Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enge2 #143378:
? L50 robí vláčiky, viac chodí nepresne ako presne, L94 má celkom krátku trasu a nemá kde ani nabrať nejaké veľké meškania, akurát by sa veci ešte zhoršili keby sa toho stalo. Odporúčam vôbec nehýbať s linkami ktorých sa to netýka. Teda pracuj len s L50,78 a 95. Ja osobne by som okrem zmeny trás sa snažil dať do pozornosti aj iné možnosti cestovania, napr. L88 alebo L68 sa odviezť k 202/205/206/207/208, ktoré idú na Rajskú, resp. Špitálsku (ak sa jedná o ľudí čo chodia L95 + električkou cez Špitálsku), L95 to bude ma jednoznačne na zachádzku takže treba počítať s tým, že ľudia budú hlavne využívať klasické linky cez most Apollo a Nový most, ak nie je cieľom ich cesty okolie Šafka. Napr. na Kamenné nám. sa neoplatí počas výluky chodiť ľuďom z Ovsišťa na L95, keď majú v Ovsišti L68 a 88, ktoré ich odvezú k trolejbusovým linkám, kt. idú do centra.
Reakcia na: luky1 #143381:
Umožní nasadiť na každú linku v priemere asi tak o 0,1 električky menej. ? Takže ich tam bude toľko isto ako teraz a neušetrí sa tým nič, akurát vodiči budú mať na konečnej prestávku o minútu dlhšiu. Keď tu chce niekto znižovať prevádzkové náklady výpravou menšieho počtu električiek, nech konečne zavedie FUNKČNÚ preferenciu...
Reakcia na: toldo #143382:
Na to je moja linka 100!!! 😃
Reakcia na: luky1 #143381:
O pár príspevkov nižšie sa na tom smial resp. udivoval TeBeCe takže si z toho sprav názor... Podľa mňa je to osobne blbosť, ale čo už keď si niekto myslí, že jedna minúta ušetrí ohromné náklady...
Reakcia na: 810zssk #143380:
spojenie novy most-zochova ?
Podla vyjadrenia Zahradnika pre Ba-noviny sa po otvoreni tunela v lete 2010 usetria prevadzkove naklady, lebo sa zvysi prejazdova rychlost elektriciek, v dosledku coho vraj menej vozidiel obsluzi cestujucich rychlejsie. Mne sa to nejako nezda, preto sa pytam vas skusenejsich - je uspora 1 minuty casu v tuneli (oproti minulosti) naozaj az taka vyznamna, ze umozni napr. na L5 z Race do Dubravky nasadit menej elektriciek?
Reakcia na: enge2 #143378:
Efekt, ktory dosiahnes rozsekanim L94 na 50 a 194?
Reakcia na: david1 #143343:
Nemôžu! Kvôli bezpečnosti cestnej premávky. Vysvetlia ti Krajský dopravný inšpektorát a Oddelenie dopravného plánovania. ?
Reakcia na: 810zssk #143353:

L50 Holicska - Smolenicka - Dvory - Novy Most - Safko - OD Slimak

L94 Zrusena
vznik linky 194 Novy Most - Vazovova

L78 Safko - Cilizska

L95 smer petrzalka Safko: - Most Apollo - Einsteinova - Krasovskeho - Farskeho - Nam Hraniciarov - Vysehradska

smer Safko: Vysehradska - Nam. Hraniciarov - Farskeho - Bosakova (ako L78 smer Muchovo Nam. - Einsteinova - Most Apollo - Safko

nevyhoda je, ale to asi pri kazdom moste busy budu vo velkych zapchach ? .
Reakcia na: kecho #143374:
pred voľbami sa magistrát odhodlá akurát tak na predvolebné sľuby a nepôjde do ničoho čo by mohlo niekomu znepríjemniť život (IAD). Ľuďom, ktorí používajú MHD to bude proste vysvetlené tak, že zmeny sú dočasné aby sa mohol zrekonštruovať Starý most a prvá časť NS MHD do Petržalky a nech sú trpezliví (čo iné aj tým čo MHD používajú zostáva už cez desaťročie... ? ), takže myslím, že zjazd z Prístavného mosta nebude obmedzený. Ale napadlo ma ešte to, že L95 by mohla za Farského ísť cez Černyševského na Einsteinovu a tadiaľ vyliezť na Apollo (to sa dá nie?!) a cestou naspäť by šla od Apolla po Einsteinove a pri Artmedii vyliezla hore na nadjazd (bola by na hlavnej ceste spolu s autami ☺ ) a prichádzala by na Farského ako keby šla od Starého mostu.
Reakcia na: luky133 #143375:
Len to prosim nie..
Ináč nevie sa kde budú mať konečnú autobusy/trolejbusy končiace na Hlavnej stanici ako 32 a ostatné? Lebo sa pošuškáva a už sa to aj písalo v médiach, že toto leto sa ide konečne stavať Predstaničné námestie.
Reakcia na: no.ev.di. #143357:
po einsteinovej na nadjazd krasovského? bw. čo keby smer mesto vynechala hraničiarov a išla cez lachovu a bosákovu(pri poliklinike) nie je to kratšia cesta? a naspäť prípadne ako 68 alebo vytrieskať od magistrátu zmenu hlavnej cesty pri zjazde z prístavného mosta alebo uzavretie zjazdu...
Reakcia na: 810zssk #143370:
to by som bol aj ja happy, potom by sa aj po samotnej Petržalke cestovalo super, lebo podľa mňa sa určite posilní L99 alebo sa spraví k nej nejaká posila a to potom bude určite interval aspoň 6min a cez víkendy 7-8 alebo 10, takže aj iné plusy prinesie električka. Navyše sa časť ľudí z 93,94 presunie do električiek takže sa možno z L94 stane len špičková linka a ušetria sa autobusy pre L31/39, ktoré budú onedlho potrebovať posilniť podľa mňa na interval 5/7-8/5. Už teraz počas sedla vezie každý spoj cca 100 ľudí, a keď sa otvorí Cubicon (dúfam, že som to napísal správne), tak určite tam bude chodiť viac ľudí.
Reakcia na: Solider #143368:
akonáhle sa postaví električka do Petržalky, tak o metre je zbytočné hovoriť. Možno jedna linka metra by sa tu uživila (DNV - Dúbravka - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - centrum - AS - Prievoz / Vlčie hrdlo - Vrakuňa - P.Biskupice), ale v súčastnosti by metro akurát tak uživilo darmožráčov, ktorý by ďalších 10-20 rokov robili krásne projekty, posudky, návrhy, pobrali peniaze a potom ešte by to celkom dobre živili politikov v kraji, ktorí by mali na čom stavať svoju predvolebnú kampaň.
Reakcia na: luky133 #143348:
tak vyzeraju niektore zastavky v Petrzalke este aj teraz(Jungmannova,Halova,Rontgenova) a urcite nie len tie.radost brzdit v nich a rozbiehat sa odtial..
Reakcia na: no.ev.di. #143367:
Tak ja dufam ze dalsia etapa bude az Janikov dvor, ale obratisko Technopol (s pripadnym skorsim spustenim useku Jantarova - Technopol) by bolo fajn..

Inak ma niekto polohu zastavky Janikov dvor (Petrzalka juh) na Google Maps? Chcem si pozriet moznosti pripadnej elektricky do Rusoviec... A este jedna: Stale sa uvazuje s vozovnou Janikov dvor?
Reakcia na: intony #143333:
suhlasim..len ta vstupna brana bude koncit na prvej zastavke za letiskom-Fatruny-kym bude existovat..bohuzial ?
Reakcia na: no.ev.di. #143367:
Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD.

Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.