práve je to naopak cez Bratislavu sa premelie menej ľudí ,netvrdím,že úplne málo, no za to je špinavšia. A možem povedať, že v Bratislave je viac "bordelárov" - Sám som v Hainburgu videl ako z auta s BA značkou letela skrkvaná škatuľka od cigariet rovno niekomu pred rodinný dom - potom či si aj tí majú Rakúšania pomyslieť? - samozrejme, že robili také caviky okolo L901 alebo že aj mešká výstavba mostu cez Moravu v Devínskej Novej Vsi.
Netvrdím, že Rakúsko je dokonalé čisté, že tam žijú len slušní ludi (napr. aféra s tým zavretým dievčatom) ale percentá sa predsa len dosť líšia. a už len príhraničné Kittsee - oko tam mávajú vzorovo upravené ulice s kvetami popri cestách.
S tým Brnom, veru pravda.
Preßburg.Germane
K tomu rušeniu električkových tratí - v tom to si myslím, že sa predsa len Vieden možno trochu unáhlila, na druhej strane kolajová trať dobre vieš, že si vyžaduje určité náklady a je už otázne či je povrchová trať rentabilna ak ju v prevažnej miere nahradilo metro. Najvhodnejšie by bolo asi dané povrchové úseky konzervovať ale nevytrhávať, len na nich neprevádzkovať dopravu. Konieckoncov takto Na vytrhaní kolajníc si takto vylámala zuby PRAHA pri povodniach v r. 2002. Samozrejme individuálne treba zvážit kde a ktorú trať v ktorom meste má výzmam držať a investovať do nej - to je to isté ako s regionálnymi železničnými tratami.
V celkovom merítku má Bratislava čo dohánať už len oproti Brnu, ktoré nieje ani hlavné mesto.
To že by si mala brať Bratislava príklad od iných miest - určite som mal tým na mysli pozitíva, ktoré aj v tej Viedni jednoznačne prevyšujú.
Ešte na okraj k tým národom - ja žiadny národ nepovyšujem nad iný - bohužial situácia je taká aká je. Ja nekážem aby na Slovensku, už len v Bratislave sa namiesto toho aby sa primárne riešila doprava k spokojnosti občanov, tak sa radšej každý stará o to aký kšeft ktorému kamarátovi dohodí...nech sa Slováci zmenia a ja s radostou zmením názor. Bohužial, mám také skúsenosti ako mám. - Prečo, Bratislava tak podporuje individuálnu dopravu? Prečo, aspoň ako útechu za liknavý prístup k električkovej trati do Petržalky nekúpia aspon 12 Ks tých Capacity?