Reakcia na: luky133 #143258:
Ale potvrdí sa, že "Klimatizácia je v Bratislave neúčinná.".Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.
Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?
Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?
Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.
Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.
Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?
Mischo1
Odpoveď z DPB: Ďakujeme čitateĺke KV novín za oba podnety. DPB obe požiadavky vyhodnotí, pričom sa pokúsime nájsť vhodné riešenie a vyhovieť nielen pani čitateľke ale všetkým karlovešťanom, ktorí využívajú obľúbené minibusové linky 35/135.
V prípade grafikonu na L135 musíme nájsť vhodnýčas na povinnú prestávku, ktorú musí mať vodič na danej linke. Na zastávke Kuklovská 44 preveríme vlastnícke vzťahy a možnosť úpravy zastávky tak aby bola čo najkomfortnejšia pre cestujúcich. Tešíme sa na ďalšie podnety čitateľov KV novín na zlepšenie MHD v našej mestskej časti.
Z toho mi vyplíva že o pár týždňov tu budeme mať posilnenú 35/135 o jeden ďalši minibus. ? ?