Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Renique #143230:
do volieb magistrát schváli akurát tak možno nové linky v Karlovej Vsi alebo posilnenie liniek v Karlovej Vsi. A po voľbách sa všetci zvolení, keď už dostanú čo chcú na nás vyserú... možno ak sa vyhodí tá zberba na magistráte a s ňou odpochodujú niektorí cirkusanti z DPB, ktorí si tam robia predvolebnú kampaň, tak potom je reálnejšia šanca, že prejde aj nejaký iný návrh na zlepšenie dopravy inde ako v Karlovej Vsi, ale to chcel hlavne voliť správne, teda nie Ďurkovského ?
Reakcia na: no.ev.di. #143229:
ja by som sa chcela zapojiť do diskusie, respektíve otvoriť novú na tému, posilnenie spojov do Rače, hlavne autobus č. 65, chodí každú polhodinu čo sa mi zdá dosť, keď mi pred nosom utečie jeden a predstava že pol hodinu čakať na ďalší........
Je tu niekto kto má prehľad o električkách ako chodia vyťažené a aké spojenia sú najpotrebnejšie? Ak hej tak mi napíšte na mail. Potrebujem niečo vyriešiť.
Reakcia na: Majo #143227:
v takom Devíne by šlo prehlásiť nejakú zastávku za centrálnu, lebo je tam pár zastávok... čím menšia lokalita, tým to lepšie sedí...
Reakcia na: S499.1023 #143219:
Potom by vzniklo aj "KARLOVA VES, TESCO Lamač". ? Ale v zásade je to najlepší systém...

Re #143148 S499.1023: Podľa mňa je najväčším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice na Slovensku Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Verím tomu, že keby tu prevádzkoval osobnú železničnú dopravu trebárs Jančura, vyzeralo by to s počtom cestujúich úplne inak. Lenže na železnici je zvykom vždy radšej niečo zrušiť "pre nízky počet cestujúcich", než sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Od septembra využívam služby monopolného modrogumného dopravcu v podstate každý pracovný deň, ale nasadzovanie bagety (respektíve súpravy 2 bagiet, súbagetia) na vlak v rannej špičke, v ktorom strávim hodinu a v ktorom sa vozí okolo 300 cestujúcich, ma pomaly, ale isto presviedča, aby som začal využívať alternatívny druh dopravy.

Re #143179 zakaznik: Odporúčam navštíviť Viedeň ešte raz a otvoriť oči. ? Napríklad linka D má v CP konečnú "Beethovengang", ale na transparente je napísaný len názov lokality, kde končí ("Nussdorf"). Rovnako tak linka 58 má v CP konečnú "Hummelgasse", ale na transparente sa zobrazuje len "Unter St. Veit".

Re #143163 810zssk: Skôr mätúci. Zaujímalo by ma, ktorú zastávku v Petržalke, Ružinove, Devínskej Novej Vsi či Novom Meste by si prehlásil za centrálnu...

Re #143155 810zssk: Prídavné meno "neriešiteľný" je vzťahové, a teda sa nedá stupňovať. ? Nemôže byť niečo viac neriešiteľné ako niečo iné...
Reakcia na: no.ev.di. #143224:
Mozes na mail.
Reakcia na: 810zssk #143206:
môžem na mail alebo ICQ?
Reakcia na: Ike #143218:
Musis pochopit, ze takymto zbytocnym prestupovanim nedostanes ludi do vlakov, ale IAD.

To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..
Reakcia na: Emo #143194:
Prípoje na rýchliky AUTOBUSMI.
Reakcia na: S499.1023 #143219:
Opýtaj sa zákazníka ? on chce buď RUŽINOV
alebo
ASTRONOMICKÁ

nie oboje.. ak som dobre pochopil.
Reakcia na: Emo #143191:
Polhodinová prechádzka poľom k modernému vozidlu? Nein, danke. Každý dedinčan uprednostní plesnivú C 734 na rínku pred Pendolinom v poli za obecným lesom.
Reakcia na: Mike #143183:
Ja som hlavne nepochopil, čo sa tu celý deň rieši a vymýšľa už vymyslené?

RUŽINOV
Astronomická

DÚBRAVKA
Pri Kríži

RAČA
Komisárky

HRDLOŘEZY
Spojovací

NUSLE
Vozovna Pankrác

Električky, autobusy, všetko jedno - čo na tom može komu vadiť?
Reakcia na: 810zssk #143215:
tak, ak predpokladáme, že vo všetkých obciach je zastávka úplne za humnom od intravilánu 🙂 tak potom v C, D a E, F, G zrušiť zastávku a ponechať autobus, ktorý bude obsluhovať nasledujúce zastávky B,zast - B - C - D - D, zast a D, zast - E - F - G - G, zast - H 🙂

tým využiješ aj vlak a aj spoje spájajúce intravilány a zastávky budú zmysluplnejšie... ale dosť bolo teoretickej roviny... na to aby sme tu takto mohli debatovať by bolo potrebné aby po tých tratiach nejazdili šukafóny a zvýšila sa úroveň 🙂
Reakcia na: zakaznik #143179:
Čo? Aký prípoj do Piešťan?
Reakcia na: S499.1023 #143213:
V mnohych pripadoch velmi tazko realizovatelne az nerealizovatelne 😉
Reakcia na: Ike #143211:
Skor som hovoril o tratiach typu A-B-C-D-E-F-G-H kde od B, C, D, E, F, G, H nemas vetvenie do ziadnej dalsej obce.
Reakcia na: Solider #143210:
Prepac, ale to ze v roku 2010 nie su schopny prijat kartu je uz fakt extrem.. samozrejme to nezaplatenie cestovneho neospravedlnuje, ale..
Reakcia na: Emo #143172:
Napríklad preložiť trať 🙂 ?
Reakcia na: 810zssk #143155:

bod jedna je v slovenskej politike veľmi veľmi tenká vrstva ľadu ?
5. odpísal som nižšie - podobne ako BID - samozrejme nie vo všetkých prípadoch ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.