Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #143455:


Mal som na mysli bežných návštevníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner). Pre tých je najlepšie použiť električku cez tunel.
Reakcia na: Puki #143457:
Nemyslim si... samozrejme, budu nim jazdit taki radovy zamestnanci, ale ja som narazal skor na tych co tam budu robit v predrazenych kancloch atd.. Ti tak jednoducho na MHD nepresadnu kym sa nezvysi jej kvalita.
Reakcia na: 810zssk #143455:
Tak to si teraz hodne mimo a dosť si prestrelil. A koľko percent ľudí teraz vďaka rekonštrukcii tunela bude jazdiť radšej moderným tunelom ako IAD? bude to aspoň tých 5% zamestnancov a obyvateľov?
Reakcia na: 810zssk #143455:
Sakra, priskoro som dal enter ? Otazne je ci to pri novom bude lepsie, tie elektricky stale nie su dost kvalitne.. zatial, zapchy to mozno zmenia ?
Reakcia na: luky1 #143454:
Ver mi, 99% obyvatelov a pracovnikov River Parku by cez ten rozpadnuty tunel s tou uzasnou rychlostou nikdy necestovalo a sadlo do IAD.
Reakcia na: S499.1023 #143452:

Dobre, beriem tvoj názor a aj názory ostatných. Všetci ste sa zhodli na tom, že opravu tunela treba dokončiť tak ako bola naplánovaná a zdá sa, že to naozaj tak bude lepšie. Nie som si však istým tým, či by Riečnemu parku bolo úplne jedno, ak by bol tunel zrušený a zasypaný. Veď najkratšia a najrýchlejšia cesta pre návštevníkov z centra mesta (napr. z Kapucínskej) do Parku bude práve električkou cez tunel. Okrem toho tunelom vedú siete, ktoré využíva aj Park, alebo nie?

Ozaj, vie niekto vymenovať čo najpresnejšie, čo všetko generálna oprava tunela zahŕňa (okrem výmeny koľají, potrubí, bezpečnostných prvkov)? V médiach sa objavili iba všeobecné informácie.
Reakcia na: S499.1023 #143452:
Škrtnite Euroveu, napíšte Riečny Park. Časová náročnosť trvania opravy je 30 sekúnd.
Reakcia na: luky1 #143442:
1) Pravdepodobne ti je známe, že výstavba salámovou metódou s rozdeľovaním lobbného v niekoľkých kolách je najdrahšia. 2) Eurovei by bolo srdečne jedno aj keby bol tunel zrušený a zasypaný.
Reakcia na: Valec #143447:


Tunel si pamätám ešte z čias, keď ním nejazdili električky, ale napr. bus 39 a IAD, preto ma zaujíma všetko, čo sa okolo neho deje. Nemám žiadne pochybnosti o tom, že jeho komplexná rekonštrukcia bola nevyhnutná. Otázne je, či sa to nedalo urobiť lacnejšie, v štandardnejšom prevedení, či niektoré nie práve najnutnejšie veci (napr. kamery a pod.) nemohli počkať do budúcich rokov a ušetrené prostriedky použiť tam, kde je ich treba viac.
Reakcia na: Valec #143446:
Ja som narazal najma na to ze tam bude NC 😉
Reakcia na: Valec #143446:
Ešte jedna presklenná prázdna búda straší pri letisku za Galanom....
Reakcia na: Petto #143420:
L133 by som podporil, keby sa z nej stala trošku racionálnejšia linka. Dokonca by som nenamietal keby sa pri 12min intervale na
u výlučne nasadzovali Solarisy a na L96 by boli výlučne klbáky. Ale musela by robiť iné spojenie ako "Záhradníkovo" - centrum, teda počas výluky by mohla riešiť aj spojenie Ovsište - Šafárikovo nám., keďže je dosť možné, že sa L95 interval predĺži. Navyše, má prísť 10 Tedomov, tak tie ak pôjdu na L133, môžu suplovať z časti L95 a tiež spojenie KV - Petržalka. Najlepšie by bolo keby bola na Štúrovej a nábreží dvojkoľajná trať a nie len jednosmerka, vďaka ktorej sa musia točiť 11,12,13 a 14. Navyše by namiesto 12 a 14 mohla byť len jedna linka, ako kedysi aj bola. Od existujúcej trate na Šafku by sa potom napojila trať na EUROVEU s pokračovaním na Vlčie hrdlo a Vrakuňu, príp. AS - Karadžičova a pri Steine by sa napojila na existujúcu trať.
Reakcia na: luky1 #143442:
Keby si sa aspoň trochu zaujímal o vec, tak by si vedel, že tie nadštandardné veci boli podmienkou toho, aby sa vôbec nejaká rekonštrukcia (a ako luky133 dobre podotkol, tak sa robí reko celého tunela a nie len trate) mohla robiť. ?
Reakcia na: 810zssk #143441:
Však kto hovorí len o bytoch. Pozri napríklad taký Digital Park, na koľkých oknách ešte ani igelity neotrhali. O tej veži pri ŽST Nové mesto ani nehovorím, tam som jakživ nikoho v okolí nevidel (jedine dnes tam dvaja chlapíci odhadzovali sneh z parkoviska). A samozrejme mohol by som pokračovať.
Reakcia na: Majo #143444:
Rekonštrukciu nepotrebovala len trať, ale celý tunel nie? ?
Reakcia na: luky1 #143442:
Lenže trať v tuneli si už rekonštrukciu vyžadovala (a bola v horšom stave, než trať v Dúbravke), a to bez ohľadu na to, či sa v jej okolí stavia River Park alebo nie.
Reakcia na: luky1 #143442:
Cize to, aby tunel fungoval dalsich 25 rokov he zbytocna investicia ... To rovno mozeme kaslat na opravu ciest, mostov, budov, vsak je to zbytocna investicia, pockame kym sa rozpadnu a postavime nove resp. budeme zit na lukach. ?
Reakcia na: S499.1023 #143421:

Tunel samozrejme treba dokončiť, a to čím skôr. Ale niektoré nadštandardné veci (napríklad montáž kamerových systémov) mohli počkať. Rekonštrukcia tunela je veľmi nákladná vec a jej prínos pre samotnú MHD je neadekvátny výške týchto nákladov.
Aj preto som nadobudol dojem, že oprava tunela (vrátane položenia vodovodného potrubia a iných sietí) a jej načasovanie súviseli skôr s výstavbou River Parku ako so snahou mesta pomoct MHD. Tých 400 metrov nových koľají a ušetrenie necelej minúty prejazdového času je dosť málo za tie veľké peniaze, ktoré mesto prostredníctvom DPB za opravu platí ...
Reakcia na: Valec #143439:
Nezabudaj ze Eurovea nie su len byty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.